Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sweetselina schreef:Waarom weten je ouders en broer het niet?
Dan kun je iig je ei kwijt.
amsterdam_30 schreef:Wat een verhaal.. ik ben benieuwd naar de afloop!
Wel een iets geruster idee dat je weet wie het is lijkt mij?
Goed dat je naar de politie bent gegaan overigens.
Succes!
russel schreef:Ik persoonlijk zou gaan verhuizen, de woningbouwvereniging inlichten en om een woningruil vragen.
Ik heb in een inbraak gevoelige woning gewoond en er was regelmatig tuig en dealers in het trappenhuis en voor mijn deur. Ik heb toen een veel betere woning, achteraf gezien, gekregen. Heb daar jaren met veel plezier gewoond.
Als buren vervelend willen, gaat je woongenot naar de maan, valt niet op te lossen. Een vent die vieze gedachten heeft, is niet te stuiten, die moet van zijn hormonen beroofd worden.
Lovely1 schreef:Heb je inmiddels al wat van de wijkagent gehoord? Of heb mobiel gebeld. Het is verreweg de beste optie om hem langs te laten gaan. Zelf wordt je op dat moment waarschijnlijk wat emotioneel en hij kan je bezoek helemaal verkeerd opvatten of inderdaad geweldadig worden. Het is een hele vervelende situatie waar TS in zit omdat niet weet wat die man verder denkt. Misschien is hij gewoon alleen en verliefd, tja kan de beste overkomen (ook super vervelend )maar hij kan ook nog geobsedeerd en gek zijn.. dat weet je ook niet. De politie zal hem wel natrekken om te kijken of hij nog wat op z'n kerfstok heeft en dan een bezoekje aan 'm brengen.
Maar zelf erheen gaan is aantrekkelijk maar geen goede optie.