)?Ik ben ingelogd op ov-chipkaart maar ik kan het gewoon echt niet vinden, en bij de vraag en antwoord staat het ook niet uitgelegd.
Kan ook helemaal niet zien wat het saldo is dat er op staat, bij kaartgegevens zie ik alleen de kaartnaam en het kaartnummer.
Vind het in theorie een heel leuk product, die ov-chipkaart, alles beter dan strippenkaarten en losse kaartjes, maar ik vind dit ook zwaar ongebruiksvriendelijk als je er meer mee wilt dan er elke keer wat saldo op zetten.

Edit, al gevonden zie nu dat er nog een heel extra menu is. Lekker onduidelijk.
Helaas.
Maar dan zit je in de bus en valt het systeem onderweg uit, waardoor je wel ingecheckt bent maar niet uit kon checken. Of je checkt al in bij de tram (zijn paaltjes op het perron), blijkt dat ie niet rijd. En uitchecken op hetzelfde perron kan niet, dus sta je ingecheckt bij de tram. Of nog mooier, je bent ingestapt in de bus en weet zeker dat je een piepje hoorde en dat het lichtje met 'ingecheckt' bij jouw chipkaart hoorde. Blijkt van niet, en als je dus uit wil checken check je eigenlijk pas in omdat ie eerst je pas niet pakte
. Een weel of 2 terug stapte er controleurs in, dus ik dacht die zullen wel beet hebben met al die weekend ov's door de week. Hadden ze helemaal geen chiplezer, je OV laten zien was genoeg, hoezo onzinnig die extra controle. Kon bijna m'n lach niet inhouden