I SO loooove my kids...!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 19:07

Caye schreef:
Elma_ schreef:
Ik vraag me ineens af hoe je dat doet als hij midden op straat in de buggy ineens begint te tieren... :P Thuis wil wel nl..

in de buggy kan hij geen kant op. Lekker laten gaan. NEGEREN ;)

Ik ben heeel streng voor me kids. consuquent. Het moet wel!!
nee is nee. En ze weten dondersgoed hoe het werkt ;) Mijn dreumus etter :+ van anderhalf.. weet ook dondersgoed als ze te ver gaat. :j

Gebruik het KISS

Keep It Short and Simple

Is dit niet een goed idee voor thuis ook toe te passen inplaats van een gewone stoel, hem vastzetten in een (straf)buggy of (straf)kinderstoel? Hij kan hooguit zichzelf met buggy omgooien, maar als je hem dan weer rechtop zet en verder gaat negeren heeft hij het snel genoeg door lijkt me..

Vanilla02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 19:09

Elma_ schreef:
Wil je weten hoe een gemiddelde doordeweekse dag eruit ziet??
Om half 7 begint mila te huilen, dan race ik naar beneden om een flesje te maken, tijd voor koffie is er niet want als het te lang duurt heeft ze calvin wakker gekrijst.. Om 5 over half 7 geef ik Mila de fles, een schone luier en kleed ik haar aan.. Om 7 uur zitten we beneden en ga ik de vaatwasser in/uitruimen,. Om half 8 wordt calvin wakker, kleed ik hem aan maak een broodje op het aanrecht wat soms zelfs nog een paasei is.. Dan gaat hij beneden spelen.. Om half 1 gaat calvin na 30 x in 1 ochtend straf te hebben gehad naar bed, en komt mila er weer uit (verschilt) Dan kan ik het hele huis opruimen, overal een dikke paasei en even 1 kopje koffie doen als ik mazzel heb.. dan om half 3 komt calvin weer uit bed.. dan krijgt hij weer 40 x straf omdat hij mila aan het slaan is.. Intussen maak ik een fles en probeer ik Mila weer rustig te krijgen.. Om 5 uur krijgt mila haar ik wil niks uurtje en ben ik anderhalf uur bezig haar op bed te doen,.. In de tussentijd maak ik eten voor mezelf en calvin, zet calvin aan tafel waar hij 1 hap eet en daarna begint te krijsen en van tafel wilt.. Tijd om hem te leren blijven zitten is er niet met 1 die krijst alsof dr brand is.. Dan om 6 a 7 uur ligt mila eindelijk op bed en gaat calvin in bad.. even een half uurtje gezellig en leuk en dan gaat hij op bed..
Ik kom de woonkamer weer binnen, eet mn half koude bord eten op en kijk eens goed rond.. Het huis ziet eruit alsof hij bijkomt van een terroristische aanslag.. eerst maar ns een beetje opruimen.. Dan zit ik EINDELIJK op mn kont.. Mila begint nog even te krijsen dus kan ik weer 20 minuten de speen erin drukken en wiegen..
Soms ga ik smiddags nog weleens naar een vriendin.. Calvin & mila de jas aan en in de duowagen.. 1 straat van huis begint calvin te krijsen dat hij wilt LOPEN.. adem in...... adem uit.......
Eindelijk aangekomen op de bestemming gaat hij het huis inclusief de kinderen waar hij is op stelten zetten, slaan schoppen en NOOit luisteren.. Mila jankt ook want die wordt overstuur van dat getier van calvin.. na anderhalf uur ben ik KLAAR en ga ik met een brullende calvin weer terug naar huis.. Daar aangekomen ben ik KAPOT, en dan heb ik nog niet eens de slaapkamers opgeruimd terwijl ik dat nog zo van plan was...

wanneer ik me douche? ergens rond 3 uur midden in de nacht... :+

Kinders, gebruik een condoom :+

jeetje je hebt wel moeilijke kinderen zeg! ;) :(:) doet me denken aan programma's als supernanny en derek ogilvie met babys wil is wet! heb wel respect voor je.
die van mijn broer is echt superlief en makkelijk en bijna nooit huilen,lief spelen en veel lachen.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 19:10

Shanna: weet ik niet.. dat durf ik niet uit te proberen, strax is dat helemaal niet goed krijgt ie vette paniekaanvallen ofzo.. ik hoor ook weleens over mensen die kinderen vastbinden aan het bed.. Ik snap dat niet...
Laatst bijgewerkt door Elma_ op 10-03-10 19:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Elma_

Re: I SO loooove my kids...!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 19:11

Adalinnetje, correctie, ik heb 1 moeilijk kind haha!
Calvin was tot zn 1e jaar precies zoals jij het kind vj broer omschrijft.. hoe oud is die?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 19:11

hmzzz come to think of is........... volgens mij is KISS al 20 jaar mijn lijfspreuk :) geleerd door de paarden :)

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 19:14

Ik houd het naar mijn weten ook best kort met hem.. ik spreek wel hele zinnen met hem, ook omdat hij nog moet leren goede zinnen uit te spreken, maar ga geen ellenlange discussies met hem voren ofzo...

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 19:16

klinkt idd alsof calvin het moeilijk vind dat hij de aandacht nu moet delen. Tenslotte was hij tot 4 maanden geleden waarschijnlijk het middelpunt waar alles omdraaide. Nu is dat niet meer zo door de komst van Mila. Tel daarbij op dat hij zowieso al een moeilijke leeftijd heeft en dan heb je idd een probleem. ik ga eens nadenken wat je zou kunnen doen

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 19:17

TrustHim: dat idee heb ik ook, want als mila er even niet bij is is hij geweldig! Nouja, natuurlijk ook wel vervelend maar echt zo veel minder! Thanks voor het meedenken :)

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 19:18

Elma_ schreef:
Wil je weten hoe een gemiddelde doordeweekse dag eruit ziet??
Om half 7 begint mila te huilen, dan race ik naar beneden om een flesje te maken, tijd voor koffie is er niet want als het te lang duurt heeft ze calvin wakker gekrijst.. Om 5 over half 7 geef ik Mila de fles, een schone luier en kleed ik haar aan.. Om 7 uur zitten we beneden en ga ik de vaatwasser in/uitruimen,. Om half 8 wordt calvin wakker, kleed ik hem aan maak een broodje op het aanrecht wat soms zelfs nog een paasei is.. Dan gaat hij beneden spelen.. Om half 1 gaat calvin na 30 x in 1 ochtend straf te hebben gehad naar bed, en komt mila er weer uit (verschilt) Dan kan ik het hele huis opruimen, overal een dikke paasei en even 1 kopje koffie doen als ik mazzel heb.. dan om half 3 komt calvin weer uit bed.. dan krijgt hij weer 40 x straf omdat hij mila aan het slaan is.. Intussen maak ik een fles en probeer ik Mila weer rustig te krijgen.. Om 5 uur krijgt mila haar ik wil niks uurtje en ben ik anderhalf uur bezig haar op bed te doen,.. In de tussentijd maak ik eten voor mezelf en calvin, zet calvin aan tafel waar hij 1 hap eet en daarna begint te krijsen en van tafel wilt.. Tijd om hem te leren blijven zitten is er niet met 1 die krijst alsof dr brand is.. Dan om 6 a 7 uur ligt mila eindelijk op bed en gaat calvin in bad.. even een half uurtje gezellig en leuk en dan gaat hij op bed..
Ik kom de woonkamer weer binnen, eet mn half koude bord eten op en kijk eens goed rond.. Het huis ziet eruit alsof hij bijkomt van een terroristische aanslag.. eerst maar ns een beetje opruimen.. Dan zit ik EINDELIJK op mn kont.. Mila begint nog even te krijsen dus kan ik weer 20 minuten de speen erin drukken en wiegen..
Soms ga ik smiddags nog weleens naar een vriendin.. Calvin & mila de jas aan en in de duowagen.. 1 straat van huis begint calvin te krijsen dat hij wilt LOPEN.. adem in...... adem uit.......
Eindelijk aangekomen op de bestemming gaat hij het huis inclusief de kinderen waar hij is op stelten zetten, slaan schoppen en NOOit luisteren.. Mila jankt ook want die wordt overstuur van dat getier van calvin.. na anderhalf uur ben ik KLAAR en ga ik met een brullende calvin weer terug naar huis.. Daar aangekomen ben ik KAPOT, en dan heb ik nog niet eens de slaapkamers opgeruimd terwijl ik dat nog zo van plan was...

wanneer ik me douche? ergens rond 3 uur midden in de nacht... :+

Kinders, gebruik een condoom :+

Postnatale depressie?? :')

Excuses, ik heb het verdere topic niet gelezen

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 19:19

Dat vind ik niet zo heel grappig.. je zal het maar hebben... :(

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 19:23

ik snap ook dat gezichtje ernaast niet, postnatale depressie (zowieso depressie) is niet iets om grappig over te doen

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 19:24

Ik denk niet dat ze het gemeen bedoelde.. Misschien weet ze niet wat voor iets ernstigs het is... Iedereen roept weleens iets waarvan je eigk geen idee hebt, geeft niet..

Vanilla02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 19:24

Elma_ schreef:
Calvin was tot zn 1e jaar precies zoals jij het kind vj broer omschrijft.. hoe oud is die?

ze is 8 maanden.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 19:25

Sorry ik bedoelde het inderdaad niet gemeen, meer "grappig" want ik neem aan dat je ondanks je zware dagindeling, toch ook wel heel erg van je kinderen houdt en van ze kan genieten!

Excuses voor het verkeerd verwoorden van mijn gedachten!

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 19:26

Aladinnetje schreef:
Elma_ schreef:

ze is 8 maanden.

ohhh I love that age!
haha nee dat klopt ook wel idd, dan zijn ze zo super lief om op te eten!
Met 2 jaar begint de peuterpuberteit.. dan kun je je lol op! laat hem nog maar fijn een jaartje genieten van dat mormeltje, nu is ze nog cute!

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 19:27

itsmi schreef:
Sorry ik bedoelde het inderdaad niet gemeen, meer "grappig" want ik neem aan dat je ondanks je zware dagindeling, toch ook wel heel erg van je kinderen houdt en van ze kan genieten!

Excuses voor het verkeerd verwoorden van mijn gedachten!

geeft niet ik begrijp wel hoe je hem bedoelde ;) en idd, ookal wil ik hem soms met min 10 in zn blote kont wel buiten zetten, ze zijn toch alles voor me haha!

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 19:27

al goed hoor, ik reageer waarschijnlijk ook wat geprikkelder omdat ik nog maar een half jaartje weer goed functioneer na 3 jaar depressie (overgens niet post-nataal)

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 19:28

Elma.. dit is wel juist een situatie die je met je wijkverpleegkundige kunt bespreken. Hoor mijn moeder er regelmatig over ;)
Ik denk ook dat als dit gedrag voornamelijk een uiting is van zijn jaloezie t.o.v. zijn zusje dat vastbinden averechts werkt.
Kan hij zichzelf wel kort vermaken?

Charis_xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 19:29

Mijn ouders dreigden vroeger altijd tegen mijn broertje dat als hij zo door zou gaan, ze hem op internaat stuurden.
Daar hadden ze nog eens bij verzonnen dat het bij mijn oom ook zo was gegaan. xD
Het was altijd snel gedaan, alleen was hij al wel een paar jaar ouder.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 19:30

Fijn!

Maar wel vervelend.. Ik heb gelukkig geen kinderen, en ik wil dr ook never nooit aan beginnen, maar als je ze hebt, veranderd heel je leven! Kan positief, maar kan ook negatief..

Bij jou is het momenteel even negatief na de geboorte van je jongste zo te lezen..

Sta je er alleen voor?

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 19:34

Trusthim: bah.. wat erg.. gelukkig heb ik dat niet sta ik verder heel positief in mn leven! Sterkte!

Evelijn: kan hij wel, als ik alleen met hem ben kan hij zo een half uur met zn autos spelen!.. maar als mila erbij is gaat hij niet spelen alleen maar mijn aandacht opzoeken.. vastbinden zou ook niet mijn keuze zijn, maar hij moet tog blijven zitten op de een of andere manier neemt hij me niet serieus op zulke momenten!

Itsmi: ja alleen :j Ach het is niet elke dag zo als in mn openingspost hoor, ze zijn echt schatjes soms, mila is een superlief meisje en calvin kan op zn momenten echt de liefste van de wereld zijn :D

Charis: dat lijkt me ook niet de manier,, dreigen.. maarja ieder zn ding..

Charis_xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 19:35

Tjah, hij was áltijd chagerijnig, wou zijn eten niet opeten, etcetc
En elke dag, elke avond, ze werden helemaal gek van hem
Maar idd, het is niet de beste manier!

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-10 19:37

Wauw.. zolang rustig spelen... maar als Mila er is dan moet hij gewoon aandacht.. dat klinkt wel als een zeer jaloers broertje.
Wel vervelend voor Calvin dat hij zich zo voelt. Is helemaal niet prettig om zo jaloers op je zusje te zijn.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 19:39

hmm.. misschien was er meer aan de hand waar hij niet kon/wou. durfde over te praten.. Ik ken de situatie natuurlijk niet, en kan me zomaar voorstellen dat je er eens iets uitfloept waarvan je later denkt ZEI ik dat nou tegen mn kind?! :P

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-10 19:39

Evelijn: nee precies het lijkt me voor hem zelf ook niet leuk want af en toe kan je gewoon zien wdat hij niet weet wat hij met zichzelf aanmoet..!