rakni schreef:mijn tip: maak eens een lijstje met wat je nog meer allemaal moet doen of vertellen om jezelf lichter te maken. Zodat je straks als een veertje door het leven gaat! Kun je rustig aan kijken wat je als eerst gaat aanpakken en je lijstje afwerken.
Ben ik nu mee bezig

Mijn 18-jarige vriend heb ik nog niet gesproken. Kan geen kwaad denk ik, eerst beide even tot rust komen. Deze week ga ik wel een brief naar hem schrijven met de complete toelichting, als ik dat tenminste helder op papier krijgen... Als ik het maar voor vrijdag op de post heb gedaan

Met mijn 20-jarige vriend heb ik het hier nog niet over gehad. Dit weekend hebben we nogal een serieus gesprek gehad over persoonlijke dingen, vooral van zijn kant. Het was het ultieme moment om mijn eerlijkheid te laten gelden, maar ik heb mijn mond gehouden. Hij kan absoluut niet tegen mensen die liegen liet hij nog een paar keer weten, dus ik geloof dat ik het niet helemaal durfde. En stiekem zeg ik toch tegen mezelf dat het binnenkort helemaal achter de rug is met de leugens tegenover hem, als die 18-jarige helemaal uit mijn leven is bijvoorbeeld