Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kriel schreef:Orchid schreef:Haha ik vind t wel n goeie grap![]()
Maar dan niet als insteek om hem echt te checken, meer voor de grap, m n beetje pesten met zn reactie of m voor banketstaaf zetten![]()
Zou er ook niet zo'n probleem mee hebben als iemand mij dit flikte, heb niet zoveel te verbergen
Vertel es.....
Wat is er zo leuk aan om je vriendje voor weet-ik-hoeveel-luisteraars voor banketstaaf te zetten....??
Maar dan niet als insteek om hem echt te checken, meer voor de grap, m n beetje pesten met zn reactie of m voor banketstaaf zetten![]()
Zou er ook niet zo'n probleem mee hebben als iemand mij dit flikte, heb niet zoveel te verbergen
Vertel es.....
Wat is er zo leuk aan om je vriendje voor weet-ik-hoeveel-luisteraars voor banketstaaf te zetten....??
maaike5581 schreef:Vraag me af waarom men hier meteen begint over zelfvertrouwen, IQ en dat soort dingen over TS?
Vind dat vrij ver gaan.
Vertel es.....
jamiro schreef:Mmm heb net even t fragment van gisteravond geluisterd, had t nog nooit eerder gehoord namelijk.
Het liep hier allemaal goed af, jongen wees het meisje aan de telefoon min of meer af, vriendin (zwanger) was allang tevreden, maar Frank Danen probeerde de boel nog wel even lekker op te stoken.
Ze kregen overigens wel een ballonvaart dus er valt wel wat te winnen;)