Oww oww Vanavond op 538 Relatie test

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

HindaFree

Re: Oww oww Vanavond op 538 Relatie test

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 20:05

ik wil graag luister kan je 538 ook ontvangen via internet?:P

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 20:06

Ariebombarie schreef:
ik was serieus :Y)

Ik zie graag een onderbouwing....:D

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 20:06

Vraag me af waarom men hier meteen begint over zelfvertrouwen, IQ en dat soort dingen over TS?

Vind dat vrij ver gaan.

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 20:09

Kriel schreef:
Orchid schreef:
Haha ik vind t wel n goeie grap :P
Maar dan niet als insteek om hem echt te checken, meer voor de grap, m n beetje pesten met zn reactie of m voor banketstaaf zetten :D
Zou er ook niet zo'n probleem mee hebben als iemand mij dit flikte, heb niet zoveel te verbergen :D

Vertel es.....
Wat is er zo leuk aan om je vriendje voor weet-ik-hoeveel-luisteraars voor banketstaaf te zetten....??

nou..mijn vriend zet mij vaak genoeg voor banketstaaf bij vrienden. maar dan ook echt goed voor banketstaaf. dus ik zou het wel grappig vinden om te doen, zouhet niet doen omdat hij er misschien iet achter zou zoeken en ik wil hem niet zo testen omdat ik hem vertrouw. voor de rest:P

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 20:10

Spannend!
Raar dat hij er niks over gezegd heeft!
Ik ben reuze benieuwd!

Mavelle

Kriel schreef:
Orchid schreef:
Maar dan niet als insteek om hem echt te checken, meer voor de grap, m n beetje pesten met zn reactie of m voor banketstaaf zetten :D
Zou er ook niet zo'n probleem mee hebben als iemand mij dit flikte, heb niet zoveel te verbergen :D

Vertel es.....
Wat is er zo leuk aan om je vriendje voor weet-ik-hoeveel-luisteraars voor banketstaaf te zetten....??

De enige die zichzelf voor banketstaaf kan zetten is hij zelf, door er op in te gaan. En daar word ie dan direct op afgestrafd.

BugsFunny

Ariebombarie schreef:
inmiddels staat 538 via internet aan :')

gebrek aan... IQ en EQ? :o

Bericht heb ik getemd vind dit vrij ver gaan.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 20:11

maaike5581 schreef:
Vraag me af waarom men hier meteen begint over zelfvertrouwen, IQ en dat soort dingen over TS?

Vind dat vrij ver gaan.

iedereen mag zijn mening geven toch, knal het anders níet op bokt denk ik dan :)

ik denk dat er iets scheelt in het vertrouwen van TS in haar vriend ja. waarom laat je je vriend anders bellen door 1 of ander wijf van 538 dat er op uit is om hem over te halen naar zijn onderste kopje te luisteren. als je vertrouwen hebt in je vriend, dan ga je niet aan dat soort idiote testjes beginnen.

verder denk ik echt wel dat er iets scheelt aan het EQ van de TS, de emotionele intelligentie, het sociale vermogen. ze ziet op de 1 of andere manier niet wat de impact hiervan kan zijn voor haar vriend op emotioneel en sociaal vlak. om over de impact voor zichzelf maar te zwijgen. ik vind het een behoorlijk respectloze actie naar de persoon waar je zo ongeveer het meest van houdt op deze hele aardkloot (op jezelf na uiteraard). ik vind het gewoon niet van intelligentie tonen :n

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 20:11

maaike5581 schreef:
Ariebombarie schreef:

Bericht heb ik getemd vind dit vrij ver gaan.

nah, ik heb je net uitleg gegeven... :?

Orchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 20:14

Kriel schreef:
Orchid schreef:

Vertel es.....

Omdat hij ook humor heeft. Het ligt er wel aan bij wie je t flikt natuurlijk maar ik vind t grappig en de gemiddelde jongen met wie ik omga ziet er ook de lol wel van in :Y) Dat heeft weinig te maken met diepgaandere dingen zoals vertrouwen testen enzo, nee op een leuke manier is het dus ook leuk.. ;) Voor l*l zetten is natuurlijk ook een rekbaar begrip.

edit: Ik zie dit dus ook niet als een echte relatie test maar meer als een grap. Daar zal het verschil in opvatting wel in zitten. Ik hecht verder weinig waarde aan wat er allemaal gezegd zou worden in zo'n show als ik mee zou doen.
Laatst bijgewerkt door Orchid op 23-02-10 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 20:16

Wat ik uit de berichten van TS heb begrepen is de relatie niet helemaal je van het (althans in ogen van TS).
Ze gaat er ook een beetje vanuit dat hij over de schreef gaat en dat ze dan een reden heeft om er (makkelijker?) een punt achter te zetten.

Wat als hij zich juist voorbeeldig gedraagt? en netjes zegt dat hij geen interesse heeft omdat hij een leuke vriendin heeft?
en hij er daarna achter komt dat zijn vriendin dit heeft op gezet? En hij daarom er een punt achter zet? en TS daardoor spijt krijgt omdat hij dus wel te vertrouwen bleek?

jamiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 20:24

Mmm heb net even t fragment van gisteravond geluisterd, had t nog nooit eerder gehoord namelijk.
Het liep hier allemaal goed af, jongen wees het meisje aan de telefoon min of meer af, vriendin (zwanger) was allang tevreden, maar Frank Danen probeerde de boel nog wel even lekker op te stoken.
Ze kregen overigens wel een ballonvaart dus er valt wel wat te winnen;)

Vind het moeilijk om nou te zeggen of het 'goed' of 'fout' is om je vriend/vriendin hiervoor op te geven. Aan de ene kant kan het een leuke grap zijn, zeker als je vriend zelf ook altijd de grappemaker is en mensen in de ze*k neemt. Aan de andere kant denk ik dat je er een beetje om moeilijkheden vraagt met dit soort dingen...

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 20:28

Als we ons nou lekker allemaal koest houden, en afwachten wat er gaat gebeuren.......

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 20:31

Als je nou je vriend op de hoogte stelt, mee doet, en vervolgens een leuke prijs voor jullie tweeën wint. :P

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 20:34

vinurr schreef:
Als je nou je vriend op de hoogte stelt, mee doet, en vervolgens een leuke prijs voor jullie tweeën wint. :P

oehh....

:)*

Samurai

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 20:36

Ik vindt het strak dat de vriend van TS de mond houdt, tenminste tot waar ik bijgelezen ben...

Het is maar een spelletje leuk toch...

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 20:37

ciska_sando schreef:
vinurr schreef:

oehh....

:)*

Haha daar zat ik ook al aan te denken! :P
Om me op te geven en mijn vriend instructies te geven. :9

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 20:51

Ariebombarie schreef:

flauw weer hoor..

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 20:57

jamiro schreef:
Mmm heb net even t fragment van gisteravond geluisterd, had t nog nooit eerder gehoord namelijk.
Het liep hier allemaal goed af, jongen wees het meisje aan de telefoon min of meer af, vriendin (zwanger) was allang tevreden, maar Frank Danen probeerde de boel nog wel even lekker op te stoken.
Ze kregen overigens wel een ballonvaart dus er valt wel wat te winnen;)

Haha, ja, je wint blijkbaar als je test goed doorkomt toch nog een prijs. Dit stel kreeg een ballonvaart voor twee personen (en dat is toch al gauw 400 euro). Toch netjes ;)

Wel een stom fragment van gisteren hoor, want die jongen had gewoon écht geen bijbedoelingen. Hij heeft tot drie keer toe gezegd dat hij een vriendin had, het niet verstandig vond en er verder geen bedoelingen bij had en dat ze zich niets in haar hoofd moest halen. Maar hij stemde wel in met een drankje. En daar ging die DJ heel erg op door. Terwijl ik dacht: nou, een drankje kan toch geen kwaad? Hij heeft duidelijk gezegd dat hij een vriendin heeft en verder niets wil. Hij zou haar dan toch tegenkomen (was namelijk dat hij moest draaien in een club waar zij werkte) en dan is het natuurlijk wel aardig en sociaal om even hoi te zeggen. Ik zou daar verder niets achter zoeken. Wel een beetje jammer dat die DJ daar zo op door ging.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 20:58

Miracle_ schreef:
Ariebombarie schreef:

flauw weer hoor..

hoezo flauw? heb toch uitleg gegeven? :?

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:00

Ik vind het nog steeds nergens op slaan, ook niet na je uitleg. EQ heeft daar totaal niks mee te maken, en IQ al helemaal niet. Vind het gewoon een flauwe reactie.

Maargoed, weer on topic, want ben erg benieuwd naar de afloop.

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:02

vriendin van mij heeft er ook aan mee gedaan
maar ze lieten het echt heel erg slecht overkomen op de radio heel negatief
terwijl dat eigenlijk helemaal niet zo was...
ze hadden het helemaal verdraait en uit het hele lange gesprek maar kleine stukjes gehaald enzo

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:03

dan moet je zeggen dat je het er niet mee eens bent, niet dat het flauw is. dat is gewoon mijn mening, geen flauwe niet onderbouwde relreactie ;)

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:03

x_spekkie_x schreef:
Haha, ja, je wint blijkbaar als je test goed doorkomt toch nog een prijs. Dit stel kreeg een ballonvaart voor twee personen (en dat is toch al gauw 400 euro). Toch netjes ;)

Oh, en die van die avond ervoor won een avondje uit voor twee personen bij Boom Chicago (twv 100 euro) :)

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-10 21:04

Haha, mijn vriend en ik zijn dat ook weleens aan het luisteren, hij heeft toen ooit gezegt: 'als je dit oooit bij mij flikt, wat een achterlijk programma!' :=

Alsnog vind ik het stiekem wel grappig, ben erg benieuwd. Het is toch ook vooral bedoeld als geintje?