Dat van dat wisselen en niet doorhebben, je hebt geen idee hoe onoplettend je kunt zijn! Ook al ben je net héél oplettend hoor!
Chr1s
Geplaatst: 20-03-10 00:09
Vandaag wat raars meegemaakt. Kwam vader rond de 50 en zoon rond de 20 winkel binnen. Alles aan het bekijken etc. En die man wilde zo trap oplopen naar de studio??? Toen hij zag dat ik het zag kwam hij toch maar na beneden en liepen de winkel uit. Maar toen zag ik ook waarop ze liepen, op hun blote voeten. Vond het echt zo vreemd. Het motregende buiten en verderop was straat opengebroken wegens vervanging van riolering. En dan loop je toch niet met je blote voeten rond? En nog allebei ook. Nog nooit zoiets raars meegemaakt ha
Laatst een man die zijn kleingeld wou wisselen voor briefgeld. Algehele verveling, dus ik deed dat maar. Kwam precies op 50,- uit. Klopte niks van volgens die man, het was 40,-. Oke, nog maar eens geteld, weer 50,- maar dat geloofde de man niet. Lol was er af, dus collega mocht nog eens tellen. Uiteraard nog steeds 50,-. Man wou 2 briefjes van 20, briefje van 10 heeft hij laten liggen en is in de fooipot gegaan
Gisteren stond er een man al een tijdje bij de bloemen te kijken. Ineens komt ie naar me toe en zegt: 'sorry, mag ik even iets vragen. Weet u van wie dit nummer is?' Dus ik moet eerst heel hard nadenken waarover hij het heeft, maar het ging dus over de muziek Dus ik: 'Dat is Jan Smit' Man: 'O wat VREEESELIJK!!! Is dit nou Jan Smit? Ja ik ken hem wel van de tv, maar ik ken die nummers niet. Wat slecht zeg, o verschrikkelijk!' Ik: 'Haha, ja dit is nou Jan Smit, erg he '
Hahaha ik moest wel lachen, ik let nooit op die muziek eigenlijk, behalve als er geen klanten zijn, maar dat zo'n man er dan helemaal naar komt vragen
Wij zijn bezig om winkeldiefstal tegen te gaan.... als je er op gaat letten, stelen heel veel mensen! Vandaag al 5 mensen een winkelverbod gegeven + 2x politie erbij. Vorige week ook al 2x
Angelaa2
Geplaatst: 23-03-10 23:09
Zo dat is wel heel erg veel zap! Ik snap niet waarom mensen in godsnaam durven en willen stelen
0oSannuho0
Geplaatst: 23-03-10 23:12
ja inderdaad, daar zijn wij ook heel scherp op aan het letten. Laatst betrapte mijn collegs een klant die had gewoon een tas vol! Mijn collgega vroeg aan de klant of ze een bonnetje had van die boodschappen, dat had ze niet en toen sloeg ze mijn collega gewoon in haar gezicht! De politie stond buiten toevallig boetes uit te schrijven en hebben haar meteen opgepakt wegens mishandeling
Valliej15
Geplaatst: 23-03-10 23:24
in de horeca ... altijd leuk xD kom bij een tafeltje 3 pannekoeken en fristi's brengen vraagt een kindje van 4 aan me " meisje .... zit jij in groep 6 van De Regenboog ? " ik : nee sorry ik zit in de 4e van het coornhert lyceum " kind:" oke "
ik kijk later op google ' De Regenboog haarlem ' .... blijkt het een basisschool te zijn voor kinderen met het syndroom van down hahahahah
Klopt, bij ons wordt ontzettend veel gestolen (en ook gerust voor 60,- ). We kijken nu structrueel in tassen (tenminste, we vragen of we er in mogen kijken en dan is het aan de klant wel/niet) en er wordt in de winkel goed opgelet. En van een 'dief' gehoord dat onze winkel bekend staat vanwege het makkelijk jatten. Zijn we nog mooi zoet mee de komende tijd....
Er zijn een aantal offtopic reacties verwijderd. Als jullie offtopic zaken met elkaar willen bespreken, dan kan dat het beste via pb. Zouden jullie daar op willen letten?? Bedankt.
dakplaat
Geplaatst: 25-03-10 21:03
Ik vandaag tegen een klant aan de (snackbar)kassa; goeiehoi! Uh.. oeps
Klant heeft me 10 min staan uitlachen en bij elke andere klant die aan de kassa kwam schoot hij weer in de lach. Volgens hem had ik een zonnesteek
Er kwam vandaag een meneer een krant kopen en hij vraagt: Dit is toch niet de krant van gisteren he? Mijn antwoord: nee hoor meneer, op zaterdag verkoop ik de krant van vrijdag niet meer
edit: typfout
Laatst bijgewerkt door 0oSannuho0 op 27-03-10 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja die was hij aan het zoeken maar kon de datum niet snel genoeg vinden volgens mij, dus vroeg hij het maar haha
Maripossa
Geplaatst: 27-03-10 22:37
Laatst bij de supermarkt, was er zo'n man en die begon helemaal tegen de cassière aan te praten... Dat 'ie zo goed was in wiskunde vroeger, hij had een 9 en nu verdiende hij er zijn geld mee en nog meer blabla... En die cassière zo; oh ik had een 5...
Vjestagirl
Geplaatst: 27-03-10 22:38
Ze zullen je maar proberen te bedonderen en wél de krant van gisteren verkopen . Ik bedoel, dan moet je hélémaal naar de datum kijken