Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fokfanaat schreef:ik zit ook te denken om ee bij te houden, lijkt me wel leerzaam
hotchocolat schreef:Dan heb je een dure hond, 140 euro per maand aan voer
Remember schreef:Ik ben nav dit topic begonnen een kasboek bij te houden, ben benieuwd! Denk dat de verhoudingen tussen mijn vriend z'n autohobby en mijn paardenhobby nu ook akelig duidelijk gaan worden haha, daar hebben we nog wel eens een (humoristische) discussie over, maar geloof dat het elkaar niet zo veel ontloopt....
Zit nu op 70 boodschappen, en we moeten nog halen voor 't weekend. Wat nu misschien wel vertekend is dat mijn vriend nooit iets meenam naar zijn werk, maar altijd onderweg at. Dat tikt natuurlijk onwijs aan, hij schat het op een tientje per dag! Heb 'm aan zijn verstand gekregen van huis mee te nemen, en bij de AH waren die pakjes drinkontbijt in de aanbieding, die hebben we dus voor 2 weken in geslagen. Ook wat extra vleeswaren mee genomen en bruine bolletjes.
Stel dat 'ie nu nog 2,50 p/d uitgeeft aan een bakkie koffie of een keer wat tussendoor, scheelt dat toch 7,50 pd, is zo'n €150 per maand! Nou, daar kan ik wel een heel mooi lunchpakketje voor inkopen hoor
Remember schreef:fokfanaat schreef:ik zit ook te denken om ee bij te houden, lijkt me wel leerzaam
We zaten gisteren Dubbeltje op z'n kant te kijken, en dan wordt weer eens pijnlijk duidelijk hoe onwetend sommige mensen zijn over hun geld zeg!
Ik denk ook wel eens 'waar blijft het', en nu ik het een weekje bij houd zie je toch die kleine dingetjes die bij elkaar best wel oplopen, maar als je terug denkt ben je ze vergeten.... Wat we ermee gaan doen is een tweede, maar ik vind het wel leuk om het inzichtelijk te krijgen!
Bellatrix schreef:Dat is niet veel zeg....ik heb dus het dubbele.
Haal jij elke week of 1x in de maand?