Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lara_Silver schreef:Ik ga dit jaar absoluut voor een Ed Hardy bikini. Ze zijn gewoon geweldig! Voor 2009 had ik de paarse Mattew Wiliamson bustierbikini van H&M.
L_iek schreef:Lara_Silver schreef:Ik ga dit jaar absoluut voor een Ed Hardy bikini. Ze zijn gewoon geweldig! Voor 2009 had ik de paarse Mattew Wiliamson bustierbikini van H&M.
Die Ed Hardy's zijn vet! Wel duur zeker?
L_iek schreef:Lara_Silver schreef:Ik ga dit jaar absoluut voor een Ed Hardy bikini. Ze zijn gewoon geweldig! Voor 2009 had ik de paarse Mattew Wiliamson bustierbikini van H&M.
RaichuHollow schreef:Heb al een hoop mooie gezien, maar nog niets voor mij. Heb rood haar, kan dus geen felle kleuren hebben, (wordt niet bruin) dus liefst een bruine, mag wel een kleurrandje op zitten, licht blauw, ofzo....
Iemand een idee?
inge1968 schreef:http://www.esprit.nl/index_newsletter_n ... L_60_00866
hier ook hele leuke gezien van van 36 A tot D cup en de prijzen vallen ook erg mee en gratis bezorgen en terug sturen
_Daniella schreef:hoever gaat sapph kaatje? die zijn wel heel stevig