Gebroken nachten zijn we al aan het wennen, niet dan? Slapen is hier in elk geval geen feestje meer... en wassen, tja... was zo blij dat bijna alle babywas weg is...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lindsey schreef:laetitia schreef:Waarom doen jullie dan geen vrijwilligerswerk als je je zo verveelt?
Echt zat te doen en het is nog leuk ook én je helpt iemand anders ermee!
Zo weet ik dat dierenasielen en dierenopvangadressen altijd wel extra handen kunnen gebruiken
Als je een uitkering hebt dan moet je toestemming vragen van de uitkeringsinstantie om vrijwillgers werk te mogen doen. Als je een ww uitkering hebt krijg je vaak geen toestemming omdat je de uren dat je als vrijwillger aan het werk bent niet beschikbaar bent voor werk.
lindsey schreef:laetitia schreef:Waarom doen jullie dan geen vrijwilligerswerk als je je zo verveelt?
Echt zat te doen en het is nog leuk ook én je helpt iemand anders ermee!
Zo weet ik dat dierenasielen en dierenopvangadressen altijd wel extra handen kunnen gebruiken
Als je een uitkering hebt dan moet je toestemming vragen van de uitkeringsinstantie om vrijwillgers werk te mogen doen. Als je een ww uitkering hebt krijg je vaak geen toestemming omdat je de uren dat je als vrijwillger aan het werk bent niet beschikbaar bent voor werk.
Zonnetje81 schreef:Maar als je werkloos bent en lichamelijk in orde kan je desnoods om wat extra's te hebben gaan poetsen/strijken ofzo?? Of zie ik dat verkeerd? Oke daar kan je niet je hypotheek van dokken maar misschien wel je boodschappen van doen.
breezy302 schreef:Stalgenootje van mij is ook werkloos en we gaan van de week samen een simpel baantje zoeken, gewoon om de tijd door te komen.
Wil het ook even kwijt dat dit topic gaat over WERKLOZEN niet mensen die ziek thuis zitten of op zwangerschapsverlof zijn. Dan krijg je namelijk ook nog gewoon doorbetaald en kun je weer beginnen zodra je daar klaar voor bent. Die zitten niet met het UWV of andere instanties.
Zonnetje81 schreef:breezy302 schreef:Stalgenootje van mij is ook werkloos en we gaan van de week samen een simpel baantje zoeken, gewoon om de tijd door te komen.
Wil het ook even kwijt dat dit topic gaat over WERKLOZEN niet mensen die ziek thuis zitten of op zwangerschapsverlof zijn. Dan krijg je namelijk ook nog gewoon doorbetaald en kun je weer beginnen zodra je daar klaar voor bent. Die zitten niet met het UWV of andere instanties.
Vind ik ook anders!