Ginouque, moet je deze er ook bij aan doen he
;
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

die ga ik binnenkort maar eens zoeken 
of misschien toch wel

maar die doe ik niet aan dat vind ik jammer
dus heb ik weer een goed excuus voor het winkelen XD
eigenlijk altijd heel makkelijk gehad om op hakken te lopen
gelukkig

komen nog allstars en zwarte beenwarmers bij. en ik wissel denk ik roze netpanty ook met zwart af (zwart is grote net)
ja je kunt zo wel door voor nerd
Maar ik ben ziek en waarschijnlijk tegen die tijd nog niet sterk genoeg om echt uit te gaan. Dus ik heb besloten om een jaartje wat rustiger aan te doen. Waarschijnlijk ga ik wel naar de optocht hier in Uden met wat vriendinnen of zo, dat is altijd wel erg gezellig. Ik doe dan ook gewoon het zelfde als vorig jaar aan, namelijk een serveersterjurkje. Dan koop ik volgend jaar - als ik wel gewoon carnaval kan vieren - wel iets nieuws
SSDesign schreef:Ik heb onwijs veel zin in carnaval...Maar ik ben ziek en waarschijnlijk tegen die tijd nog niet sterk genoeg om echt uit te gaan. Dus ik heb besloten om een jaartje wat rustiger aan te doen. Waarschijnlijk ga ik wel naar de optocht hier in Uden met wat vriendinnen of zo, dat is altijd wel erg gezellig. Ik doe dan ook gewoon het zelfde als vorig jaar aan, namelijk een serveersterjurkje. Dan koop ik volgend jaar - als ik wel gewoon carnaval kan vieren - wel iets nieuws
Marilla schreef:SSDesign schreef:Ik heb onwijs veel zin in carnaval...Maar ik ben ziek en waarschijnlijk tegen die tijd nog niet sterk genoeg om echt uit te gaan. Dus ik heb besloten om een jaartje wat rustiger aan te doen. Waarschijnlijk ga ik wel naar de optocht hier in Uden met wat vriendinnen of zo, dat is altijd wel erg gezellig. Ik doe dan ook gewoon het zelfde als vorig jaar aan, namelijk een serveersterjurkje. Dan koop ik volgend jaar - als ik wel gewoon carnaval kan vieren - wel iets nieuws
Ik weet niet wat je hebt, maar op zondagmiddag gewoon ergens een kroegje in gaan?
Of is dat geen optie?
Ik wil ook al jaren carnaval vieren, maar heb een ziekte waardoor ik 's avonds bijna niet vol kan houden. Dus ik ga gewoon op zondagmiddag!
Heb gewoon dit jaar een beetje pech, maar des te langer ik kan nagenieten van vorig jaar toen carnaval super was
!