Carnaval

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Le_onie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:35

Haha ja! is echt super gaaf die dingen! lijkt echt echt, maar alles komt wel onder te zitten haha }>

Ginouque, moet je deze er ook bij aan doen he :+ ;

Afbeelding

Mareeq

Re: Carnaval

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:37

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:42

HAHA leonie, die hebben we er bij aan ;p

alleen niet die lelijke schoenen & string :P

ik zoek nog wel zulke tandjes, maar niet zon heel gebit..

@mareeq is dat niet heel slecht voor je ogen? , paasei wat zijn die dinngen duur, als ze goedkoper waren dee ik t ook :P

Mareeq

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:47

ik neem aan dat het niet heel slecht is voor je ogen, anders verkochten ze die dingen niet :P
ik ga er wel van te voren mee oefenen met in en uit doen.. anders sta ik daar dalijk in de tent met m'n oog te pielen :P

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:48

whaha ja ;p ik zoek tandjes, nog en denk dat ik dan ook maar bloedcapsules doe, whaha voor de grap :P

dan spuug ik je helemaal onder leonie :P

Mareeq

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:52

ik weet wel dat ik onder mijn pakje een legging ga doen.. want ik heb de ervaring dat het altijd koud is met carnaval.. vooral op de heen en terugweg op de fiets in m'n panty...

ga ook maar eens weer laarzen aanschaffen.. k kom alleen niks leuks tegen...:S

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:54

ik heb aparte schoenen voor carnaval := die ga ik binnenkort maar eens zoeken

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:56

@mareeq ik doe gewoon een trainingsbroek aan op en fiets, en daarna uit, ideaal, anders is het binnen zo warm :P

ooh hoe zien die schoen eruit? nobillity, ik koop oon nog schoenen, ik denk zwarte, met een kleine hak igg. geen 10/12 cm zoals normaal :P of misschien toch wel :P

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:57

pff dat je op die hakken kan lopen :=
ik ga al op platte schoenen op me gezicht haha :')
maar ik doe ok wel hakken aan

Mareeq

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 21:59

trainingsbroek zou kunnen, maar ze accepteren alleen maar jassen bij de garderobe waar ik carnaval ga vieren..
en dan loop ik ook nog eens de kans dat m'n broek dan uit m'n jas valt ofzo.. dan ben ik em kwijt :P

ik wil ook hoge hakken met carnaval, alleen niet te hoog natuurlijk O:)
wordt deze week effe een keertje naar de stad om te gaan shoppen! :D

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 22:11

idd. meestal doe ik broek in de mouw, eerst sjaal en dan de broek en anders doe ik het wel in de fietstas ofzo :P

ik heb vandaag nog nieuwe gehaald :') maar die doe ik niet aan dat vind ik jammer :P dus heb ik weer een goed excuus voor het winkelen XD

edit; oo dat gaat heel makkelijk :P eigenlijk altijd heel makkelijk gehad om op hakken te lopen :) gelukkig

Mareeq

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 22:26

weet iemand er nog een leuke schoenenzaak in eindhoven?? of in de buurt van eindhoven?? :D

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 22:33

Eindhoven is te ver weg, sachsa is altijd leuk tango, etc. Je moet nu gewoon overal een beetje kijken want het is opruiming!! Woehoee dus dan heeft elke winkel wel wat mooie schoenen er tussen staan :p

Mareeq

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 22:34

ochja das waar! overal uitverkoop! :D
dan moet ik er vlug bij zijn...:P

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 00:17

Zoetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 00:54

whaha geweldig maartje! :D ja je kunt zo wel door voor nerd :j

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 09:11

Ik moet ook iets bedenken voor m'n vriendje.. Jullie een idee?

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 17:29

Polly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 20:24

Ik wil denk ik een dag als piraat gaan, voor de andere dagen moet ik nog wat bedenken. :)

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 20:27

Ik heb een jurkske gekocht vandaag een zilvere vriendin heeft een goude en een andere vriendin een zwarte :P

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 22:07

Ik heb onwijs veel zin in carnaval... :D Maar ik ben ziek en waarschijnlijk tegen die tijd nog niet sterk genoeg om echt uit te gaan. Dus ik heb besloten om een jaartje wat rustiger aan te doen. Waarschijnlijk ga ik wel naar de optocht hier in Uden met wat vriendinnen of zo, dat is altijd wel erg gezellig. Ik doe dan ook gewoon het zelfde als vorig jaar aan, namelijk een serveersterjurkje. Dan koop ik volgend jaar - als ik wel gewoon carnaval kan vieren - wel iets nieuws :D

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 22:10

SSDesign schreef:
Ik heb onwijs veel zin in carnaval... :D Maar ik ben ziek en waarschijnlijk tegen die tijd nog niet sterk genoeg om echt uit te gaan. Dus ik heb besloten om een jaartje wat rustiger aan te doen. Waarschijnlijk ga ik wel naar de optocht hier in Uden met wat vriendinnen of zo, dat is altijd wel erg gezellig. Ik doe dan ook gewoon het zelfde als vorig jaar aan, namelijk een serveersterjurkje. Dan koop ik volgend jaar - als ik wel gewoon carnaval kan vieren - wel iets nieuws :D

Ik weet niet wat je hebt, maar op zondagmiddag gewoon ergens een kroegje in gaan?
Of is dat geen optie?
Ik wil ook al jaren carnaval vieren, maar heb een ziekte waardoor ik 's avonds bijna niet vol kan houden. Dus ik ga gewoon op zondagmiddag! :)

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 22:12

Marilla schreef:
SSDesign schreef:

Ik weet niet wat je hebt, maar op zondagmiddag gewoon ergens een kroegje in gaan?
Of is dat geen optie?
Ik wil ook al jaren carnaval vieren, maar heb een ziekte waardoor ik 's avonds bijna niet vol kan houden. Dus ik ga gewoon op zondagmiddag! :)

Nee geen optie, ik word af en toe heel erg duizelig (tegen het flauwvallen aan) en ik kan echt heel slecht tegen drukte. Dus ik wil direct weg kunnen en in de kroegen is het met de optocht vaak zo druk, dat ik bang ben dat ik niet snel genoeg buiten kan zijn.

Maar ik heb verder niks te klagen hoor, carnaval vieren kan volgend jaar ook nog wel :D Heb gewoon dit jaar een beetje pech, maar des te langer ik kan nagenieten van vorig jaar toen carnaval super was :)!

Romili

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 23:23

We vieren gewoon carnaval in ons dorpie :P
Zondags met de kinderen naar de optocht kijken en daarna een kindermatinee pakken 8-)
De rest van de dagen weten we nog niet zo goed.... ;)
Wat ik aan ga doen ?????? Zien we tegen die tijd wel :P :P
Laatst bijgewerkt door Romili op 23-01-10 23:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 23:28

ik ga als een soort sexy piraat..
heb alleen even zo gauw geen foto maar zal morge even kijke of ik er een kan vinden :D