Prima toch?
Dat complexe gedoe bij sommige vrouwen, ben overgens wel blij dat ik meerdere dingen tegelijk kan

Nee ik zeg lekker niks, jij moet maar raden wat ik voel...zucht ik ben geen psych!
Op mijn werk hebben we een nieuwe coordinator(vrouw

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Samurai schreef:Geeft de burger moed...je zit in de zorg? als dat zo is tja, weet hoe het is, nuanceren is het codewoord (niet voor bouwsector, transport enz. wat trouwens heel ongecompliceerde doelgroepen zijn)
Samurai schreef:@ newmom, moet je teleurstellen, wij mannen hebben degelijk gevoelens, ok die zien er soms iets anders uit, maar zijn er degelijk...
Samurai schreef:Waarom mannen sex willen, en vrouwen liefde nodig hebben
waarom mannen niet luisteren, en vrouwen niet kunnen kaartlezen
beide van Allan& Barbara Pease, zijn makkelijk, informatief en met een vleug humor....(Bij Bol heel snel binnen )
Kanelly schreef:daisies schreef:Mannen zeggen altijd de verkeerde dingen op het verkeerde moment.. Jij waarschijnlijk ook, duidelijk over praten en anders maar een andere vrouw zoeken
Da's een leuke.
'Schat wat is er?'
'Niets'
'Echt niet?'
'Neehee, niets'
*dag later*
*man maakt in ogen van de vrouw verkeerde opmerking (man is zich van geen kwaad bewust, want hij weet immers niet wat er in het hoofd van de vrouw omgaat)
"Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en ditenditenditenditendat en blablabla!' (vrouw haalt allerlei situaties aan die zich in de voorgaande dagen hebben voorgedaan en waaraan zij al allerlei conclusies en eigen invullingen aan heeft verbonden)
Misschien moeten vrouwen ook eens leren om eerlijk en direct te zijn.
En niet te denken dat hij je stom vind of meteen een ander zoekt als je gewoon meteen zegt hoe je ergens over denkt.
wimmus schreef:In het kader; "huh?", volgde ik laatst (veel te lang) het gesprek tussen 2 giebelmeisjes..
het ene meisje had ronde oorbellen gekregen van haar 'scharrel'. Dat vond het andere meisje behoorlijk lief, dat betekende vast dat de jongen meer wou. Waarop het meisje met de oorbellen zei; nee joh, dan had hij me toch wel hartjes-oorbellen gegeven? Dit betekend dat hij gewoon vrienden wil blijven..
Arme jongen
Samurai schreef:En als het niet duidelijk is gewoon vragen, moet overigens naar allebei de kanten werken, mannen kunnen van 1 alinea binnen 1 zin duidelijk maken hoe het zit, wat imo ten koste gaat van hun tact, overbodige (in de ogen van de man) informatie wordt eruit gefilterd en de boodschap blijft dan over.....
_JL_ schreef:Samurai schreef:En als het niet duidelijk is gewoon vragen, moet overigens naar allebei de kanten werken, mannen kunnen van 1 alinea binnen 1 zin duidelijk maken hoe het zit, wat imo ten koste gaat van hun tact, overbodige (in de ogen van de man) informatie wordt eruit gefilterd en de boodschap blijft dan over.....
meestal de iets te harde boodschap...![]()
en die boeken... tja, ik denk toch dat je partner kennen meer succes heeft dan een boekje lezen...
en mannen niet tactvol? dat is een feit,
maar ik verkies niet-tactvol boven achterbaks en schijnheilig, zoals zoveel vrouwen zijn...!
misschien dus toch eens tijd om naar een ander, minder gecompliceerd, geval over te schakelen... al is het bijzonder jammer van dit meisje...
er is maar 1 ding waar ik niet mee kon lachen toen mijn ex het zei... "je bent moddervet", nota bene in de buurt van zijn vrienden...
ik had verdorie een bmi van 19... moddervet...![]()
slokkie schreef:Benen dicht voor een week en ram een winterwortel in zijn reet.
"Niet elk pondje komt door het mondje, zie dit pondje maar eens makkelijk kwijt te raken".
Daar kweek je begrip mee, geloof me.