Pay it forward; boktstijl! Wie doet er mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

zij

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 10:02

Anoniem schreef:
gaaf dat er zo veel mensen iets aan bieden! zijn er al mensen die "in gesprek" zijn om iets te regelen voor elkaar?

hihi ja met meerdere :) eerst maar even afwachten wat wel en niet door gaat gaan :) mijn paard moet geen kermisatractie worden ;)

Anoniem

Re: Pay it forward; boktstijl! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 10:42

Ik had vanmorgen een PB'tje dus daar heb ik al op gereageerd :D

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 10:45

Ik doe dat eigenlijk al een beetje.
Veel bokkers weten het verhaal van Silence en mij en vragen me dan via pb om tips.
Die geef ik ze altijd en als ze een beetje in de buurt wonen ga ik langs, aangezien je het in de praktijk altijd net wat makkelijker kunt uitleggen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 10:54

En ik heb ook een aanbod gekregen van iemand om een keertje een buitenrit te maken. :j :D

Is er ook al iemand echt bezig met iemand helpen (dus niet alleen plannen maken) of heeft iemand al wat gedaan eigenlijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 10:56

Nou dat PB'tje dat ik kreeg, daarbij kon ik ook via PB die 'hulp' geven. Niks groots, maar hopelijk toch iets waar iemand iets aan heeft :j

Buitenrit maken lijkt mij ook heerlijk trouwens, net als westernles wat ik ook al langs zag komen, maar dan heb ik eerst hulp nodig bij afvallen _O-

marrie1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 10:57

Ik ben net ook geholpen via PB door een hele aardige mevrouw die me alles goed heeft uitegelgd dus dan zit er niks anders op dan taarten bakken :)

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 11:00

Naja, ik ben dus bezig met Fiffil en haar buitenrit, voor de rest heb ik ook al 2 mensen gehad die mij een proefritje op een boomloos zadel aanboden, ik zoek alleen een maat 2 en of iemand in de buurt, of even testen op iemand anders paard.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 11:04

Wie weet zijn er wel mensen die hulp kunnen geven bij afvallen Steen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 11:08

Fiffill schreef:
Wie weet zijn er wel mensen die hulp kunnen geven bij afvallen Steen. :')

Hihi nee ik weet wel wat er gezond is hoor, maar ik blijf een emotie-eter := Dus moet ik dat gewoon lekker zelf doen. Als ik dan op een redelijk gewicht ben kan ik de rest eraf krijgen door paard te rijden :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 11:09

Ik wil ook mensen helpen. :)
Op persoonlijk gebied of paardengebied, net wat kan.

Ik woon in Achterveld (bij Amersfoort/Leusden) en heb een auto dus als er bijvoorbeeld iets vervoerd moet worden van A naar B kan ik helpen.

Als iemand graag es wil westernrijden (zie topic in OS, nieuwe meeting komt rond april) maar geen vervoer heeft en natuurlijk niet al te ver woont :') wil ik die persoon best halen.

En verder sta ik open voor suggesties. :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 11:09

Ik ben ook een emotie-eter en daarnaast eet ik sowieso enorm veel.. maar ik kom niet aan. :+ :D

Of veel hardlopen, alleen is dat met dit weer miss meer glijden. :=

marrie1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 11:11

@ Bellatrix; Ik woon in Amerongen (okee, wel een stukkie rijden) maar misschein dat wij elkaar zouden kunnen helpen als we geholpen moeten worden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 11:12

Fiffill schreef:
Ik ben ook een emotie-eter en daarnaast eet ik sowieso enorm veel.. maar ik kom niet aan. :+ :D

Of veel hardlopen, alleen is dat met dit weer miss meer glijden. :=

Geluksvogel :') Hardlopen kunnen mijn knieën niet aan := (vanwege m'n overgewicht én een chronische blessure)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 11:14

Oh, dan houdt het idd op. :=

Ja, nu eet ik vrij gezond hoor. Alleen wel 8 tot 12 boterhammen op een dag (zonder ontbijt mee te tellen). :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 11:14

marrie1996 schreef:
@ Bellatrix; Ik woon in Amerongen (okee, wel een stukkie rijden) maar misschein dat wij elkaar zouden kunnen helpen als we geholpen moeten worden?

Amerongen is niet zover hoor en erg mooi trouwens. :j Dinnetje heeft daar op een stal bij de dijk gestaan en dat lag daar erg mooi.
Maar goed idee, dan helpen we elkaar. :D

zij

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 11:34

ik zou trouwens ook wel een keer hulp willen bij het rechtrichten van mijn paard, evt dat iemand dat voor mij kan doen of voorden, of mij uitlegt (ter plekke, want ik heb er al genoeg over gelezen, maar praktijk blijft lastig ;) )

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 11:48

Wat een ontzettend leuk idee!

Boktnaam: tante_trien

Ik bied aan: Daarvoor lees ik even mee, misschien zie ik iets langs komen. :o

Ik kan hulp gebruiken bij: Het plannen van mijn schoolwerk, ik heb zoveel te doen, zoveel deadlines, daar zou ik even iemand bij kunnen gebruiken. (kan gewoon via internet!)
En op mijn stage doe ik wekelijks de pony's aan het werk zetten met een deelnemer (psychiatrie), pony moet afvallen, deelnemer wilt erg graag leren, als iemand hier leuke ideeën voor heeft, graag! (shetland pony, we gaan vaak met de kar op stap!)

regio: Flevoland!

marrie1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 11:51

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 11:53

marrie1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 11:55

Hij is leuk he?! Dat filmpje maakt me altijd blij :D

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 12:28

Wat een leuk initiatief!
Helaas ga ik over drie weken weg, dus ik denk niet dat ik daarvoor heel veel hulp kan bieden, maar ik ga erover nadenken wat er eventueel op afstand zou kunnen gebeuren.

Wat ik zelf nog eens zou willen: een echte Arabier ontmoeten. Ik roep al jaren dat ik later een Arabier wil, maar dat is eigenlijk alleen maar gebaseerd op wat ik heb gezien en gelezen. Zou graag eens een Arabier IRL willen zien, borstelen enzo en heel misschien ook een rondje stappen? :o

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 12:29

Narya, ging jij niet naar Egypte? :+
Daar hebben ze ook Arabieren. :j

Maar ik heb er ook eentje bijgereden hoor, denk wel dat je welkom bent om een keertje te komen borstelen en stappen...;)
Moet het wel even vragen natuurlijk.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 13:13

Bellatrix, gefeliciteerd!

Ik zoek trouwens ook nog wat adressen in het buitenland om te werken, dus als iemand hier nog tips voor heeft :)

En ik zou graag nog eens uitleg willen over mennen en hoe dat mentuig nou in elkaar steekt, het is mij ooit uitgelegd, maar ben het helemaal kwijt en vond het wel erg leuk.

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 13:42

Bellatrix schreef:
Narya, ging jij niet naar Egypte? :+
Daar hebben ze ook Arabieren. :j

Maar ik heb er ook eentje bijgereden hoor, denk wel dat je welkom bent om een keertje te komen borstelen en stappen...;)
Moet het wel even vragen natuurlijk.

Als alles doorgaat Tunesië, maar, ik heb even gespiekt, dat zijn geen Arabieren maar Berbers. Nu ben ik natuurlijk geen echte kenner en weet ik niet hoeveel verschil er tussen die rassen zit, maar ik geloof niet dat het valt onder het kopje 'Arabisch volbloed'.

Jij hebt wel meerdere Arabieren bijgereden (geluksvogel :D), maar denk dat je Nuri bedoelt, of niet? Ik zou het heel leuk vinden om haar te meeten :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 13:45

super leuk dat er mensen al dingen aan het afspreken zijn!

Zelf had ik 2 bokkers gepbt maar hebben allebei niets terug gepbt.. Vind ik eigenlijk wel jammer.. Want ik bood hun mijn "dienste" aan. Maargoed misschien dat ik nog iets terug krijg!