Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Rebecca schreef:En toen heb je een nieuwe op moeten sturen MonaLieske?
Edit: ik krijg bijna de neiging om 20 keer een foto op te sturen met aanvraagformulier en alles erbij![]()
Kijken of ze er dan eentje wel helemaal goed ontvangen
_Tara_ schreef:@ Szan: Tot 31 januari staat er op je ov-chipkaart al een tijdelijk reisproduct. Het klopt dus dat je inderdaad nu al gewoon ermee kunt reizen. Na 31 januari is dat er echt af en zul je dus je echte officiële reisproduct op je kaart moeten hebben geladen.
_Tara_ schreef:Niet via internet iig...
Edit: Heb even gezocht:Citaat:Het studentenreisproduct kan op de Studenten OV-chipkaart worden geladen bij een ophaalautomaat. Zie http://www.ov-chipkaart.nl voor een overzicht van de ophaalpunten bij jou in de buurt.
Het ophalen werkt als volgt:
ga naar een ophaalpunt;
steek je Studenten OV-chipkaart in de pasinvoer met het OV-chipkaartlogo;
kies ‘ophalen bestelling’ in het beeldscherm;
volg de instructies op het scherm;
wacht tot de bestelling is bijgeschreven op je OV-chipkaart;
neem je opgeladen OV-chipkaart uit de automaat.
_Tara_ schreef:Hier is zelfs een demo van hoe je dat studentenreisproduct op je ov-chipkaart kunt zetten:
http://www.studentenov-chipkaart.nl/hoe ... eisproduct
_Patriciaa schreef:ik heb mijn ov-chip al ong. een jaar, heb hem vorig jaar bij het ophalen van mn ov meteen aangevraagd en ook gekregen.. nu heb ik afgelopen week een brief gehad dat ik nog geen foto's heb opgestuurd
Snap er niks meer van
lucifertje schreef:Heb een tijdje geleden ook gereageerd hier in het topic. Nu kreeg ik zaterdag een brief thuis dat ik nog geen OV-chip kaart heb en dat ik deze moet aanvragen.
Nu heb ik mijn OV-chip al 3 jaar in de portemonnee zittenHeb er nu ook 20euro opgezet. Ik ben wel 6mnd uitgeschreven geweest bij de IB-groep. Heeft iemand dit al gehad?
Debbie schreef:28 minuten aan de telefoon gehangen en weer geen flikker opgeschoten![]()
'Je moet nog even geduld hebben, we kunnen je nog niet in het systeem vinden''
Als ik hem in januari nog niet heb dan moet ik maar op de site kijken wat ik moet doen..![]()
oeh.. stomme stomme stomme ov chipkaart! Geef mij gewoon dat papieren ding maar weer!
Suuszels schreef:lucifertje schreef:Heb een tijdje geleden ook gereageerd hier in het topic. Nu kreeg ik zaterdag een brief thuis dat ik nog geen OV-chip kaart heb en dat ik deze moet aanvragen.
Nu heb ik mijn OV-chip al 3 jaar in de portemonnee zittenHeb er nu ook 20euro opgezet. Ik ben wel 6mnd uitgeschreven geweest bij de IB-groep. Heeft iemand dit al gehad?
Ik heb precies hetzelfde (behalve dat ik uitgeschreven ben geweest)
nouja, ik heb hem nu 1,5 jaar ofzo.. dus in de tijd dat ik mijn huidige opleiding al volgde..
ik heb er maar niet op gereageerd
Ik zat trouwens op die site te kijken en toen stond er dat er werd aangeraden tussen 4 en 20 januari het product op te laden.. gelukkig geldt vanaf januari mijn ov niet meer dus
ReJo schreef:Weetje wat ik niet snap..
Nu kunnen wij gratis reizen met de OV-kaart..
Maar als we dn die chip-kaart krijgen, moeten we dan wel gaan betalen?
En moet je daar perce geld opzetten of hoef je hem alleen maar te activeren?
En hoe werkt dat in de bus, moet je hem scannen?
Ik snap er echt niets van, heb al zoveel informatie briefjes en alles gehad.
lucifertje schreef:Heb een tijdje geleden ook gereageerd hier in het topic. Nu kreeg ik zaterdag een brief thuis dat ik nog geen OV-chip kaart heb en dat ik deze moet aanvragen.