Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Musjes schreef:Hoe komen jullie aan zo een goedkope verzekering? Ik betaal 58,- per maand en niet eens allrisk (wa+beperkt casco)
Eroslover, leuk he de speurtocht naar een eerste autootje. Leer je ook heel veel van!
. Ligt natuurlijk ook geheel aan je auto !
joyce2 schreef:Mn vriend (automonteur) heeft de volgende tips:
- Als je een auto op het oog hebt, ga dan eens op internet kijken naar de sterke en zwakke punten van deze auto
) niet helemaal mee eens.
Musjes schreef:Hoe komen jullie aan zo een goedkope verzekering? Ik betaal 58,- per maand en niet eens allrisk (wa+beperkt casco)
Eroslover, leuk he de speurtocht naar een eerste autootje. Leer je ook heel veel van!
eroslover schreef:Je mag op zich de dealer wel noemen hoor , want mocht het niet lukken hebben ze misschien later wel wat staan je weet het nooit. Ja wel grappig , eerlijk gezegt was het nog niet zo de bedoeling om al zo op zoek te zijn maar nu ik een maal op zoek ben wil ik ook wel graag een auto!

Snoevie schreef:Concorde,ik kan me best wel voorstellen dat verzekeringen voor jongeren duurder zijn,geldt dat ook voor oudere mensen?
Maar verzekeringen vergelijken is inderdaad verstandig. Ik heb een verzekering via IAK. Kwam als een goedkopere uit de bus, maar als ik het hier lees klopt dat niet helemaal.
Ben er nog niet echt mee bezig, qua zoekwerk maar ben wel aan het bedenken welke merken + types ik leuk vind
.