'Jonge' Tienertjes?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:27

Sommige bruggers zijn inderdaad wel schattig, we hebben een super klein jongetje bij ons op school zitten hihi.

En ook een heel klein meisje, en die zag ik laatst opgemaakt worden door een vriendin.
Dat was echt heel grappig _O-

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:28

Manegepaard schreef:
Over haar gesproken, dat van mij is vreselijk,
Glad en steil. Eigenwijs als de pest. Staartje in. Ik zet 5 stappen. Elastiekje op de grond. Grom...
*slaat haarzelf* ontopic blijven jij

En ja, 1.85

Mijn haar is ook zo vreselijk :Y)
Al die andere meiden hebben superlang mooi glanzend niet pluizig haar...
en dat van mij is kort pluist is dof enz.
:')

Ik voel me nu wel heel erg klein :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:29

Een leraar voor de klas smeltte bijna toen ze hoorde dat het kleinste jochie en het kleinste meisje verkering hadden :P
De rest van de les lekker rustig. Geen grammatica meer en het enige wat ze nog kon zeggen was : Aaaahhhhhhhhh ! Thats so sweet ! ahhhhhhhhhh (herhaling)

Fira

Re: 'Jonge' Tienertjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:31

_O-

That's so sweeeeeet! :+:

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:32

amo500 schreef:
ik ben zelf 13, en ik doe altijd alleen een beetje mascara op, en héél af en toe wat lipgloss.
dan zeggen sommige kinderen ook dat ik meer mascare op moet doen enzo, dan denk ik van ja daag! :z
ik ben jong ik heb nog genoeg jaren om make- up op te doen toch?
maar ik ken ook een paar kinderen, die in de brugklas gaan roken, en met k*nker schelden, omdat ze bang zijn om gepest te worden.. nouja daar doe ik niet aan mee tenminste! :P

Dat ligt ook heel erg aan waar je vandaan komt, en wat je hebt meegemaakt. Ik ben van groep 3 t\m groep 8 gepest, dag in dag uit. Tuurlijk was ik bang dat ik weer gepest ging worden?!! Dat is verdomd logisch, lijkt mij. Ik zag alle 'stoere' mensen roken, dus ik ging ook roken, jongen vonden me leuk als ik met ze naar bed ging, dus ging ik met ze naar bed. Blowen was stoer, dus dat ging ik ook doen, alcohol was al helemaal stoer, ook aan gegaan. Allemaal in het eerste 1,5 jaar van de middelbare school. Ik vind dat je dus absoluut niet iedereen over 1 kam mag scheren. Kijk eens wat verder naar de persoon achter het gedrag, daarna mag je gaan oordelen.

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:32

Jaaa, trouwens! Haha, zo zielig. Er zit bij mij een jongetje op school, die is echt 1.10m ofzo. Heeft een buitenboordbeugel, een brilletje en de bekende 'taswaargajemetdiebruggerheen'-tas. Ik vind hem zooo lief haha :')

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:33

Colorado schreef:
Het lijkt alleen altijd alsof de school voor de helft uit bruggers bestaat, snap niet waar ze altijd vandaan komen, mensen uit hogere klassen zie je veel minder? :=

Jah hè := :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:37

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:41

Manegepaard schreef:
Bij mijn zusjes in de klas zitten ze ook (8 jaar) make-up, mobieltje, tasje waar niks in zit/hoeft, interresant doen, mtv kijken, grove taal ect ;-)

Nou zo was ik ook, in groep 5 kreeg ik MSN, mobieltje, keek ik altijd tmf enz.
Is niet veel anders geworden tegenwoordig, ben nu alleen nog tikje erger. :')

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:43

Breezke schreef:
Dag bokkers,

Het valt mij op op hyves,bokt en in het echt dat de meeste kinderen tussen de 9 en 12 jaar steeds 'volwassener' worden.(of hoe je het ook noemt)
Op hyves lees je dan berichten van 'ntb,wjnmk' etc.
Ik zie foto's van meisjes met veel mascara en eye-liner op die net 11 jaar oud zijn.
(Toen ik 11 was droeg ik nog lang geen make-up.)
Mijn verzorgertje voor mijn shetlander heb ik vandaag verteld dat ze niet meer hoefde te komen,kreeg ik allemaal krabbels van 'OMG dit en Omg dat wat een rare trut ben jij etc'.
Ligt het nou aan mij of zijn er meerdere bokkers die dit opvalt? :+(Voor de duidelijkheid,ik vind het niet vervelend maar het valt me de laatste tijd erg op)

wat er volwassen is aan de kinderachtige reactie van je vorige verzorgster snap ik niet echt, verder snap ik ook niet wat zo volwassen is aan ntb, wjnmk, hvj enc het is een fijt dat de jongere generatie's meer op msn zit en veel smst hier gebruik je die afkortingen om plek te besparen of omdat het sneller is, veel afkortingen kon ik ook al rond 12/13 jaar

Wat make-up betreft dat zijn puur de ouders!!! ik wou het ook maar mocht het niet... aan het einde van goep acht dus zeg de zomervakantie (ik was 12/13) begon ik te experimenteren met alleen een blauw potloodje of iets iig een lichte kleur alleen op mn bovenste ooglid..gewoon 1 streepje en een beetje mascara erna begon ik met een kleurtje en wat zwart boven, daarna onder ook zwart en daarna ook oogschaduw enc...
Hoe wij tegenwoordig onze kinderen opvoeden zorgt er ook voor dat een kind geen kind kan zijn of iig vrij beperkt word vaak, dan de ouders die alle 2 veel werken en het kind dus vaak of bij oppas is of alleen thuis, hierdoor word het ook sneller volwassen, of dit in een gepaste goede manier is valt dan af te w88 ik ken mensne die zo totaal op het verkeerde pad drijgen te raken

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 22:43

Tamara_H schreef:
Shanna schreef:
Walgelijk vind ik het, ik snap het ook niet en vind het overdreven gedrag. Ondanks dat ik zelf nooit een modetutje op hoge hakje's was met de haren gestyled en lagen make-up, was ik toch altijd het mooiste meisje van de klas, en ik hoorde ook bij de mooiste meisjes van de school. Dat omdat ik van nature mooi was, ik was niet van dat overdreven gedoe en toch werd ik graag bekeken haha!
Bij mij kwam het make-uppen pas bij het examenjaar/ MBO. Maar nu nog ga ik zonder moeite ake-uploos de deur uit hoor! Als mn haar niet zit, jammer dan dan doe ik wel een muts op :+

dan zou ik toch wel is een foto van jou willen zien :Y)

Ze staat in het kerstjurkjestopic ;)

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 00:25

Mij valt 't ook heel erg op dat de kinderen van tegenwoordig steeds brutaler worden. En dan vooral bij de meisjes denk ik soms; 'Kind, ga alsjeblieft met je Barbies spelen..'. Ik ben zelf 17 en heb zeker tot m'n 12e gezegd dat ik later met m'n pony ga trouwen. :+
Mijn vriend kreeg laatst een berichtje op Hyves van een 11-jarig meisje, dat ze hem zo 'f*cking lekker' vond. Toen ik d'r profielfoto zag dacht ik al'; 'Jeetje, wat een poppetje..' Maar toen ik zag dat ze pas 11 was, stond ik echt met m'n bek vol tanden. :oo

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 00:32

tante_trien schreef:
amo500 schreef:
ik ben zelf 13, en ik doe altijd alleen een beetje mascara op, en héél af en toe wat lipgloss.
dan zeggen sommige kinderen ook dat ik meer mascare op moet doen enzo, dan denk ik van ja daag! :z
ik ben jong ik heb nog genoeg jaren om make- up op te doen toch?
maar ik ken ook een paar kinderen, die in de brugklas gaan roken, en met k*nker schelden, omdat ze bang zijn om gepest te worden.. nouja daar doe ik niet aan mee tenminste! :P

Dat ligt ook heel erg aan waar je vandaan komt, en wat je hebt meegemaakt. Ik ben van groep 3 t\m groep 8 gepest, dag in dag uit. Tuurlijk was ik bang dat ik weer gepest ging worden?!! Dat is verdomd logisch, lijkt mij. Ik zag alle 'stoere' mensen roken, dus ik ging ook roken, jongen vonden me leuk als ik met ze naar bed ging, dus ging ik met ze naar bed. Blowen was stoer, dus dat ging ik ook doen, alcohol was al helemaal stoer, ook aan gegaan. Allemaal in het eerste 1,5 jaar van de middelbare school. Ik vind dat je dus absoluut niet iedereen over 1 kam mag scheren. Kijk eens wat verder naar de persoon achter het gedrag, daarna mag je gaan oordelen.

hmm ja dat klinkt inderdaad als het beste idee, jezelf in het stereotyp laten drukken zodat je cool gevonden wordt. Ik hoop dat het een sarcastische post is, maar ik ben bang van niet. Ik werd liever gepest dan mezelf te verloochenen, maar zo is iedereen weer anders natuurlijk

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 00:41

Ze bedoeld dat ze dat heeft gedaan, om niet meer gepest te worden. Zoiets heb ik ook een tijdje gedaan, gelukkig ben ik daar nu overheen. Maar vind het niet vreemd dat ze dit gedaan heeft, niet slim nee, maar een redelijk logische zet. En ik geloof ook niet dat ze nu nog steeds zo is, en als ze dat wel is, dan geloof ik niet dat ze daar vrede mee heeft. Zoals ik niet helemaal tevreden ben met dat jaar dat ik ook zo was, het heeft me wel geholpen met mijn zelfbeeld. Ik weet nu dat ik zoveel meer ben dan de meeste van die ''coole'' mensen.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 00:45

Ik snap dat ze dat daarom gedaan heeft, ik kan dat niet goed begrijpen, ik zou mezelf niet meer in de spiegel aan kunnen kijken geloof ik. Maar iedereen heeft een andere manier van 'dealen' met de situatie. Zoals ik al zei, ik ben liever mezelf en gepest worden dan me voordoen als iemand die ik niet ben om zo om oppervlakkige redenen 'leuk' gevonden te worden, dat is dan toch niets waard? /2 cents

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 00:53

__Lotte schreef:
Ik moet zeggen dat dit alles me bekend voor komt. Ik ben zelf 17, heb een zusje van 15 waarmee ik aardig op een lijn zit (terwijl zij dus twee jaar jonger is) en mijn zusje van 12 zou je 14 schatten naar mijn idee (in vergelijking met haar leeftijdsgenootjes niet) en dan heb ik nog een zusje van 8 die de hele dag f*ck you van Lilly Allen loopt te zingen, ben benieuwd wanneer die begint te puberen, wie weet komt het gelijk met het voorjaar...

Ik loop stage in groep 1/2 en daar word dit liedje al gezongen, en er is 1 meisje van 4 die gewoon al pumps (met een hak van rond de 4cm) aan heeft _O-

Veder tsja, ik zeg er maar niets over..

NessaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 01:58

Breezke schreef:
Viet schreef:
Ik zat in die tijd idd ook nog alleen maar tussen de paarden. Wat ik nu op stal zie is dat meiden van rond die leeftijd de hele club jongens meeslepen naar stal, 2 vliegen in een klap :=

Zie dat ook wel vaker(en dan vind je in een hoekje heel veel peuken en meer 'viezigheid')

Ja is wel zo!
Ik speelde 'paardje' tot mijn 12de.

Tegenwoordig zie je al meisjes van 12 bevallen of s.e.x hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 01:59

NessaX schreef:
Ja is wel zo!
Ik speelde 'paardje' tot mijn 12de.

Tegenwoordig zie je al meisjes van 12 bevallen of s.e.x hebben.

s.e.x? :? Is het een vies woord ofzo? :')

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 02:01

denk om de bokt censuur te omzeilen :')

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 02:17

Ik was ook zo'n etter. Ik droeg ook al make-up, begon met roken en drinken en schold iedereen de huid vol. Spijbelen was ik ook niet vies van. Eigenlijk was ik echt onhandelbaar en super gemeen tegen mijn moeder.

Nu ben ik volledig bijgedraaid :+ Ik draag nooit meer make-up, ik rook nog wel maar ik drink niet meer, ik vermijd liever ruzies en mijn moeder is mijn beste vriendin.

Als ik dat soort kinderen zie zie ik mezelf terug, en dan besef ik pas wat voor een k*t kind ik was :\

anjaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 02:26

De jeugd mg dan misschien brutaler worden ,maar hoe vaak zie je niet dat kids van jonge leeftyd tot uur of 22.00 nog op straat soms nog later Waar zijn de ouders ! Die zijn ook vaak debet aan het gedrag van de kids>gooi maar op straat dan zien en horen we ze niet!Vandaag komt me dochter van 11 thuis en die zei :mam ik had ruzie op school Ik werd uitgescholden alles Heb gezegd dat hij ze bek moest houden(Correctie op gekregen is mond)Dat ventje heeft der staan schoppen na schooltyd terwijl ze moeder ernaast stond! Die zei er niets van!Dus deze moeder staat morgenmiddag ook op schoolplein! :o Was nl ook best wel euh laten we zeggen niet de makkelijkste,maar ook dat had ze oorzaken

NessaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 02:48

Qimm schreef:
denk om de bokt censuur te omzeilen :')

Haha , nee maar anders staat er poedersuiker ofzo :P
ja ik wist gewoon niet hoe ik het woord moest plaatsen hier of/en hoe ik 'mooier' kon zeggen :=

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 02:49

mooier is het met ks op het end, mooie nederlandse spelling

Breezke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-09 09:15

AlexandraM schreef:
Breezke schreef:
Dag bokkers,

Het valt mij op op hyves,bokt en in het echt dat de meeste kinderen tussen de 9 en 12 jaar steeds 'volwassener' worden.(of hoe je het ook noemt)
Op hyves lees je dan berichten van 'ntb,wjnmk' etc.
Ik zie foto's van meisjes met veel mascara en eye-liner op die net 11 jaar oud zijn.
(Toen ik 11 was droeg ik nog lang geen make-up.)
Mijn verzorgertje voor mijn shetlander heb ik vandaag verteld dat ze niet meer hoefde te komen,kreeg ik allemaal krabbels van 'OMG dit en Omg dat wat een rare trut ben jij etc'.
Ligt het nou aan mij of zijn er meerdere bokkers die dit opvalt? :+(Voor de duidelijkheid,ik vind het niet vervelend maar het valt me de laatste tijd erg op)

wat er volwassen is aan de kinderachtige reactie van je vorige verzorgster snap ik niet echt, verder snap ik ook niet wat zo volwassen is aan ntb, wjnmk, hvj enc het is een fijt dat de jongere generatie's meer op msn zit en veel smst hier gebruik je die afkortingen om plek te besparen of omdat het sneller is, veel afkortingen kon ik ook al rond 12/13 jaar

Wat make-up betreft dat zijn puur de ouders!!! ik wou het ook maar mocht het niet... aan het einde van goep acht dus zeg de zomervakantie (ik was 12/13) begon ik te experimenteren met alleen een blauw potloodje of iets iig een lichte kleur alleen op mn bovenste ooglid..gewoon 1 streepje en een beetje mascara erna begon ik met een kleurtje en wat zwart boven, daarna onder ook zwart en daarna ook oogschaduw enc...
Hoe wij tegenwoordig onze kinderen opvoeden zorgt er ook voor dat een kind geen kind kan zijn of iig vrij beperkt word vaak, dan de ouders die alle 2 veel werken en het kind dus vaak of bij oppas is of alleen thuis, hierdoor word het ook sneller volwassen, of dit in een gepaste goede manier is valt dan af te w88 ik ken mensne die zo totaal op het verkeerde pad drijgen te raken

Ik zeg niet dat het een volwassen opmerking was,als je goed had gelezen staat volwassen tussen haakjes en erachter staat ook iets dat toch wel laat merken dat ik niet op een ander woord kwam.
Met die oppas ben ik het helemaal met je eens.
Hier in Valkenburg zie ik vaak jongens en meiden die dan gewoon ergens gaan rondhangen(roken,blowen etc) omdat ouders er totaal geen interesse in hebben.
Erg zonde vind ik dat. :(

ShadowPizza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 09:49

Wat mij ook eigenlijk opvalt, en waar nog niet overgepraat is.
Wat dachten jullie van Epileren,Harsen,Scheren dan?
Wisten jullie dat op de school van mijn broertje élk brug muggetje als meisje geëpileerd is?! :oo Hoe zonde is dat?!