ik snap niet dat mensen op hun 17e al zeggen"dit is de enige voor mij" "ik wil nooit meer een ander" dat is echt gewoon ziekelijk aan 1 persoon vastklampen!
Snap ook niet dat je weer wat met hem begint want wees nou eerlijk tegen jezelf, het word toch nooit wat!
Ach als je 17 bent denk je dat je alles weet op het gebied van liefde en relaties, maar dan realiseer je je op je 27ste dat je dan nog steeds niks weet Er komt echt wel een nieuwe fatsoendelijke knul voorbij! Die wel weet hoe hij met een meisje moet omgaan.
nou ja ik hoop voor de TS dat zij ook inziet dat dit niet werkt en dat zij inderdaad beter wat met een nieuwe fatsoenlijke jongen wat leuks kan gaan doen
Even uitleggen.. Hij is hier gisteren geweest. Hebben gepraat, vooral gehuild beide. Hij zit erg in de knoop, ook met zichzelf. Ze hebben ons tegen elkaar opgezet. Zijn moeder weet het is niet blij.. Maar we gaan ervoor.
Hij wil hier samen met mij uitkomen, hij heeft zich heel rot gevoeld de laatste weken. We zullen zien waar het schip strand, zoals jullie wel doorhebben, ben ik tot over mijn oren, blind, bord voor mijn kop, ik heb het allemaal.
Maar ik ga er nog een keer helemaal voor.
Werkt het niet dan is het voor mij klaar, echt klaar, want anders doe ik mezelf alleen maar pijn..
nou je moet het natuurlijk zelf weten maar geheid dat het weer misgaat en dat je er dan in blijft hangen. je had meteen al moeten zeggen dat klaar echt klaar is.... beetje eigenwaarde houden he meid
Op zich best goed, tot nu toe, wel veel roddels horen natuurlijk, en natuurlijk toevallig van de mensen wie al eerder hebben lopen stoken.. Daar word ik dan wel weer gek van. Heb hem alleen al sinds maandag niet gezien Ik mis hem echt heel erg, maar goed, ik wil me niet druk maken, ik zie wel hoe het loopt.
Roddels blijven altijd, ook als het helemaal toppie zou gaan!
Hoop dat het voor jullie samen een leuk 2010 wordt!
lianne__
Geplaatst: 19-12-09 17:37
ik wil niet banketstaaf overkomen, maar volgens mij is dit gedoemd om te mislukken. ik hoop het niet voor je. ik wens je dus ook maar wat geluk voor 2010!
ik heb het een groot gedeelte doorgelezen maar ik denk ook dat het hem niet gaat worden... als hij tijden niets laat weten enzo... tja dat moet wel genoeg zijn... kun je zoveel van hem houden... als hij het niet van jou doet.... dan is het een eenzijdig verhaal en gaat het niet lukken.... maar sterkte en laat je niet gek maken...geen hand vol
Maar meisje, jij hebt jezelf overtuigd dat jij van HEM houdt.. Maar maandag... dat is bijna een week geleden dat je hem gezien/gesproken hebt, dat is nogal een tijd hoor..
ik denk ook dat dit een topic zonder einde word want jij hebt je zoooo in je koppie geprent dat jullie bij elkaar horen enzo.. jij ziet dat zo hij niet!!! maar goed ik denk dat heel bokt wle kan zeggen dat hij het niet is voor jou!! jij vind van wel en jij moet er zelf achter komen dat het niet zo is