Nou Liezel ze waren geschokt over de houding van het zorgkantoor, en hun manier van NIET communiceren met mij, ze waren geschokt over de manier waarop het zorkantoor mij behandelde en helemaal niet te spreken over STN en hoe dit afgehandeld word.....
Ik heb ze alles laten zien, hoe mijn facturen opgebouwd waren, hoe de onderleggers eruit zagen, hoe het contract in elkaar stak, hoe ik mijn zorg leverde, door welke mensen met welke diploma's. Ik heb ze een volledige kijk in mijn keuken gegeven inclusief een kiekeboe in dat vergeten kastje.
Ik heb ze de volledige correspondentie meegegeven omtrent dit verhaal. Daarna hebben we nog even doorgefilosofeerd over hoet het nou eigenlijk nou wel in de zorg zou moeten, en wat er vooral niet meer zou moeten, hoe de machtsverhoudingen zouden moeten liggen en nog veel meer
Hun mening was dat ik het keurig op orde heb, een gezonde kijk heb op zorgverlening........ en hun gaan nu hard aan de slag voor me, zodat ik in iedergeval mijn centjes krijg
ze waren not amused dat ze vandaag van mij moesten horen dat STN gisteren surceance van betaling heeft gevraagd
al met al, we zien het wel........ heb nog wel even benadrukt dat ik voor 5 januari 150.000 moet storten naar de belastingdienst omdat die anders de stekker eruit trekken
Ze hebben 3 weken geleden 24 miljoen overgemaakt naar Meavita voor een doorstart, dus mij kunnen ze ook best helpen toch???
Ach we zien het wel, aan het einde van de rit hangen de prijzen .
Ik heb al mijn personeel vandaag een half staatslot gegeven voor de oudejaarsloterij (sommigen 2 en een paar 3) en ik hoop dat ze er wat op winnen
jaaa er gaat veel gebeuren, ik heb ook heel duidelijk gemaakt dat als ik over de kop ga ..... dat ik dan geen U meer hoef te zeggen tegen mensen, en dat ik dan ook geen vrienden meer hoef te hebben in zorgboboland. En dat ik mijn vrije tijd ga besteden om dit soort wantoestanden aan te pakken. Dat ik bezig ben een schrijver te vinden voor dit verhaal....... net een heule goede tip binnen gekregen van een bokker
en dat ik dan pas echt ga roepen, nu ben ik nog beheerst, en probeer ik mensen nog enigsinds te vriend te houden........ maar dat hoeft dan allemaal niet meer toch? dan maakt het niet uit welke schenen ik raak......... als ik ze maar raak
Goed gezien Kim, je hebt mijn zegen en ondertussen die van mijn manager ook Laat ze maar weten wat er allemaal speelt in zorgenland. Jetje moet maar eens van der troontje getikt worden. Maar goed, hopelijk heb je alles binnen voor 5januari. Lief ook van je dat je je mensen nog een leuk presentje hebt kunnen bieden, dat wordt zeker gewaardeerd!! Ben alleen nu wel heel nieuwsgierig wat voor tip je hebt gehad?!
Had je trouwens nog een gaatje vrij binnekort om even elkaar weer te zien..en djokkie natuurlijk, tussen alle drukte door? Als je dat niet red snap ik dat hoor Maar dan kunnen we weer es even bijkletsen met een peukie erbij
Heb je ondertussen al iets van ze gehoord? Wat heeft je advocaat gezegd over STN, als ze failliet gaan, ga jij dan alsnog als schuldeiser je rekening indienen?