Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rock schreef:Ik lees je verhaal nu pas, en wilde je van harte feliciteren met je zwangerschap! Heel knap dat je de knop om hebt kunnen zetten om goed voor jezelf en je kindje te zorgen.
Ik was zelf 18 toen ik zwanger werd van mijn oudste en 19 toen ik beviel. En eigenlijk voelde dat hartstikke natuurlijk!
Inmiddels ben ik 24, heb ik er drie (ze zijn bijna 5, 3 en bijna 2), en ben ik vanaf september aan een studie begonnen die heel goed gaat!
De zwaarste stap heb je genomen, de rest komt vast helemaal goed!!!
Elicious schreef:Rozekoeken, hoever ben je inmiddels?
Kan het zosnel even niet terug vinden in het topic!
Elicious schreef:Rock schreef:Ik lees je verhaal nu pas, en wilde je van harte feliciteren met je zwangerschap! Heel knap dat je de knop om hebt kunnen zetten om goed voor jezelf en je kindje te zorgen.
Ik was zelf 18 toen ik zwanger werd van mijn oudste en 19 toen ik beviel. En eigenlijk voelde dat hartstikke natuurlijk!
Inmiddels ben ik 24, heb ik er drie (ze zijn bijna 5, 3 en bijna 2), en ben ik vanaf september aan een studie begonnen die heel goed gaat!
De zwaarste stap heb je genomen, de rest komt vast helemaal goed!!!
Gave namen hebben jou kindjes!
Was je bewust zwanger zo jong mama?
xjudithx schreef:Ik weet niet hoor TS, maar op de een of andere krijg ik steeds kippevel bij bijna al je berichtjes! Het klinkt gewoon zo goed. Ik hoop echt dat alles goed blijft gaan. Geniet ervan en van elkaar!
Lame schreef:Rozekoeken.. (hahahaha leuke nickname.. heb je daar nu continue trek in??) ik heb je ge-pb't maar ik dacht dat ik gewoon ontopic aan het schrijven was.. Excuus..
Nogmaals gefeliciteerd.. ! Je kunt geen meidennaam bedenken? Dan krijg je vast een jongen.. Zo werkte het tenminste bij ons wel.. Eerst konden we geen jongensnaam verzinnen, kregen een meisje en bij de tweede konden we geen meisjesnaam verzinnen en we kregen een jongen