Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
breezy302 schreef:En TS je houdt je niet op de achtergrond; Bellen, smsen, afspreken, veel praten, lachen. Nou als dat je op de achtergrond houden is dan ben ik een kikker! Hij maakt idd die keuze om het uit te maken maar ik vind toch wel dat jij daar zeker aandeel in hebt! Anders zou je dit topic niet hebben gemaakt en elke keer afspreken ed.
amsolusa schreef:Vind het meeste wat de ts zegt een beetje mooipraat om haar eigen hachje te redden.
Het begint al met de titel van het topic, om over de openingspost nog maar te zwijgen.
Maar ben het wel met sommige eens dat het ZIJN keuze is en blijft of de ts daar nou wel of geen aandeel in heeft..
breezy302 schreef:En TS je houdt je niet op de achtergrond; Bellen, smsen, afspreken, veel praten, lachen. Nou als dat je op de achtergrond houden is dan ben ik een kikker! Hij maakt idd die keuze om het uit te maken maar ik vind toch wel dat jij daar zeker aandeel in hebt! Anders zou je dit topic niet hebben gemaakt en elke keer afspreken ed.
zorro schreef:amsolusa schreef:Vind het meeste wat de ts zegt een beetje mooipraat om haar eigen hachje te redden.
Het begint al met de titel van het topic, om over de openingspost nog maar te zwijgen.
Maar ben het wel met sommige eens dat het ZIJN keuze is en blijft of de ts daar nou wel of geen aandeel in heeft..
Haar eigen hachje redden? Ik vind dit behoorlijk ver gaan hoor. Wat heeft de ts nou precies gedaan? Heeft ze hem gedwongen het uit te maken? NEE. Hij heeft ZELF die keuze gemaakt.
Wat heeft de ts gedaan?
- ze heeft hem 2 maanden geleden leren kennen en vond hem erg leuk
- ze hebben wat lol gemaakt, maar dan als vrienden
- ze is verliefd op hem geworden
- omdat hij een vriendin heeft heeft ze dit voor zich gehouden totdat hij zijn gevoelens voor haar uitte
- de liefde is wederzijds
- de ts wacht met afspreken tot het over en uit is met zijn vriendin
Niets mis mee toch? Hij is degene die in een relatie zat en liefde voor een ander heeft toegelaten. Hij is degene die besloten heeft dat hij niet met zijn vriendin verder wil. Hij is degene die het ook echt uit heeft gemaakt, en hij is degene die wil kijken of het wat kan worden met Ragna en hem.
Ragna is verliefd op hem, dus logisch dat ze ook graag wil kijken of het wat kan worden. Ze heeft zich netjes op de achtergrond gehouden, en nu hoeft dat niet meer.
Het is in mijn ogen zo simpel, ik snap met de beste wil ter wereld niet waar om jullie de ts zo de grond in willen trappen. Vind het absoluut niet eerlijk en netjes naar haar toe. Jullie zitten haar enkel te vertellen dat het niet netjes van haar is, en niet eerlijk, en hoe slecht ze wel niet is. Nou, in mijn ogen zijn jullie niet veel beter als jullie iemand hierom zo behandelen.
Citaat:Alleen gepraat, gebeld en ge-sms't en verder niets
listiglistje schreef:Citaat:Alleen gepraat, gebeld en ge-sms't en verder niets
Yeah right.... seks en bij hem/haar thuis misschien (nog) niet, maar er zal toch zeker gezoend zijn en toespelingen zijn er sinds 5 dagen ook volop aan de gang!
Maar goed idd haar/zijn keuze.....
listiglistje schreef:Ze hebben elkaar toch de liefde (nou verliefdheid) verklaard sinds vorige week, ook wordt er afgesproken en over en weer ge-sms't dit noem ik toch echt wel toespelingen![]()
Daarbij zei ik misschien gezoend, igg wel elkaar de liefde verklaard (mondeling).
ik kan anders niet bedenken dat hij zijn serieuze relatie opgeeft als hij niet zeker weet dat hij bij haar terecht kan.....hij kiest toch voor haar?
Citaat:Daar ga je geen relatie van 4 jaar voor op het spel zetten.
Laura82 schreef:"maar er zal toch zeker gezoend zijn", daar zie ik geen misschien in...
Mer1980 schreef:Laura82 schreef:"maar er zal toch zeker gezoend zijn", daar zie ik geen misschien in...
Ik ben benieuwd of je erbij was, als TS zegt dat ze niet gezoend hebben waarom zou je dat dan niet geloven? waarom uitgaan dat ze liegt? ze wil duidelijk niet dat er iets gebeurd zolang zijn relatie niet over is. ja ze legt het krom uit in het begin, maar als je haar antwoorden leest, zie ik toch antwoorden van een meisje die daar goed over nadenkt.... en dat ondanks haar leeftijd van 19 jaar. Ze wordt werkelijk waar afgemaakt in dit topic, maar blijft respectvol reageren en begrijpend en beseft wel degelijk dat het niet netjes is om iets met iemand te beginnen die nog een relatie heeft daarom doet ze dat ook niet. Zij blijft respectvol naar anderen en dat etrwijl er een aantal zijn die absoluut niet respectvol zijn naar haar en ze heeft nog NIETS gedaan. alleen gezegd dat ze verliefd is. thats it....
zorro schreef:amsolusa schreef:Vind het meeste wat de ts zegt een beetje mooipraat om haar eigen hachje te redden.
Haar eigen hachje redden? Ik vind dit behoorlijk ver gaan hoor. Wat heeft de ts nou precies gedaan? Heeft ze hem gedwongen het uit te maken? NEE. Hij heeft ZELF die keuze gemaakt.
Wat heeft de ts gedaan?
- ze heeft hem 2 maanden geleden leren kennen en vond hem erg leuk
- ze hebben wat lol gemaakt, maar dan als vrienden
- ze is verliefd op hem geworden
- omdat hij een vriendin heeft heeft ze dit voor zich gehouden totdat hij zijn gevoelens voor haar uitte
- de liefde is wederzijds
- de ts wacht met afspreken tot het over en uit is met zijn vriendin
Niets mis mee toch? Hij is degene die in een relatie zat en liefde voor een ander heeft toegelaten. Hij is degene die besloten heeft dat hij niet met zijn vriendin verder wil. Hij is degene die het ook echt uit heeft gemaakt, en hij is degene die wil kijken of het wat kan worden met Ragna en hem.
Ragna is verliefd op hem, dus logisch dat ze ook graag wil kijken of het wat kan worden. Ze heeft zich netjes op de achtergrond gehouden, en nu hoeft dat niet meer.
Het is in mijn ogen zo simpel, ik snap met de beste wil ter wereld niet waar om jullie de ts zo de grond in willen trappen. Vind het absoluut niet eerlijk en netjes naar haar toe. Jullie zitten haar enkel te vertellen dat het niet netjes van haar is, en niet eerlijk, en hoe slecht ze wel niet is. Nou, in mijn ogen zijn jullie niet veel beter als jullie iemand hierom zo behandelen.