Gelukkig dat ik geen maandkaart voor de trein heb gehaald vandaag..Had er toch niks aangehad..
Wel heel sneu dat er een dode is bijgevallen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarrieLeen schreef:Het was vandaag flink pet met de treinen, gelukkig moest ik niks, maar had ik de tijd.
Was aanrijding met persoon bij Zoetermeer, dus geen treinen tussen Den Haag en Utrecht, die gingen via Rotterdam.
Had 20 min. vertraging vanochtend. En terug ook vertraging, alleen dat was in mijn voordeel, had precies de trein.
Kikka schreef:Ik zat gistermiddag op een verjaardag te vertellen dat ik al een maand geen last had gehad van vertragingen en dergelijke, heb het zelfs nog afgeklopt, en raad eens: vanmorgen 25 minuten te laat.Trein van Amersfoort naar Zwolle kwam 10 minuten te laat binnen, daarna mochten we niet harder dan 40 km/u want er liepen hulpverleners langs het spoor (?) en last but not least zaten we achter de stoptrein. Conducteur had het ook een beetje gehad. "Zoals u merkt zit het ons niet heel erg mee vanmorgen, we zijn nu achter de stoptrein beland..."
Inoterry schreef:Ik heb al meerdere keren gehad dat ik netjes had omgeroepen wat er aan de hand was, bleek de omroep later in de hele trein of een gedeelte stuk te zijn![]()
Muisbal schreef:Inoterry schreef:Ik heb al meerdere keren gehad dat ik netjes had omgeroepen wat er aan de hand was, bleek de omroep later in de hele trein of een gedeelte stuk te zijn![]()
Daar mogen ze inderdaad wel eens wat meer naar kijken, soms staat die omroep ook zo ontzettend knalhard dat het echt pijn aan je oren doet. Gevolg: iedereen zit met de vingers in de oren, hoor je alsnog niet goed wat er gezegd wordt, ook mede doordat je alleen denkt 'wat een pestherrie'
Muisbal schreef:"En denk eraan bij het verlaten van de trein aan uw eigendommen en kinderen."