wendy_paard schreef:dus jij eet dan ook geen eieren? chipieke?
is ook levend alleen niet uitgebroed.
Jammie, bevrucht eitje op brood.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wendy_paard schreef:lydia,
ik denk dat niet veel meer aan de orde is,
toen ik in de brugklas zat was de helft van mijn klas an ontmaagd ,,, t was stoer...
wat wil je met maatschappij van tegenwoordig,..
btw dit vind ik ook ouders hun schuld goede voorlichting is et halve werk. en niet allen ja dan kan je een baby krijgen.
leg ze maar is uit wat het is een kind te hebben maak ze maar is snacht wakker ja nu zal je een kind moeten voeden ( als ze je gesprk welachte b.v\)
wendy_paard schreef:lydia,
ik denk dat niet veel meer aan de orde is,
toen ik in de brugklas zat was de helft van mijn klas an ontmaagd ,,, t was stoer...
wat wil je met maatschappij van tegenwoordig,..
btw dit vind ik ook ouders hun schuld goede voorlichting is et halve werk. en niet allen ja dan kan je een baby krijgen.
leg ze maar is uit wat het is een kind te hebben maak ze maar is snacht wakker ja nu zal je een kind moeten voeden ( als ze je gesprk welachte b.v\)
Rebeccaa schreef:Sorry hoor, maar een 14 jarige weet, zeker in Nederland, toch écht wel wat seks teweeg kan brengen..
Welshcobfan schreef:Rebeccaa schreef:Sorry hoor, maar een 14 jarige weet, zeker in Nederland, toch écht wel wat seks teweeg kan brengen..
Voor de gemiddelde 14 jarige,
Groepsdruk kan ook zeer vervelende gevolgen hebben, ze hebben ook meer last van risico onderschatting (bv van 1 keer seks is de kans dat ik zwanger word erg klein) en ze hebben een zeer slecht idee van de verdere gevolgen. Want hoeveel 14 jarige zijn zover bezig met de risico´s dat ze weten wat luiers kosten bv?
(ik heb ook het idee dat de stadjes wat jonger ontmaagd worden)
Authentic schreef:Sorry, maar als je een kippenei eet dan eet je geen kans op leven op hoor.
Welshcobfan schreef:Rebeccaa.. ik bedoel meer op de impact die een kind heeft op je leven. Niet dat seks een kind kan veroorzaken. (ook al blijft onder pubers de risico onderschatting aanwezig, waardoor ze eerder onveilig bezig gaan helaas).
Welshcobfan schreef:Rebeccaa schreef:Sorry hoor, maar een 14 jarige weet, zeker in Nederland, toch écht wel wat seks teweeg kan brengen..
Voor de gemiddelde 14 jarige,
Groepsdruk kan ook zeer vervelende gevolgen hebben, ze hebben ook meer last van risico onderschatting (bv van 1 keer seks is de kans dat ik zwanger word erg klein) en ze hebben een zeer slecht idee van de verdere gevolgen. Want hoeveel 14 jarige zijn zover bezig met de risico´s dat ze weten wat luiers kosten bv?
(ik heb ook het idee dat de stadjes wat jonger ontmaagd worden)