Denk dat mijn relatie nu toch echt over is help

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-09 19:38

Inderdaad ben nu echt weer een inwoner van emmen *\o/*
en probeer nu van alles te regelen ( althans mijn oom ) want die krijg alles gedaan en ik niet maar weet wel wat ik wil en dat is niet meer terug!

Hoop alleen dat er in de toekomst misschien een leuk verzorgpaardjuh komt mis mijn meisje namelijk best erg. |(

chocobroodje

Re: Denk dat mijn relatie nu toch echt over is help

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 20:20

Ah nou ik hoop dat je gauw een leuk verzorgpaardje vind :j Beetje afleiding is altijd fijn. Goed hoor dat je voet bij stuk houdt, komt helemaal goed met jou ;)

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 15:08

Gister heeft meneer twee keer zitten bellen en nog twee sms jes gestuurd.

1e sms: Denise zou je me willen bellen of doet het je helemaal niks diie twee em half jaar van ons?

2e sms:Ben ik zo slecht voor je geweest dan, dacht dat je met mij oud wilde worden waarom kan je dan niet eens even bellen? waarom?

Moet zeggen dat ik me nog steeds erg klote er door voel en het nu even erg moeilijk heb.
Maar zeggen dat hij ook fout zit doet hij niet

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 15:11

:oo Dat is echt wel heel gemeen van hem om het nu op jou te gooien! Hij wilde toch zo graag dat je weg zou gaan?! :n

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 16:21

hij is nu gewoon aan proberen jou aan het twijfelen te brengen, rotstreek

als hij zoveel van je hield, ging hij niet zo met je om...

Mirranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 16:28

Volhouden meid (gewoon negeren die sms-jes, niet bellen en niets terugsturen), hij verdiend je niet :(:)

Hij probeert nu op je gevoelens in te spelen en laat je niet misleiden daardoor. Hij speelt een psychologisch spelletje met je, niet aan meedoen.
Gewoon kort en zakelijk regelen wat er te regelen valt (mocht je toch contact moeten hebben) en je verder niet uit je tent laten lokken.
Het kost even tijd, maar over een paar weken ben je hier emotioneel ook los van en weet ik zeker dat jezelf ook vind dat je de enige juiste keuze hebt gemaakt.

Utopiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 16:32

Ik heb het topic doorgelezen, en het is zeker niet niks! Maar hoe moeilijk het ook is, laat je niet inpakken door de smsjes die hij je nu stuurt. De voorgaande dagen boeide het hem ook niet wat je deed en kon je wat hem betreft wel vertrekken.
Hij heeft de afgelopen 2 jaar jouw zelfvertrouwen de grond in gestampt en had daarom vast niet verwacht dat je daadwerkelijk zou vertrekken.
Nu blijk je toch sterker te zijn dan hij dacht en hier is hij op zijn beurt weer van geschrokken. En alleen zijn met kinderen heeft toch ineens wel een hoop nadelen (nu moet hij straks alles alleen doen). Hij hoopt met dit soort smsjes op je gevoel te kunnen spelen en je weer in zijn macht te kunnen krijgen zodat jij met hangende pootjes weer terug gaat naar het ellendige leven met hem.

Maar de reden dat hij je smst is denk ik niet specifiek omdat hij jóu terug wil, maar meer het gemak van iemand die schoonmaakt en eten kookt. Hij kon je voorheen immers ook niet eens normaal behandelen. Ik durf te wedden dat als je hier aan toegeeft en je weer naar hem terug zou gaan, het binnen zeer korte tijd weer precies hetzelfde gaat als de afgelopen 2,5 jaar..In die tijd heb je zijn ware persoonlijkheid wel kunnen ontdekken en die zal echt niet veranderen.

Ook al is het moeilijk, er niet aan toegeven, je zit nu op een goede plek! Zorg ervoor dat je je zelfvertrouwen en eigenwaarde weer terug krijgt en pak je leven stukje voor stukje weer op. Heel veel sterkte!

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 17:17

sarona25 schreef:
Gister heeft meneer twee keer zitten bellen en nog twee sms jes gestuurd.

1e sms: Denise zou je me willen bellen of doet het je helemaal niks diie twee em half jaar van ons?

2e sms:Ben ik zo slecht voor je geweest dan, dacht dat je met mij oud wilde worden waarom kan je dan niet eens even bellen? waarom?

Moet zeggen dat ik me nog steeds erg klote er door voel en het nu even erg moeilijk heb.
Maar zeggen dat hij ook fout zit doet hij niet

Dit is idd een psychologisch spel - eerst jou negeren en dan op je in praten (gelukkig heb je niet opgenomen! )

Meid, dit is zó duidelijk en doorzichtig voor omstanders, dat je moet geloven!
Ookal zegt hij misschien straks wel dat hij fout is geweest, het is niet "echt"!

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 17:26

Ik weet ook dat het zo is.
Maar het doet wel ontzettend veel pijn, juist omdat ik degene ben geweest die ltijd heeft gevoochten voor onze relatie.
Hij weet op welke plek hij moet pakken.

Hij weet dat ik altijd heb gezegd wil geen ander wil met jou oud worden, maar wel in een normale relatie . en dat hebben wij niet.
Ik weet ook dat het voor het gemak is en niet omdat hij mij zou missen anders had hij dat wel in de sms gezegd.
Vandaar dat ik ook wel weet hij wil mij terug voor het gemak.

Kijk het is nu serieus en hij weet dat het dan echt wordt huis in de verkoop. en de schulden door de helft en dat hij zijn jonge blaadje kwijt is

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 17:33

Goed zo, waarschijnlijk word zijn toon, als je niks behalve het zakelijke van je laat horen via je advocaat, straks heel anders en ben je blij dat je er niet op in gegaan bent.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 17:35

sarona25 schreef:
Ik weet ook dat het zo is.
Maar het doet wel ontzettend veel pijn, juist omdat ik degene ben geweest die ltijd heeft gevoochten voor onze relatie.Hij weet op welke plek hij moet pakken.

Tuurlijk doet dat veel pijn! :(:)
Jij bent niet de enige die dit mee maakt of heeft mee gemaakt!
Het psychologische "spel" gaat heel diep en als je erin zit is dat niet duidelijk helaas. Dat is de bedoeling!

Wees blij dat je er nu wat aan doet! Dat je nu sterker bent! Dat je nu uit "de mist" van zijn spel bent!

Pas aub wel op voor hem, hij kan natuurlijk nog gevaarlijk worden, omdat hij niet krijgt wat hij wil!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 18:21

en nog een voordeel als je door de advocaat laat regelen,,,, hij kan je dan niet beinvloeden
hij gaat vast en zeker nog meer proberen dan alleen deze smsjes, en nog zieliger doen, en spijt tonen....

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 20:47

i know hoop ookdat hij zijn hersens gebruikt en me niet echt gaat stalken maar hij mag over een paar dagen in mail reactie gaan geven verder niet.

vindt het echt super hoe er hier op bokt gereageerd wordt heb er echt veel aan. ( natuurlijk ook heel veel aan mijn oom en tante )
Maar heb na de sms jes echt zoiets gehad van ik weet dat hij het niet meent maar misschien ook wel en hij heeft toch goeie dingen :r en dat is wat mij zo pijn doet ik zou zo graag willen maar het gaat gewoon niet meer |(

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 21:24

misschien tijd voor een nieuw mobiel nummer(die je niet aan hem geeft)?
echt heel knap dat je nog steeds in Emmen zit en hem negeert. Blijf voor jezelf kiezen en als je het moeilijk hebt gewoon je familie inlichten (of bokken).

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 21:50

Meid, ik kan alleen maar zeggen dat ik het superknap vind hoe je hier nu mee omgaat! En dat terwijl dat zoooooo ontzettend moeilijk is en zoooo ontzettend pijnlijk. Je doet het supergoed! Volhouden!

Veel raad kan ik je niet geven, maar dat van die nieuwe mobielenummer vind ik ook en erg slimme! En verder heel veel sterkte! Kop op!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 22:16

Wow wat goed van je dat je voor jezelf kiest en sterk bent!

Echt knap hoor TS hoe je het doet. Hou vol he meid!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 22:53

Ts, het is heel vaak zo dat je na een breuk met je partner na een paar lieve woorden en "goede" gesprekken weer gaat twijfelen en inderdaad denkt dat hij ook wel goede kanten had, trap niet in de valkuil waar zoveel mensen intrappen om het nog eens een keer te proberen, kun je wel doen maar nadat alles duidelijk is en geregeld m.b.t. huis, schulden enz, als hij dan nog steeds leuk,lief en aardig voor je is kun je misschien overwegen om nog een keer te gaan praten maar niet nu, voor hem hangt er gewoon teveel vanaf , het huis, zijn verwende dochter en zijn centen dus weet je niet waarom hij je terug wil, waarschijnlijk niet omdat hij zoveel om je geeft want dat had hij dan tijdens jullie relatie wel laten merken, houd aub je poot stijf en zorg dat je helemaal van hem los komt, pas dan kun je objectief kijken of er nog toekomst in zit, maar hem kennende uit je verhalen heeft hij dan allang z'n ware gezicht laten zien.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 23:13

Hey daar, ben blij te lezen dat alles geregeld is, dacht de eerste 6 pagina's even van goh die gaat niet doorzetten, maar heb je gelukkig wel gedaan.
En nu mijn reactie op zijn smsjes: als hij belt laat dan iemand anders opnemen, als je al wilt dat er opgenomen worden, maar wat je ook doet, beantwoord geen smsjes en neem zelf de telefoon niet op, daarvoor ben je nog te erg aan eht twijfelen en hij kent jouw zwakke plekken te goed.
Laat desnoods je oom opnemen, kan hij mooi even duidelijk zeggen hoe hij er voor staat.

Wat een eikel zeg met die schurfterige smsjes van hem.

Succes

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 23:15

Wat ben ik blij om te lezen dat jij nu nog steeds veilig in Emmen zit!

Wat een manipulatieve eikel zeg, bah!

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 23:46

Nou heb niks meer van hem gehoord zoveel doet het hem nou....
Als hij boos was belde ik hem constant achter elkaar en smeken in sms van wil je aib opnemen aub.

Vindt het echt wel heel moeilijk en mis nu toch ook wel een stukje tederheid :(:) maar ik moet sterk blijven zeker nu de laptop boven staat en ik zeg maar hier alleen zit dan heb ik het erg moeilijk.

Moet ook eigelijk slapen aangezien ik morgen om 8 uur er uit moet maar ben gelukkig wel wat gewend :D

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 00:02

Volhouden hoor! You Go Girl! Laat je niet door hem inpakken of zelfs maar aan het twijfelen brengen. Kies voor jezelf en maak je eigen toekomst. Je kunt het ook al lijkt het nu heel moeilijk en is het dat ook wel. Toch moet je echt bij je besluit blijven. Je bent veel te goed voor zo'n eikel. Als je je leven weer op de rit hebt komt er vast wel iemand die wel goed voor je is. Nog even doorbijten dus, succes!

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-09 00:04

ja vast wel ga gewoon op zoek naar een boer met paarden :D

nee ik zie het wel eerst hier maar een suit komen, weet wel een getrouwde vent met kinderen never nooit weer

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 09:44

... en zeker geen eik*l die geweld gebruikt!! Vind het super van je dat je het nu hebt doorgezet en hoop dat je snel de draad weer een beetje kunt oppakken. En Emmen is zo slecht nog niet, heb er zelf gewoond (in de Rietlanden) ;-) Succes met alles! :(:)

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 10:54

Goedzo, kop in de lucht en gaan. Goed gehandeld!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 12:40

Wat een eikel joh! Die smsjes die hij stuurt! Laat je niet van de wijs brengen! Je doet t super en hebt de 1e stappen gezet naar een nieuw leven! :j Klasse!