Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kaja schreef:Cyntje schreef:@Kaja: Nee hoor daar is de editknop voor
1 x 3 en 1 x 4 berichten onder elkaar is een beetje teveel van het goede!!
Dat zijn nog geen 1000 berichten hè... en dus een overdreven reactie
Cyntje schreef:Daarbij wil ik wel graag weten of je zelf ook klant bent van DSB??
Je bent op van alles en nog wat aan het afgeven maar dit topic heb ik geopend zodat DSBklanten elkaar een handje kunnen helpen en zaken straks op kunnen lossen
Het word er echt niet beter op als we elkaar gaan stimuleren om al je geld weg te halen bij deze bank.
En je wilt elkaar toch een handje helpen... zonder struisvogelpolitiek neem ik aan?
(terwijl dat onder curatele amper lukt... maargoed)...
Cyntje schreef:Hoor je mij érgens in dit topic zeggen dat men daar zijn geld weg moet halen?!?(terwijl dat onder curatele amper lukt... maargoed)...
Als je zo graag commentaar levert in dit topic zorg dan dat je op de hoogte bent en juiste kritieken geeft!
Kaja schreef:Cyntje schreef:@Kaja: Nee hoor daar is de editknop voor
1 x 3 en 1 x 4 berichten onder elkaar is een beetje teveel van het goede!!
Dat zijn nog geen 1000 berichten hè... en dus een overdreven reactie
Cyntje schreef:Daarbij wil ik wel graag weten of je zelf ook klant bent van DSB??
Je bent op van alles en nog wat aan het afgeven maar dit topic heb ik geopend zodat DSBklanten elkaar een handje kunnen helpen en zaken straks op kunnen lossen
Het word er echt niet beter op als we elkaar gaan stimuleren om al je geld weg te halen bij deze bank.
En je wilt elkaar toch een handje helpen... zonder struisvogelpolitiek neem ik aan?

Cyntje schreef:Hoe leg je dit dan uit aangezien je mijn quote aanhaalt???
En nee... gelukkig draait het niet om mij, zoals ik hierboven al vermeld, heb ik dit topic geopend om elkaar te kunnen helpen
Als ik zou willen dat 't alleen om mij zou draaien had ik wel een topic geopend met: Help Cyntje van haar DSBlening af
Citaat:Je bent op van alles en nog wat aan het afgeven maar dit topic heb ik geopend zodat DSBklanten elkaar een handje kunnen helpen en zaken straks op kunnen lossen
Citaat:Het word er echt niet beter op als we elkaar gaan stimuleren om al je geld weg te halen bij deze bank.
Jasper schreef:Lakeman heeft niet zoveel macht dat hij in zijn eentje een bank om zeep helpt. Mocht-ie willen![]()
Buiten dat het voor alle klanten ontzettend banketstaaf is wat er is gebeurd, is het wel een stevig signaal aan alle andere banken: als je je misdraagt, dan krijg je uiteindelijk de rekening gepresenteerd.
[edit; typefout]

Ik kan mij voorstellen als je een paar ton heb staan, daar behoorlijk pissig over bent en niet rationeel denkt... Die Lakeman wat een toffe peer! Cyntje schreef:@Kaja: En ik haal dus ook nergens aan dat ik met 'elkaar helpen' bedoel dat men als een zot geld eraf moet gaan halen... in tegendeel juist daarom is het bedrijf ook om zeep geholpen maar kan best begrijpen dat mensen dit doen! Ik zou ook mijn eigen hachje redden
Maargoed... ik heb er ook geen spaargeld staan dus ga er ook niet meer verder op in

Fitzroy schreef:Jasper schreef:Lakeman heeft niet zoveel macht dat hij in zijn eentje een bank om zeep helpt. Mocht-ie willen![]()
Buiten dat het voor alle klanten ontzettend banketstaaf is wat er is gebeurd, is het wel een stevig signaal aan alle andere banken: als je je misdraagt, dan krijg je uiteindelijk de rekening gepresenteerd.
[edit; typefout]
En ING en ABN Amro hebben zich niet ingelaten met louche hypotheekpraktijken in the States?
En daar hoefden geen miljoenen ingepompt te worden om deze banken overeind te houden?![]()
Dat schijnt iedereen even te vergeten.

Cyntje schreef:Kaja, dan kan ik je aanraden geen quotes aan te halen maar een algemene opmerking te plaatsen