Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
excl beestenboel
En ach, we eten luxe. Spaghetti is bij ons meestal spaghetti, met salade, met een stokbroodje met kruidenboter ed
Maar zolang het kan, dan geniet ik er liever van

bosmonster schreef:140 euro per maand... voor 2 personen. wij hebben haast nooit koek, snoep e.d. in huis, gewoon omdat het dan maar blijft liggen in de kast. we redden het er goed mee. paar jaar terug deed ik voor 10 a 15 euro per week boodschappen. voor mij alleen dus. had niet meer te besteden. wonderbaarlijk redde ik mij prima ermee.
Wij wonen naast de markt, haal daar vaak wat fruit, maar nooit veel. Blijft bij ons allemaal liggen.. 
Familie hebben werken bij een groenteboer is ook wel handig, scheelt ook de helft 
Maar als je een beetje oplet kan je daar ook nog wel in 'besparen'. Groenten die je zelf moet schoonmaken zijn stukken goedkoper dan die verpakt verkocht worden. 80 cent voor een brocolli is niet veel, wij kunnen daar wel 2x van eten
Daar komt verder bij dat ik natuurlijk de 'duurdere' seizoensvruchten ed lekkerder vind
Of n versgeperst sapje ipv de voorverpakte
Zo nee, besef je dan eigenlijk hoeveel geld je 'onnodig' uitgeeft aan boodschappen enzo?