Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Citaat:Ik neem aan dat ze jullie ook hebben meegegeven dat als er in de tussentijd iets veranderd/verergerd, dat jullie dat door moeten geven?
Rana schreef:Citaat:Ik neem aan dat ze jullie ook hebben meegegeven dat als er in de tussentijd iets veranderd/verergerd, dat jullie dat door moeten geven?
Klopt helemaal inderdaad zodra hij ook maar iets raars voelt moeten we aan de bel trekken.... We hebben besloten om deze mensen volledig vertrouwen te geven. Als we op hen kunnen vertrouwen , is dat een strohalm extra... net met zn twee een stomme film gekeken. Voelt al weer iets normaler zeg maar

NoaSky schreef:Jeetje wat verschrikkelijk zeg... Dan word de grond toch wel onder je voeten vandaan geschoven..
Maar echt, een seccond opinion is niet verkeerd en betekend ook niet dat je je arts niet vertrouwd, alleen dat je alles 100% zeker wilt weten. Je kunt dan ook vragen of dit wel het geschikte medicijn is.
Ik zou willen dat ze een paar maanden terug bij * een seccond opinion hadden laten doen, dan waren er niet zoveel fouten gemaakt en hadden wij misschien geen crematie gehad.....
Maar echt.. enorm veel sterkte..
(hier laat ik het even bij, is nog te vers voor ons. Mocht je meer info willen dan liever via pb.. zat bij * overigens niet in de hersenen maar ergens anders)
En inderdaad, wat hier ook at gezegd, niet teveel op internet gaan speuren. Maar zelf ondervinden. Van Keppra heb ik het minst last van de 3 verschillende anti epileptica die ik slik.
) 

Coentjuh schreef:Tuurlijk dat is te begrijpen vanaf jou kant. Maar als hij dat wil... zeker niet tegenhouden.
Second opinion is niet zo'n gek plan hoor meis...