Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tinky12 schreef:Laat er idd even iemand naar kijken die verstand heeft van het opgraven van files.Ze staan echt nog wel op je schijf...niets laden,verplaatsen of wissen![]()
Misschien dat je dit wel even moet melden bij de wijkagent...of het nut heeft weet ik niet maar je kunt het allicht proberen.
Zo zie je maar weer,hij is en blijft zielig bezig,een triest figuur met puberale trekjes.Het bloed kan niet in beide koppen tegelijk zitten en inmiddels is bekend waar het het meeste zit en dat is niet degene die op zijn nek staat![]()
Als je je pc weer voor elkaar hebt alles beveiligen met een goed password,kennelijk nodig met zo'n kleuter in de buurt.
Bedenk je maar dat hij dit doet omdat hij er niet tegen kan dat je zo snel aan het opkrabbelen bent,is slecht voor zijn ego
Ilzas schreef:Ja, mijn laptop kan mijn vriend ook zo in, inclusief al mijn mail en bankzaken en mijn mobiel ook. En dat is wederzijds. En als dat (ineens) niet zo zou zijn, dan zouden bij mij echt de alarmbellen gaan rinkelen hoor.
Tinky12 schreef:Eponastable schreef:En hij is in 2007 aangeklaagd wegens seksuele aanranding, zijn ouders mochten het nooit weten...
Ik vraag me nu echt af hoe zijn verleden was... Volgens mij heeft hij wat aardig uitgestoken.
Misschien kun je hier wat mee wat betreft de beveiliging van je huis,ga eens informeren
Zera schreef:bah man wat een kl*te situatie. Hopelijk kun jij daar gewoon blijven zitten. Wat mannen wel niet allemaal kapot kunnen maken. Daar sta je af en toe van versteld.
Kun je niet op een 1 of andere manier zijn verleden achterhalen?
Ilzas schreef:Hoe meer ik lees over hem, hoe meer ik denk dat je echt beter af bent zonder. En iemand eerder postte al dat ze dankzij Bokt vond dat het leek of er geen leuke, aardige, eerlijke en oprechte mannen meer zijn, maar die zijn er heus wel hoor.
Edit: denk ik. Hoop ik. Wil ik.