Woedend op ex!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

friendly

Re: Woedend op ex!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 00:08

Wat een.. *verzin maar ff een leuk scheldwoord* Waar háált ie het lef vandaan. Om aan JOUW spullen te komen, echt wat een !!!!!!

Nagyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 07:39

Eponastable schreef:
Ja en kan het niet meer recupereren...

Aaaaaaah Rotte kloo/t!!!!

Soms is wel nog het een en ander te herstellen hoor ook al is alles gewist. Tis dat je net iets te ver weg zit, anders kon de mijne het proberen beetje te recupereren voor je.

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 08:03

Ik heb het proberen te recupereren via accesoires en herstelbackup te maken maar helaas... niets gevonden...

Bah... ik weet hopelijk straks of zij het wel degelijk is via via een beetje hulp.

Ik voel me echt rot sinds gisteren avond... :(

dacht dat het beter ging... kleine terugval

Nagyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 08:09

Eponastable schreef:
Ik voel me echt rot sinds gisteren avond... :(

dacht dat het beter ging... kleine terugval

:(:)

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 08:13

:* Bedankt liefste!

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 08:18

ahhh meid toch hij is jou niet waard lekker laten gaan. laat hem settelen bij haar het doet even pijn. maar dat laat meer van hem zien jij bent altijd trouw geweest. jij vind echt wel iemand anders.

en dat hij met zn poten aan jou spullen zit kan echt niet. idd wat ene rotte kloo/t.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 08:20

Laat er idd even iemand naar kijken die verstand heeft van het opgraven van files.Ze staan echt nog wel op je schijf...niets laden,verplaatsen of wissen ;)

Misschien dat je dit wel even moet melden bij de wijkagent...of het nut heeft weet ik niet maar je kunt het allicht proberen.
Zo zie je maar weer,hij is en blijft zielig bezig,een triest figuur met puberale trekjes.Het bloed kan niet in beide koppen tegelijk zitten en inmiddels is bekend waar het het meeste zit en dat is niet degene die op zijn nek staat :+

Als je je pc weer voor elkaar hebt alles beveiligen met een goed password,kennelijk nodig met zo'n kleuter in de buurt.

Bedenk je maar dat hij dit doet omdat hij er niet tegen kan dat je zo snel aan het opkrabbelen bent,is slecht voor zijn ego ;)

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 08:32

Tinky12 schreef:
Laat er idd even iemand naar kijken die verstand heeft van het opgraven van files.Ze staan echt nog wel op je schijf...niets laden,verplaatsen of wissen ;)

Misschien dat je dit wel even moet melden bij de wijkagent...of het nut heeft weet ik niet maar je kunt het allicht proberen.
Zo zie je maar weer,hij is en blijft zielig bezig,een triest figuur met puberale trekjes.Het bloed kan niet in beide koppen tegelijk zitten en inmiddels is bekend waar het het meeste zit en dat is niet degene die op zijn nek staat :+

Als je je pc weer voor elkaar hebt alles beveiligen met een goed password,kennelijk nodig met zo'n kleuter in de buurt.

Bedenk je maar dat hij dit doet omdat hij er niet tegen kan dat je zo snel aan het opkrabbelen bent,is slecht voor zijn ego ;)

Ik heb hem altijd al vertrouwd, mijn pc stond altijd aan, gsm stond altijd aan gedurende de relatie...
In een koppel moet je elkaar vertrouwen.
Zijn gsm mocht ik nooit niet zien, hij verstopte die steeds, pc stond altijd uit...
duidelijk allemaal é...

En hij is in 2007 aangeklaagd wegens seksuele aanranding, zijn ouders mochten het nooit weten...
Ik vraag me nu echt af hoe zijn verleden was... Volgens mij heeft hij wat aardig uitgestoken.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 08:37

Ja, mijn laptop kan mijn vriend ook zo in, inclusief al mijn mail en bankzaken en mijn mobiel ook. En dat is wederzijds. En als dat (ineens) niet zo zou zijn, dan zouden bij mij echt de alarmbellen gaan rinkelen hoor.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 08:38

Eponastable schreef:
En hij is in 2007 aangeklaagd wegens seksuele aanranding, zijn ouders mochten het nooit weten...
Ik vraag me nu echt af hoe zijn verleden was... Volgens mij heeft hij wat aardig uitgestoken.

Misschien kun je hier wat mee wat betreft de beveiliging van je huis,ga eens informeren ;)

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 08:39

Ilzas schreef:
Ja, mijn laptop kan mijn vriend ook zo in, inclusief al mijn mail en bankzaken en mijn mobiel ook. En dat is wederzijds. En als dat (ineens) niet zo zou zijn, dan zouden bij mij echt de alarmbellen gaan rinkelen hoor.

Mooi zo... duidelijk teken van vertrouwen!
Hier mocht ik er niet in want hij had zijn eigen privacy :?
Tot daar slik je het wel maar je ziet wat ze doen achter je rug ...

Mam's is stout geweest, een roze omslag in mijn bus gestoken met mijn gegevens op... ze wil zien of hij die weg gaat nemen.
er staat een briefje met geschreven dat hij zo geen moeial moet zijn en dat het niet voor hem bestemd was.

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 08:40

Tinky12 schreef:
Eponastable schreef:

Misschien kun je hier wat mee wat betreft de beveiliging van je huis,ga eens informeren ;)

Hmmm... interessant ;)

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 08:46

bah man wat een kl*te situatie. Hopelijk kun jij daar gewoon blijven zitten. Wat mannen wel niet allemaal kapot kunnen maken. Daar sta je af en toe van versteld.

Kun je niet op een 1 of andere manier zijn verleden achterhalen?

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 08:48

Hij zit je te dwarsbomen op een banketstaaf manier,dan moet hij de consequenties van het verleden misschien eens onder zijn neus gedrukt krijgen ;)
Niet met modder gooien maar keurig netjes in emmertje aanreiken :D had je al advocaat ingeschakeld?Die kan je hier misschien ook mee helpen.

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 08:50

Zera schreef:
bah man wat een kl*te situatie. Hopelijk kun jij daar gewoon blijven zitten. Wat mannen wel niet allemaal kapot kunnen maken. Daar sta je af en toe van versteld.

Kun je niet op een 1 of andere manier zijn verleden achterhalen?

Ik denk dat ik het zelf niet wil ontdekken, zijn verleden, maar het is duidelijk dat daar niet veel goeds aan is geweest. :r :r :r

@ Tinky: Maandag avond gaan we naar de advocaat. Kon niet vroeger. Dinsdag notaris, even horen wat die daar gaan l*llen

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 08:52

Hoe meer ik lees over hem, hoe meer ik denk dat je echt beter af bent zonder. En iemand eerder postte al dat ze dankzij Bokt vond dat het leek of er geen leuke, aardige, eerlijke en oprechte mannen meer zijn, maar die zijn er heus wel hoor.

Edit: denk ik. Hoop ik. Wil ik. :=

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 08:53

Ilzas schreef:
Hoe meer ik lees over hem, hoe meer ik denk dat je echt beter af bent zonder. En iemand eerder postte al dat ze dankzij Bokt vond dat het leek of er geen leuke, aardige, eerlijke en oprechte mannen meer zijn, maar die zijn er heus wel hoor.

Edit: denk ik. Hoop ik. Wil ik. :=

Ja ik vermoed van wel... maar ze zullen zelf moeten aandraven hoor... :Z

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 08:55

De mijne is aan komen draven :D

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 08:56

Ze zijn er zeker, alleen moeilijk te vinden. Heb er gelukkig ene gevonden. Maar voor jou komt ook nog een leuke en eerlijke vent op het pad.

Heel veel succes dan daar en laat niet over je heen lopen.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 08:58

Tinky12 schreef:

Lucky you! Mijns wilde steeds niet uit de wei komen. En die van Epoon moest maar eens naar de eeuwige weides...

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 08:58

Tinky12 schreef:

Ook een paardenman of niet?

Bah hier in België is niet veel moois te vinden in de paarden :+

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 08:59

Ilzas schreef:
Tinky12 schreef:

Lucky you! Mijns wilde steeds niet uit de wei komen. En die van Epoon moest maar eens naar de eeuwige weides...

:')
Die zal dat ook doen, die moet nooit meer een paardenvrouw hebben zei hij...

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 09:01

Nee, want DAN ligt het ineens aan het feit dat wij paarden hebben (dat zij een klootzak zijn). Tuurlijk...

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 09:03

Jee meid wat jij allemaal hebt meegemaakt, wat een sukkel!
Laat hem jou maar uitkopen ben je van het gedonder af. Jij mag uitnodigen wie je wil, daar heeft hij niks over te zeggen. Laat dat meisje nou maar met rust, jou vriend is de hoofdschuldige, of zij het nu wist of niet je had met HEM een relatie niet met haar. Als je je wil afgreageren moet je bij hem zijn!

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 09:11

Triest dat mannen jaloers kunnen zijn op paarden :P blijven zielige figuren in mijn ogen hoor.

Mijne is geen paardeman maar dol op dieren en is weg van mijn "jongens" :)