En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:50

cremellogek schreef:
Het is allemaal zo moeilijk en dubbel. Ik heb altijd gedacht dat als ik er achter zo komen dat iemand mij besodemieterd, dat ik er een punt achter zou zetten. En dat als het in de aard van het beestje zit dat dat zo blijft.

Maar ik ben gek op hem, ik hou van hem. En ik ben altijd gelukkig met hem geweest. Daarom wil ik eigenlijk hopen dat ik hem nu verder kan vertrouwen, dat zoiets nooit meer zal gebeuren. En dat we er samen sterker uit komen..

Hun relatie was idd een paar maanden nadat onze was gestart begonnen..

Dat riep mijn moeder ook altijd, dat merk je toch, slapen doe ik 's nachts.
Je merkt het gewoon echt niet altijd.
Mijn vader had ook altijd het meeste commentaar als iemand zijn vrouw had bedrogen, dat doe je niet etc...
Nou, wel dus....

Ik heb zelf een hele lieve vriend, ik geloof niet dat hij ooit vraamd zou gaan. Toen hij hoorde dat zijn baas een BADEEND had (benaming voor een maitresse die mijn moeder en ik gebruiken) was hij echt aangeslagen....
Maar ik merk ook wel dat ik ook een klap heb gekregen van het vreemd gaan van mijn vader, en dat doet mij erg zeer.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:50

russel doe nou eens normaal jij forumleer je posten zo alsof zij daar moet blijven.
Laatst bijgewerkt door tita op 26-08-09 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:51

russel schreef:
TS waarom stond ze voor je deur? Misschien heb ik het niet gelezen, maar is haar doel niet om jouw relatie kapot te maken? Zij vind dat als zij hem niet voor 100% heeft, dan jij ook niet?
Ze heeft het AL 4 jaar met hem uitgehouden en vond het misschien nu wel eens tijd worden dat jij het veld moest ruimen.

Hij moet dus voor haar kiezen, dat heeft zij beslist, dus als jij het weet ga je kapot en ga je weg.

Draai de rollen om, jij beslist en beslist dat het over is met haar en dat jij verder gaat met hem en ga bedenken hoe je je relatie leven in kan roepen. Kennelijk is van het begin af aan iets niet goed verlopen. Werk haar weg, is jouw goed recht.

Daarna kan je beslissen of je hem nog wel leuk vind, wellicht ben je dan zo sterk geworden en heeft je ego het zo goed gedaan om hem om jouw vingers te winden en haar weg te werken dat jij hem ook dumpt. Maar laat de beslissing bij jouw liggen.

De vrouwen roepen meteen, Dúhumpen! Maar dat is wat ZIJ wil en je gaat in haar straatje mee.

Trek aan je ego, ga naar de kapper, koop iets leuks en denk positief over je zelf. Ga uitgebreid praten met je vriend en bedenk een oplossing. Boek een vakantie.

Als jij zo gelukkig was 4 jaar lang, is er nl ook iets tussen jullie 2en. Zet hem voor het blok dat je het goed wil maken, maar dat hij maar 1 kans krijg.

Schrijf je wel in voor een andere woning en zoek een alternatief voor je paarden, laat zien dat je het meent.

Een beetje gezonde achterdocht mag je hebben, slapen in een relatie is nooit goed, uit elkaar groeien kan dan nl ook als een van de partners lekker aan laat wapperen en aan laat leunen in vol vertrouwen, is ook fout.

Moet ze dan bij hem blijven, alleen maar om hem bij háár weg te houden? Ik denk persoonlijk dat hij evengoed wel naar haar (of iemand anders) toegaat...

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:52

tita schreef:
russel doe nou eens normaal jij forumleer je posten zo alsof zij daar moet blijven.

Nou inderdaad.

slimmerik

Re: En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:54

Ik vind de posten van Russel er ook een beetje op lijken of ze de schuld van het vreemdgaan bij TS legt.

Ik vind persoonlijk altijd de schuld bij de overspelige liggen: Beëindig je relatie voor je een nieuwe begint !!

cremellogek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-09 14:55

Ik moet er wel bijzeggen dat het niet 4 jaar lang continue is geweest, er zijn periodes tussen geweest dat ze maandenlang niet met elkaar omgingen.

Vandaag ben ik voor het eerst sinds dat ik het weet weer alleen thuis en niet aan het werk. En dan ga je er eindeloos over nadenken, ik kom er niet zo maar uit besef ik..

Ik denk dat ik zo ook eens mijn oude dagboeken ga lezen, eens kijken wat ik toen allemaal schreef..

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:55

masar meid, ook al was het soms maanden niet
na die maanden ging hij wel weer terug naar haar.......

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:56

tita schreef:

Dat bedoelt Russel ook :D Wraak met een grote W, dat idee..

Dat kun je uiteraard proberen, maar dan moet je wel heel zeker weten dat hij zijn spelletje niet door kan spelen. Let the game begin, but only if you're sure you win..

Anoniem

cremellogek schreef:
Ik moet er wel bijzeggen dat het niet 4 jaar lang continue is geweest, er zijn periodes tussen geweest dat ze maandenlang niet met elkaar omgingen.

Vandaag ben ik voor het eerst sinds dat ik het weet weer alleen thuis en niet aan het werk. En dan ga je er eindeloos over nadenken, ik kom er niet zo maar uit besef ik..

Ik denk dat ik zo ook eens mijn oude dagboeken ga lezen, eens kijken wat ik toen allemaal schreef..

Je neemt het gewoon voor m op nog ook.. :(:)

Anoniem

Saffier, badeend hahaha, die is goed.
Mannen kunnen heel goed heel veel verbergen, maar ze maken hoe dan ook op een goede dag een fout en dan valt alles op z'n plek en weet je ook wat dat unheimische gevoel betekend dat je al een tijdje had. Maar ze lopen tegen de lamp, vroeger of later.

Stanzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:57

Meid pak het telefoonboek en bel een psycholoog... Zo te lezen sta je niet erg sterk in je schoenen.
Praten met iemand kan je helpen en je sterker maken.

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:58

Chubby schreef:
tita schreef:

Dat kun je uiteraard proberen, maar dan moet je wel heel zeker weten dat hij zijn spelletje niet door kan spelen. Let the game begin, but only if you're sure you win..

En dat moet je aankunnen. Hij heeft wel bewezen een harde te zijn (anders kan je volgens mij niet iemand 4 jaar voorliegen) anders graaf je alsnog je eigen graf en maak je het jezelf alleen nog maar moeilijker.
Ik zou er die energie niet in willen stoppen :n

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:59

Chubby schreef:
tita schreef:

Ik denk niet dat je hier kunt spreken van Wraak als je zo bedonderd ben, hij heeft niks te verliezen huis is van hem en er is een nieuwe meid die voor hem klaar staat anders haalt ie ze wel ergens van vandaan.

TS is nog erg jong 20 geloof ik, heel leven voor der.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:00

Wraak zou ik niet aan gaan beginnen, wraakzuchtigheid is geen goede eigenschap en uiteindelijk ben je straks alleen nog maar borrelpraat. Niet doen.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:00

Stanzie schreef:
Meid pak het telefoonboek en bel een psycholoog... Zo te lezen sta je niet erg sterk in je schoenen.

Ik ben maanden bij een phsyc geweest en lekker hoor je hart luchten maar het helpt niet, je krijgt namelijk niet terug wat je had of wat je wilt.
Je moet het zelf verwerken helemaal alleen en liefdesverdriet schijnt de erstige soort te zijn staat op nummer 1 met overlijden van je dierbare schijnt ook schadelijk te zijn voor je gezondheid.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:01

tita schreef:

Begin 30 geloof ik....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:01

tita schreef:

Nee hoor, in dat ene topic staat dat ze toen 27 was en hij 33.. Misschien is TS vooral bang om alleen te blijven en misschien een kinderwens...?

Edit:
cremellogek op 12-6-2006 schreef:
@turbotinker; thanks, fijn om te weten dat ik niet de enige ben :)

@loesjuh;Ik ben 27, hij is 33, dus voor mijn doen is 2 avonden in de week weinig. We hebben allebei al samengewoond, hij zelfsal 2x. Misschien moet ik er idd maar eens over beginnen. Hij is alleen niet zo'n prater :(
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-08-09 15:03, in het totaal 2 keer bewerkt

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:02

cremellogek schreef:

ooooooo neeeee idd... wat reageren wij dan raar... dit maakt het natuurlijk veel minder erg.....

for real.... 8)7

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:03

Ik vind het echt erg als je dat topic dan leest hoe blij ze was dat hij vertelde dat hij haar graag zag en daarom minder wou zien. En je nu weet wat erachter zat.

Dat leugens zo makkelijk komen jeetje slechte karma := echt vreselijk geen woorden voor
Laatst bijgewerkt door lesilla op 26-08-09 15:05, in het totaal 1 keer bewerkt

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:04

Relaxed schreef:
tita schreef:

Nee hoor, in dat ene topic staat dat ze toen 27 was en hij 33.. Misschien is TS vooral bang om alleen te blijven en misschien een kinderwens...?

sorry verkeerd gelezen maar nog steeds jong :j en kinderen krijgen of proberen te maken kun je ook na je 35e ik vind dat geen reden om bij zo'n vent te blijven.
IIg weet je zeker dat ie vreemdgaat als jij een maand of 8 dik zwanger en moe thuis zit te wezen en ja dit is een vooroordeel maar dat ga je krijgen en wil je dan zo'n leven die daar uit bestaat :n

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:04

30 is nog jong zat om voor jezelf iets te gaan opbouwen :j

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:05

Lovely schreef:
Wraak zou ik niet aan gaan beginnen, wraakzuchtigheid is geen goede eigenschap en uiteindelijk ben je straks alleen nog maar borrelpraat. Niet doen.

Het zou ook niet mijn keuze zijn hoor! Richt mijn energie liever op iemand die dat wel waard is (ikke zelluf)..

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:05

Jeetje meid, hij heeft je 4 jaar lang besodemieterd? En nu die andere vrouw het out in the open heeft gebracht, heeft hij ineens bedacht dat hij alleen met jou verder wil?
Dus als ik het goed begrijp, was hij nog vrolijk van 2 walletjes blijven eten als die andere vrouw niets gezegd had..

Mijn conclusie: hij is nu niet en nooit niet te vertrouwen. Spullen pakken en wegwezen bij die leugenaar, bah bah.

Stanzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:06

tita schreef:
Stanzie schreef:

Ik ben maanden bij een phsyc geweest en lekker hoor je hart luchten maar het helpt niet, je krijgt namelijk niet terug wat je had of wat je wilt.
Je moet het zelf verwerken helemaal alleen en liefdesverdriet schijnt de erstige soort te zijn staat op nummer 1 met overlijden van je dierbare schijnt ook schadelijk te zijn voor je gezondheid.

Een goed Psycholoog kan je zeker wel helpen om beter in het leven te staan. Tuurlijk moet je alles zelf verwerken niemand kan je verdriet en je gevoel over nemen. was dat maar zo.... Maar het kan je wel helpen om je sterker te voelen. En soms zie je het eens op een manier die je zelf niet had bedacht.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:07

Sorry TS, Hoe moeilijk het is ook is.. De enige raad die ik je kan geven is vertrekken en laten barsten.. Hij heeft je f*cking 4 jaar !!! voorgelogen en zou het blijven doen als zij het je niet verteld had...

Geen idee of zij wel wist van jou bestaan? Maar ik denk dat ik er bij om zou zijn dat ze het verteld heeft... Nu weet je het iig.

Natuurlijk zegt hij voor jou te kiezen (misschien tegen haar ook wel?) maarja, ik denk dat je het jezelf zo enorm moeilijk maakt door bij hem te blijven..

Ik zou helemaal gek worden van het wantrouwen.. En terecht want ja, hoe kan je hem nu nog ooit vertrouwen....
Ik zou zeggen: Kies voor jezelf.. Iemand die zo kan liegen tegen je is je vertrouwen niet waard (en blijft waarschijnlijk toch wel liegen).