Heb geen moeite met mensen die topless zonnen, maar bij sommigen denk je 'doe dat maar niet'.
& eerlijk is eerlijk, die zie je meer dan vrouwen die het wel kunnen hebben (maar die zonnen niet topless omdat het uit is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chiqa schreef:Na het lezen van de reacties komt er een brandende vraag bij mij op waar ik maar geen antwoord op lijk te vinden, mss willen jullie mij helpen?
Waarom hebben toch zo ontzettend veel vrouwen moeite met topless zonnen, en waarom zal geen één man hier op tegen zijn?
Iemand die me antwoord geven kan?
Yessy schreef:Moet je die van mij anders horenIk kijk er gerust omheen, hij 'kan dat niet' (aggut oogjes leiden een eigen leventje?) dus miept 'ie dat ze te groot/rimpelig/hangend zijn... arme jongen, de wereld van vrouwen op het strand bestaat niet uit modeldames
Chiqa schreef:Yessy schreef:Moet je die van mij anders horenIk kijk er gerust omheen, hij 'kan dat niet' (aggut oogjes leiden een eigen leventje?) dus miept 'ie dat ze te groot/rimpelig/hangend zijn... arme jongen, de wereld van vrouwen op het strand bestaat niet uit modeldames
En dat denk jij of is dat dan maar wat je hoopt.....
Chiqa schreef:O dat vind ik dus echt zo'n quasi standaard opmerking om de vrouw een goed gevoel te geven o wat kunnen ze d'r ook een leuk verhaaltje van maken
Yessy schreef:Chiqa schreef:O dat vind ik dus echt zo'n quasi standaard opmerking om de vrouw een goed gevoel te geven o wat kunnen ze d'r ook een leuk verhaaltje van maken
Woeps dus ik had er niet meteen achteraan moeten gooien dat die van mij er over 15 jaar wrs ook zo uitzien? Damn verpest ie een keer niet z'n eigen complimentjes, doe ik het wel voor hem
newmom schreef:ik vind t altijd leuk als mijn vent me een goed gevoel wil geven, en ook al hangen mijn tieten tot mn enkels, hij houdt dan nog van me, en zo zegt ie dat ook.. daar is niks quasi standaard aan, dat is gewoon houden van..
Yessy schreef:Woeps dus ik had er niet meteen achteraan moeten gooien dat die van mij er over 15 jaar wrs ook zo uitzien? Damn verpest ie een keer niet z'n eigen complimentjes, doe ik het wel voor hem
Chiqa schreef:newmom schreef:ik vind t altijd leuk als mijn vent me een goed gevoel wil geven, en ook al hangen mijn tieten tot mn enkels, hij houdt dan nog van me, en zo zegt ie dat ook.. daar is niks quasi standaard aan, dat is gewoon houden van..
Hoor je niet liever de waarheid? In zijn hoofd denkt hij mss wel iets anders laten we wel rieel blijven......
Yessy schreef:Woeps dus ik had er niet meteen achteraan moeten gooien dat die van mij er over 15 jaar wrs ook zo uitzien? Damn verpest ie een keer niet z'n eigen complimentjes, doe ik het wel voor hem
Euhm denk dat de man daar niet bepaald geinteresseerd meer in isClose your eyes...
Sees schreef:Eerlijkheid gebiedt me wel te zeggen dat als er heel veel mooie borsten op het strand liggen en mijn vriendlief is mee, IK me wat ongemakkelijk voel. Gewoon onzekerheid, tja ik mag ook een manco hebben.
ikdoemaarwat schreef:ik heb ook niet van die hele mooi ronde meer ,maar mijn vent is er toch wel erg happy mee
Yessey schreef:arme jongen, de wereld van vrouwen op het strand bestaat niet uit modeldames
Chiqa schreef:ikdoemaarwat schreef:ik heb ook niet van die hele mooi ronde meer ,maar mijn vent is er toch wel erg happy mee
Ach jij ziet er gewoon verschrikkelijk goed uit Naadje, je komt zeker nooit op het strand? (* lees een opmerking eerder in dit topic;
....
katiavl schreef:Ik kan toch niet geloven dat mannen van alle borsten houden![]()
Dus lijkt me reel dat ze sommige ook niet willen zien
Chiqa schreef:Naadje, doen wij ook hoor hebben er de grootste lol omMoet ik weer allemaal telefooonnummers vragen van die mooie vrouwen
![]()
Ik ben 37 jaar, maar mag nog niet klagen, heb een dubbel D, en kan geen potlood onder hangen (Mijn geheim? Geen kinderen nemen)