Topless uit?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Topless uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 18:38

Ik vind het niet zo erg dat het uit is :+
Heb geen moeite met mensen die topless zonnen, maar bij sommigen denk je 'doe dat maar niet'.
& eerlijk is eerlijk, die zie je meer dan vrouwen die het wel kunnen hebben (maar die zonnen niet topless omdat het uit is :') !)

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 19:27

Chiqa schreef:
Na het lezen van de reacties komt er een brandende vraag bij mij op waar ik maar geen antwoord op lijk te vinden, mss willen jullie mij helpen?

Waarom hebben toch zo ontzettend veel vrouwen moeite met topless zonnen, en waarom zal geen één man hier op tegen zijn?
Iemand die me antwoord geven kan?

Moet je die van mij anders horen :D Ik kijk er gerust omheen, hij 'kan dat niet' (aggut oogjes leiden een eigen leventje?) dus miept 'ie dat ze te groot/rimpelig/hangend zijn... arme jongen, de wereld van vrouwen op het strand bestaat niet uit modeldames :D

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 19:33

Hahaha welkom in het echte leven jongen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 20:54

Yessy schreef:
Moet je die van mij anders horen :D Ik kijk er gerust omheen, hij 'kan dat niet' (aggut oogjes leiden een eigen leventje?) dus miept 'ie dat ze te groot/rimpelig/hangend zijn... arme jongen, de wereld van vrouwen op het strand bestaat niet uit modeldames :D

En dat denk jij of is dat dan maar wat je hoopt.....

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 20:57

Dat is wat hij zegt, wat hij daarbij denkt moet ie lekker zelf weten ;)

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 21:06

Chiqa schreef:
Yessy schreef:

En dat denk jij of is dat dan maar wat je hoopt.....

volgens mij is dat gewoon waarheid als een }:0 hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 21:07

O dat vind ik dus echt zo'n quasi standaard opmerking om de vrouw een goed gevoel te geven o wat kunnen ze d'r ook een leuk verhaaltje van maken :D

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 21:16

Iedereen moet doen waar ie zichzelf lekker bij voelt. De mijne komen ook niet meer door de potloodtest. Boeiuh! Als ik topless wil zonnen op het strand dan doe ik dat. Helaas voor mij ga ik tegenwoordig met een paar van die koters op stap waardoor ik veel in de benen moet om zandkastelen en andere toestanden te bewonderen en houd ik het topje maar aan omdat ik anders constant met dat haakje op de rug aan het worstelen ben.

Ik vind topless net zo storend als mannen die gebruikt zijn als kladblok bij een tatoeshop. Soms zitten er mooie schetsjes bij, soms is het broddelwerk en bij tieten ligt dat precies net zo. Maar als een ieder zich er happy bij voelt; mijn zegen hebben ze.

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 21:24

@anne:
wat is een potloodtest?? haha nog nooit van gehoord.

en idd, achter t huis wil ik best nog wel s topless liggen (als ik er al ga liggen) verder wil ik de rest van de wereld behoeden.
ahaha na mn zwangerschap en borstvoeding moest ik ze echt vangen in een netje (lees BH) en nu ik weer zwanger ben trekt t weer redelijk op en word t vel weer gevuld, maar ook zit zal straks niet ten goede komen aan t einde van de tweede maal borstvoeding. maar goed daar zijn ze voor denk ik dan maar.

wel wil ik graag wanneer alle kilos er weer af zijn en ik weer ben wie ik wil zijn (lichamelijk) een borst versteviging. gewoon omdat ik weer topless wil zonnen hahaha nee, omdat ik mezelf daar prettiger bij zou voelen.
maar het is mij ook opgevallen dat minder mensen topless liggen op strandjes enzo. waarom?? i dont know.. misschien hebben ze allemaal dat netje eromheen wel nodig :D

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 21:30

Chiqa schreef:
O dat vind ik dus echt zo'n quasi standaard opmerking om de vrouw een goed gevoel te geven o wat kunnen ze d'r ook een leuk verhaaltje van maken :D

Woeps dus ik had er niet meteen achteraan moeten gooien dat die van mij er over 15 jaar wrs ook zo uitzien? Damn verpest ie een keer niet z'n eigen complimentjes, doe ik het wel voor hem :+

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 21:43

Yessy schreef:
Chiqa schreef:

Woeps dus ik had er niet meteen achteraan moeten gooien dat die van mij er over 15 jaar wrs ook zo uitzien? Damn verpest ie een keer niet z'n eigen complimentjes, doe ik het wel voor hem :+

ik vind t altijd leuk als mijn vent me een goed gevoel wil geven, en ook al hangen mijn tieten tot mn enkels, hij houdt dan nog van me, en zo zegt ie dat ook.. daar is niks quasi standaard aan, dat is gewoon houden van..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 12:48

newmom schreef:
ik vind t altijd leuk als mijn vent me een goed gevoel wil geven, en ook al hangen mijn tieten tot mn enkels, hij houdt dan nog van me, en zo zegt ie dat ook.. daar is niks quasi standaard aan, dat is gewoon houden van..

Hoor je niet liever de waarheid? In zijn hoofd denkt hij mss wel iets anders laten we wel rieel blijven...... 8-)

Yessy schreef:
Woeps dus ik had er niet meteen achteraan moeten gooien dat die van mij er over 15 jaar wrs ook zo uitzien? Damn verpest ie een keer niet z'n eigen complimentjes, doe ik het wel voor hem
:+

Euhm denk dat de man daar niet bepaald geinteresseerd meer in is :D Close your eyes...

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:11

Gelukkig vind niet iedereen hetzelfde mooi en zijn er hele hordes mannen die wèl geilen op voluptueuze vrouwen ;). En gelukkig leven we niet meer in een land waar vanwege een afwijkend modebeeld sommige privileges voorbehouden zijn aan bepaalde mensen.

Ik zon topless. Ik ga in Nederland bijna nooit naar het water maar in het buitenland doe ik gewoon mijn toppie uit hoor én...ik zwem zelfs topless :oo. In Frankrijk waar wij zwemmen zit de eerstvolgende 20 meter verderop en topless zwemmen voelt zoooo heerlijk. Ik ga echter niet staan springen en hupsen in mijn blote bovenkant.

Ik vind bruine borsten nu eenmaal veel mooier. In Nederland zou ik het denk ik minder snel doen omdat het daar zó vol is op de stranden dat IK me daar niet zo prettig bij voel. Ik kijk wel naar de borsten van andere vrouwen, mooi vergelijkingsmateriaal ;). Sommige vrouwen zijn oud(er) of dun of dik of wat dan ook. lekker belangrijk, dan ben ik alleen maar extra trots op die van mij hahahahaha :D.

Eerlijkheid gebiedt me wel te zeggen dat als er heel veel mooie borsten op het strand liggen en mijn vriendlief is mee, IK me wat ongemakkelijk voel. Gewoon onzekerheid, tja ik mag ook een manco hebben. Overigens heeft hij liever dat ik mijn bikini aanhoud, hij vindt het niet zo leuk als mannen naar mijn (lees zijn in zijn ogen) borsten kijken.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 13:32

Chiqa schreef:
newmom schreef:

Hoor je niet liever de waarheid? In zijn hoofd denkt hij mss wel iets anders laten we wel rieel blijven...... 8-)

Yessy schreef:
Woeps dus ik had er niet meteen achteraan moeten gooien dat die van mij er over 15 jaar wrs ook zo uitzien? Damn verpest ie een keer niet z'n eigen complimentjes, doe ik het wel voor hem
:+

Euhm denk dat de man daar niet bepaald geinteresseerd meer in is :D Close your eyes...

Nou chiqa ik vind je nu wel heel negatief hoor .... :P

ik heb ook niet van die hele mooi ronde meer ,maar mijn vent is er toch wel erg happy mee :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:11

Sees schreef:
Eerlijkheid gebiedt me wel te zeggen dat als er heel veel mooie borsten op het strand liggen en mijn vriendlief is mee, IK me wat ongemakkelijk voel. Gewoon onzekerheid, tja ik mag ook een manco hebben.

Kijk jij bent tenminste eerlijk (Zoals sommigen voor jou ook eerlijk opbiechtten) is niets mis mee, komt een stuk vriendelijker over als vrouwen die lopen te bleren dat het geen gezicht is en ze het zelfs...walgelijk vinden.

ikdoemaarwat schreef:
ik heb ook niet van die hele mooi ronde meer ,maar mijn vent is er toch wel erg happy mee :j

Ach jij ziet er gewoon verschrikkelijk goed uit Naadje, je komt zeker nooit op het strand? (* lees een opmerking eerder in dit topic;
Yessey schreef:
arme jongen, de wereld van vrouwen op het strand bestaat niet uit modeldames :D

Van iemand die in de stille hoop heeft dat dit waar zou zijn.....

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:18

Chiqa schreef:
ikdoemaarwat schreef:

Ach jij ziet er gewoon verschrikkelijk goed uit Naadje, je komt zeker nooit op het strand? (* lees een opmerking eerder in dit topic;
....

Nou ik ben ook al bijna 30 hoor :=

en om eerlijk te zijn ....nee ik kom amper op het strand want ik vind het vreselijk!! :=
ik haat namelijk natuurwater want ik vind het smerig, kan het niet helpen maar het zij zo...
als ik op het strand kom dan is het alleen om te zonnen :P
Maar als ik zon dan zon ik wel lekker topless :j

en misschien heb ik een pluspunt dat als er mooie vrouwen zijn ,mijn vriend en ik graag samen kijken :Y)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:20

Ik kan toch niet geloven dat mannen van alle borsten houden :=
Dus lijkt me reel dat ze sommige ook niet willen zien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:24

katiavl schreef:
Ik kan toch niet geloven dat mannen van alle borsten houden :=
Dus lijkt me reel dat ze sommige ook niet willen zien

Nou idd, maar zoals ik al zei geloof wat je wilt geloven :D Heb persoonlijk liever een eigen mening dan een verwrongen omdat de vrouw anders mss wel eens boos zou kunnen worden :+

Naadje, doen wij ook hoor hebben er de grootste lol om _O- Moet ik weer allemaal telefooonnummers vragen van die mooie vrouwen 8-)
Ik ben 37 jaar, maar mag nog niet klagen, heb een dubbel D, en kan geen potlood onder hangen (Mijn geheim? Geen kinderen nemen :D )

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:26

Chiqa schreef:
Naadje, doen wij ook hoor hebben er de grootste lol om _O- Moet ik weer allemaal telefooonnummers vragen van die mooie vrouwen 8-)
Ik ben 37 jaar, maar mag nog niet klagen, heb een dubbel D, en kan geen potlood onder hangen (Mijn geheim? Geen kinderen nemen :D )

ow hahah telefoonnummers enzo doen wij niet aan hoor :P wij houden het alleen bij kijken en er dan samen over praten (tik hem dus wel eens aan met de zin " zooo die heeft een lekkere kont!" of "tjee..mooi meisje"

tja, en tussen jouw aanhalingstekens: ik kan al niet meer terug, en wil ze te graag :D

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:30

Gelukkig (!) zie ik het ook niet vaak meer. :) En als je het ziet, zijn het meestal de oudere vrouwen inderdaad. Echt leuk vind ik dat niet om te zien ofzo, van die hangers. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:32

Gelukkig? Jeetje Rianne toch....Is het zo erg?

Naadje, ik heb ze nooit gewild ach heb ik dr ook eens mn voordeel aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:50

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-07-23 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:53

Dus jij gaat met Rianne mee dat je topless 'gelukkig' niet meer zoveel ziet?
Vertel eens, wat is daar zo 'gelukkig' aan, waarom is dat zo'n opluchting volgens jullie?
Mijn zelfvertrouwen hoef je het niet op af te schuiven hoor ;)

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:54

_O- _O- ben ik de enige die even moest denken over de titel :P
Ik dacht echt dat het ging over topless uitgaan _O-

Ik was nooooit van het topless, maar dit jaar in Kroatie lag ik toch topless op het strand.. ben ik nu effe blij met me bruine tieten :D

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:55

ik vind de opmerking van rianne ook heel kort door de bocht hoor
waar is het respect gebleven voor elkaar :?