Mijn mooie hondje, zomaar heengegaan,...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 11:47

Sterre schreef:
Mijn eerste gedachte: "het is te hopen dat die nooit een kind krijgt :x !!"

Desalniettemin sterkte!

wat een rotreactie, praat je ook zo tegen een kind??

lekker makkelijk praten he???

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 11:48

Sterre schreef:

Desalniettemin sterkte!

Je eerste zin vind ik nogal gemeen! Het is toch niet alleen haar fout. Haar ouders waren er ook bij. Het is 1 keer gebeurt.
En nu komt het over dat ze alles vergeet. Ze letten de volgende keer wel beter op!

Wat zijn er hier veel kleuters.
Leuk he?
Een 16 jarig meisje zo in een diepe put te krijgen.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 11:49

Ik snap heel goed dat Sterre zoiets hardop zegt uit emotie..tis ook niet niks wat we lezen..neemt niet weg dat de TS 16 is en tegen de tijd dat zij aan kinds toe is, vast heel hard geleerd heeft van deze ellendige verdrietige dag haar hond te hebben verloren, uit haast...zoiets gebeurd je niet een 2e keer.

naffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 11:50

Wat een afschuwelijk tragisch gebeuren. Vreselijk voor de hond, maar ook voor TS.
Dubbel verdriet komt er om de hoek kijken. Verlies van haar hond en de pijn die ze heeft omdat het niet hoefde te gebeuren.
Beste TS heel veel sterkte en probeer jezelf te vergeven.

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 11:50

Er zijn dingen die je niet hard op zegt, en al helemaal niet tegen een 16 jarige!

Loody

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 11:51

Sterre schreef:

Desalniettemin sterkte!

jeezzz..
Ik heb hier even geen woorden voor..dit is wel heel erg om dit iemand toe te wensen.

Ik heb al eerder gezegd dat ik geen troostende en/of medelijden kan tonen voor diegene die de hond in de auto hebben gelaten. dus inc Oudes/begeleiders enz enz enz...

Maar om zoals hier boven te reageren vind ik echt te ver gaan!!
Laatst bijgewerkt door Loody op 24-08-09 11:52, in het totaal 1 keer bewerkt

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 11:52

Ook ik ben sprakeloos, en heb zo mijn gedachtes.
Maar ik ben er ook wel van overtuigd dat niemand dit met opzet doet en zoals je zegt denken veel mensen dit overkomt mij niet, maar helaas gebeurt het in de praktijk dus wel.
Wat mij alleen raakt is dat zo'n trouwe hond braaf op zijn baasjes zit te wachten, terwijl een kind en een hond er niks kunnen doen terwijl ze daar maar zitten te wachten.
Fouten maken is menselijk en ik vind het heel dapper dat je dit op bokt durft te zetten, het schud mensen wel wakker want helaas ben jij de eerste niet maar jullie zijn waarschijnlijk ook de laatste niet.

Ik wil je heel veel sterkte wensen, en hoop dat je het een plekje kan geven :(:)

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 11:53

Idd is het heel erg voor jullie.

Toch vraag ik mezelf af waarom zoveel mensen altijd perse honden liggen mee te sleuren naar concoursen. Het is een paardenevenement, dus loopt dat dier voor vele mensen in de weg. Dan zwijgen we nog over ontmoetingen met andere honden die dan helemaal ontaarden, of dieren die in de piste komen lopen.

dat van die ruit inslaan doet niemand. Als er naast mij een hond aan het blaffen zou zijn, zou ik me er eerder aan storen, dan te denken, Oei ik moet dat raam inslaan. En als hij bedwelmt was van de hitte, ja dan hebben omstaanders wss ook niets gehoord of gemerkt en is hij uitgedroogd en/of gestikt.

Wrede dood dat wel, dus mss gewoon verbod op het meebrengen van honden...
Hoewel bij ons in Belgie wordt dat altijd wel vermeld, toch is de realiteit wat anders.

Alja

wat verschrikkelijk voor je!
heel veel sterkte gewenst bij het verlies van je maatje..

Sunnda

Sterre schreef:

Desalniettemin sterkte!

g*tver dat jij zoiets tegen de ts durft te zeggen, ik ken je niet in het echt maar denk dat als je naast me stoond je echt kon vluchten wat een verschrikkelijke kl*te opmerken. kijk ff na wat je zelf zegt man.

TS: bokt weer op zijn best meid.
bokt maakt nooit fouten, bokt kent de toekomst en veroordeeld graag andere zodat ze zelf beter lijken.
ik vind het vreselijk voor de hond en ook voor jou.
dit had gewoon nooit mogen gebeuren.
ik ben er ook zo een die schreeuwt: wie vergeet nu zijn kind in een auto. maar wie zegt dat ik in de toekomst ook niet zo vreselijke fout zal maken. en anders wel een andere.
ieder mens maakt elke dag vele fouten, maar de ene fout heeft verdere gevolgen als de ander. de jouwne hele erge gevolgen.
afschuwelijk, maar om nu zulke domme opmerkingen te maken als waar bokt weer mee bezig is.
heel veel sterkte en ik hoop dat je hond niet te veel geleden heeft.

Winged

Re: Mijn mooie hondje, zomaar heengegaan,...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 11:55

Hier een slotje voor overleg

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-09 21:52

De boodschap naar de TS is inmiddels duidelijk na de vele reacties op dit topic. Het is dapper van de TS dat zij haar verhaal op bokt heeft geplaatst, zo blijkt maar weer dat een dergelijke fout je snel kan overkomen.

Het is erg genoeg dat het haar hond nu fataal is geworden en dit is een kostbare les voor de TS. Alles in dit topic is verder gezegd dus komt hier een definitief slotje.