Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Goldenflower schreef:Ik heb alle berichten doorgenomen en ik merk wel op dat ik meer betaal dan de meeste van jullie.
Ik zal even mijn thuissituatie omschrijven, dan is het beter te begrijpen voor de buitenstaanders zoals jullie.![]()
Ik ben 23-jarige meid en sinds vorig jaar ben ik begonnen met werken. Op dit moment werk ik 28 uur en binnenkort ga ik beginnen met mijn studie. Mijn vader gaat gelukkig studie voor me betalen, want ik ga namelijk deeltijd studie doen en je hebt geen recht op stuffi. Ik moet alle vaste lasten die ik heb zelf betalen van mijn loon zoals auto, verzekeringen, wegenbelasting, abonnementen, kleding, dagjes uit, benzine enz..
Mijn moeder en ik wonen samen in een rijtjeshuis en ik moet elke maand 320 euro per maand aan haar betalen. Maar zij heeft geen partner en zij verdient geen vetpot. Ik weet dat zij mijn geld hard nodig heeft om de boodschappen en de rekeningen kunnen betalen.
Ik weet dat het veel geld is, maar het is nog steeds goedkoper dan op mezelf wonen en het is tegenwoordig niet makkelijk om effe een huis te huren via woonvereniging.