Ik kreeg toen 30 euro zakgeld en 70 euro kleedgeld per maand. 100 euro bij elkaar dus
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Rebeccaa schreef:Cyntje schreef:Ik kreeg niks... en moest vanaf mijn 18de zelfs kostgeld betalen
Wat krijgen een hoop mensen hier veel zeg
Kostgeld dat snap ik nooit. Je ouders die kiezen er toch voor om kinderen te krijgen

lynne8 schreef:Ik moet het waarschijnlijk ook gaan betalen als ik op mijn 18e thuis blijf wonen, snap het zelf ook niet.. Maarja het is niet anders.
Cyntje schreef:Woon jij al op jezelf? Weet jij wat de kosten van alleen al woning, vaste lasten etc etc zijn??
Ik vind het niet raar, zeker als je een kind hebt wat al een centje verdient
Ik vind het wel een beetje afhankelijk van de financieele situatie van de ouders hoor... of je er nu kiest om kinderen te krijgen of niet, ze kosten steeds meer en meer geld

Rebeccaa schreef:lynne8 schreef:Ik moet het waarschijnlijk ook gaan betalen als ik op mijn 18e thuis blijf wonen, snap het zelf ook niet.. Maarja het is niet anders.
Ja dat snap ik dan niet hé.. Zo van "Oké we willen kinderen maar als ze 18 zijn moeten ze óf oprotten óf geld betalen"
Je neem toch kinderen en dan kan je ook wel indenken dat ze tot na hun studie etc bij je thuis wonen..

Ik teer dan ook niet graag op de zak van mijn ouders
Cyntje schreef:250 gulden
Dat geeft ik nu nog niet eens uit per jaar
_JL_ schreef:Cyntje schreef:250 gulden
Dat geeft ik nu nog niet eens uit per jaar
nog geen €125 per jaar?
dat klinkt nogal ongeloofwaardig![]()
het hangt er gewoon vanaf hoe je thuis opgevoed bent,
je geraakt aan alles gewend, of je nu veel of weinig krijgt, het zal altijd normaal zijn![]()
ik krijg ondertussen €295, maar dat doe ik nooit op... ik zou er moeite voor moeten doen
noortje schreef:295 euro!
als jij ooit op eigen benen komt te staan heb je volgens mij best wel een probleem..niet banketstaaf bedoeld.
.