Mensen zijn echt gek. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mensen zijn echt gek.
gohya schreef:Ik had laatst op een pony een bod gedaan,stond ook bij de advert. bieden.Die man mailt me en zegt voor zoveel € mag je hem komen ophalen.Ik vond dat te duur en bleef bij mijn bod,dus reageerde er verder niet op.Krijg ik een mail van die man,al die wijven zijn allemaal hetzelfde,ze bieden en laten nix meer van zich horen en bla,bla,bla.En schelden dat die deed.Ik mail terug,meneer u vraagt een bod,en ik doe een bod.U wil meer geld,ik wil dat niet.Dus ik weet uw prijs en wil dat er niet voor betalen,dan hoef ik toch ook niet meer te reageren?Ik zeg:lekker vriendelijk mailtje wat u stuurt,ik zal het naar marktplaats door sturen.Nooit meer wat gehoord.
Naja,die man dwingde me zowat de pony te kopen voor zijn prijs.
)
(zó snel is mijn postbode niet hoor..)
Hmms, okey?
smeetjoew schreef:Remy schreef:Ik heb een advertentie op marktplaats staan voor het afhalen van mijn paardenmest/compost.
Belt er een man die heel netjes aan de telefoon is, met een heel prettige normale stem.
Hij stelt wat vragen over de compost, niks vreemds en langzamerhand neemt het gesprek een hele rare wending; uiteindelijk biedt hij aan om de mest op te komen eten
Er lopen rare gasten op deze aardbol rond, hoorBriljant.
wat is het adres?

De omgang met de pony's deed zijn zoon nl. erg goed.
).
!!
)
ik terug gestuurd dat ik mijn geld terug wou, nooit meer wat van gehoord.

Kom op zeg... Als je iets in een irl winkel een broek ziet, waarvan je de prijs niet aanstaat (of waarvan je weet dat die in winkel X goedkoper is) dan ga je toch ook niet naar de bedrijfsleider gefrusteerd je verhaal doen dat die prijs te hoog is en dat het daar en daar goedkoper is. Dan laat je de broek hangen en ga je het kopen waar het goedkoper is... Dat kun je op MP of ebay ook doen. Kruisje is geduldig 
Weet wel dat er aardig wat Bokkers benaderd zijn toen door die vent (op zich onschuldig volgens mij.. kwam alleen beetje raar over
) Marlyy schreef:Zo heb ik eens gereageerd op iemand die een bijrijder zocht.
Nou ik opgebeld, mocht die pony gratis rijden en gratis mee naar les en alles maar.... dan moest ik die man wel een keer in week heftig komen verwennen.
Marlyy schreef:Zo heb ik eens gereageerd op iemand die een bijrijder zocht.
Nou ik opgebeld, mocht die pony gratis rijden en gratis mee naar les en alles maar.... dan moest ik die man wel een keer in week heftig komen verwennen.

1 keer was het wel grappig, ik had mijn halfhoogslaper te koop staan, netjes alle afmetingen er bij en foto's. Mensen waren geinteresseerd en kwamen kijken. Toen ze hem zagen kregen we als reactie "Goh, hij is wel laag he?"
Het is een HALFhoogslaper en de hoogte stond vermeld in de advertentie. Nou daar gingen ze weer, een uur in de auto richting huis