Annouk schreef:De vriendin van mijn neef had er na een keer gebruiken wel zwaar de pest in,
omdat ze zich al afhankelijk voelde.
waarvan? van aanstelleritus?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

pharagirlke schreef:geestelijk ben je vanaf de eerste keer afhankelijk vanwege het sterke effect, lichamelijk duurt wat langer.
Blondie_: geestelijke verslaving is ook verslaving. En dat komt bij heroine, crack, cocaine al vanaf moment 1. Ik hoop echt van harte dat je je wat beter gaat laten informeren als je zelf gebruikt
pharagirlke schreef:geestelijk ben je vanaf de eerste keer afhankelijk vanwege het sterke effect, lichamelijk duurt wat langer.
Blondie_: geestelijke verslaving is ook verslaving. En dat komt bij heroine, crack, cocaine al vanaf moment 1. Ik hoop echt van harte dat je je wat beter gaat laten informeren als je zelf gebruikt
Blondie_ schreef:pharagirlke schreef:geestelijk ben je vanaf de eerste keer afhankelijk vanwege het sterke effect, lichamelijk duurt wat langer.
Hahaha... hoezo .. is informatie van anderen dan betrouwbaarder dan eigen ervaring? dacht het toch niet. heb je zelf als eens hero of coke gebruikt??
Annouk schreef:CandyQueen schreef:is er ooit gezegt dat ik er zomaar vanaf ben gekomen? er staat alleen dat ik het nu al 8 maanden niet meer gedaan heb.
Mag ik vragen hoe je er dan vanaf bent gekomen?
Is zwaar spul.
De ene zegt dat je zeker verslaafd bent na 1 keer, de andere helft zegt dat je dat zeker niet kunt zijn. Er is gewoon een midden weg. NIET IEDEREEN is na 1 keer verslaafd, maar er zijn mensen waarbij het WEL KAN gebeuren. Citaat:Of iemand na die eerste keer doorgaat met gebruiken is onder meer afhankelijk van de werking van de drug en de mate waarin iemand gevoelig is voor de effecten. Ook de beweegredenen om de drug te nemen spelen een rol: iemand die gebruikt omdat hij zich rot voelt, loopt een groter risico op problematisch gebruik dan iemand die gebruikt terwijl hij lekker in zijn vel zit.
Ik schrijf enkel feiten neer hoor. Zonder ervaring is een groot woord, dat ik het nooit gebruikt heb betekent niet dat ik er nooit mee in contact ben gekomen. Zie, kortzichtig.......... pharagirlke schreef:Gelukkig is mijn karakter wat sterker dan dat. Ken helaas wel een hoop mensen die het wel gebruiken. Dat is geen eigen ervaring maar wetenschap... Dat vertrouw ik nog steeds meer dan een gebruiker met overmoed die het niet eens degelijk kan onderbouwen
pharagirlke schreef:Ik noem dat kortzichtig ja, dat je de wetenschap niet vertrouwd... Denk dat die mensen meer weten over samenstelling en effecten van drugs dan jij en al je gebruikende kameraadjes bij elkaarIk schrijf enkel feiten neer hoor. Zonder ervaring is een groot woord, dat ik het nooit gebruikt heb betekent niet dat ik er nooit mee in contact ben gekomen. Zie, kortzichtig..........
Blondie_ schreef:pharagirlke schreef:Gelukkig is mijn karakter wat sterker dan dat. Ken helaas wel een hoop mensen die het wel gebruiken. Dat is geen eigen ervaring maar wetenschap... Dat vertrouw ik nog steeds meer dan een gebruiker met overmoed die het niet eens degelijk kan onderbouwen
Wat wil je dat ik onderbouw dan? ik zit hier niet op school ofzo.. ik vertel gewoon mijn mening op basis van mijn levenservaring. zouden er meer moeten doen!
en weet je waarom sommige sites zulke info erop zetten.. om te zorgen dat jullie vooral geen drugs gaan gebruiken
Ik vind het misselijk dat je doet alsof je het beter weet dan de wetenschap...