leeneliefje schreef:Welshcobfan schreef:en bij seks verbrand je veel calorien, dus een leuke nacht én workout in 1
jeeeeuj![]()
dat is dan mooi meegenomen
ik d8 rond de 300kcal ofzo per half uur?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:daantjuhhh schreef:Nou sorry.
Ik ben dus wel van een generatie ouder (ben 25)
Maar zelfs in mijn tijd was een drankje wel normaal op je 15de.Ook sex op die leeftijd was redelijk normaal.
Ik ben op mijn 16de verjaardag dan wel niet geheel vrijwillig ontmaagd.
Was heel normaal hoor.
was er niet veel vroeger bij dan de meeste vriendinnetjes.
Ik zeg niet dat het niet mag ofzo, iets beter lezen, maar het is algemeen bekend dat ze nu veel meer drinken. Ik verzin dit niet uit mijn duimik had ook op mijn 15e voor het eerst in mijn leven gedronken en was toen ook supergoed dronken, helaas iets té. Maarjah, het zij zo. Maar als ik zo denk aan mijn broertje, 2 jaar jonger, en dan al op zijn 14e in coma gezopen, en dat dit dus onwijs vaak schijnt te gebeuren, dan denk je toch wel "dit is niet goed" ?
Drank moet kunnen, maar je moet je grenzen kennen. dus niet comazuipen etc, een wijntje ofzo, heb ik geen probleem mee ofzo...
)
ik had ook op mijn 15e voor het eerst in mijn leven gedronken en was toen ook supergoed dronken, helaas iets té. Maarjah, het zij zo. Maar als ik zo denk aan mijn broertje, 2 jaar jonger, en dan al op zijn 14e in coma gezopen, en dat dit dus onwijs vaak schijnt te gebeuren, dan denk je toch wel "dit is niet goed" ?leeneliefje schreef:pharagirlke schreef:Maar dat kan dus wel voor een hoop gedoe zorgen. Vandaar dat ik het opper. Niet om te pesten maar om haar te laten weten dat er nog wel dingen zijn waarover ze moet nadenken in het vervolg. Of het in geval van een 16 jarige ook echt serieus genomen zal worden. Maar ze KUNNEN wel aanklagen.
En het staat op bokt...........
maar mijn ouders kijken niet op bokt![]()
of snap ik je nu niet.
;P
lifaya schreef:daantjuhhh haha denk dat ik een beetje moe ben ofzoof te seksloos haha
Nee dat begreep ik wel dat het al veel langer gebeurd, maar ik denk niet in de mate die de kinderen van tegenwoordig kennen