Heel veel keuze en lekker goedkoop. Foute boel voor mij.. Mamie, mag ik de Visa eens?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
fiekhe schreef:Even een vraagje. Als je gaat bestellen staat er bij stap 1 ergens 'Optie Levering tegen handtekening', maar daar moet je 1,5 euro voor betalen. Wat is dat juist?
Nickytje schreef:Oh oke, dacht al zoiets. Dan doe ik het niet. Is in elk geval 1,5 euro uitgespaard. Bedanktfiekhe schreef:Even een vraagje. Als je gaat bestellen staat er bij stap 1 ergens 'Optie Levering tegen handtekening', maar daar moet je 1,5 euro voor betalen. Wat is dat juist?
Wel, da's eigenlijk gewoon een aangetekende zending. Dan moet je tekenen voor ontvangst. Als je dat niet aanvinkt en het pakketje
kan in je brievenbus, dan steken ze dat daar in. Maar de postbode hier komt met zo'n pakketje meestal wel aanbellen want zo'n doos
past niet snel in de brievenbus.

Als ik mijn bestelling binnen heb, ga ik ook aan de slag met experimenteren
mikster schreef:Mooi mooi! Ik vind het wel zomers. Was dit het bruine oogschaduwpalletje?

Vende schreef:Het is vast al gevraagd in dit topic maar aangezien 9 pagina's veeeeel is om door te lezen nog even tussendoor:
Hoe is de prijs-kwaliteitverhouding?
Ik heb natuurlijk niet elk product uitgetest...
mikster schreef:Ziet er mooi uit. Maar zoon cremeoogschaduw komt dat niet heel erg in je crease aan het einde van de dag?
Of gebruik je ook een basis daarvoor?
Ik ben meer van de losse oogschaduwpoeders namelijk en heb nooit met een cremeoogschaduw gewerkt.
. Maar ik gebruik een basis en ik heb zelf ook een er droge huid wat in zoon geval een voordeel is. IK gebruik op dit moment de basis van Manhattan en oogschaduwpigment van MAC heb 30 kleuren samples en ik heb het 120 pallet. Die UDPP heb ik ook al een paar keer op ebay zitten kijken maar ik wil toch eerst andere dingen vordat ik die ga aanschaffen. Die van de Hema hoor ik ook goede dingen over. Welke heb jij Nickytje? Nickytje schreef:Ik zal het hier ook maar even melden: Ik heb zonet van de postbode een gigantische doos gekregen met daarin een berg make-up waar je niet over kan kijken
Foto's zijn te vinden in het andere topic. Zie beginpost!
mikster schreef:Ik heb zelf niet zoveel last van oogschaduw in mijn plooi. Maar ik gebruik een basis en ik heb zelf ook een er droge huid wat in zoon geval een voordeel is. IK gebruik op dit moment de basis van Manhattan en oogschaduwpigment van MAC heb 30 kleuren samples en ik heb het 120 pallet. Die UDPP heb ik ook al een paar keer op ebay zitten kijken maar ik wil toch eerst andere dingen vordat ik die ga aanschaffen. Die van de Hema hoor ik ook goede dingen over. Welke heb jij Nickytje?
En ik ben bang dat ik dan even 'mijn boekje te buiten' ga gaan 
Die UDPP wil ik ook graag wel eens proberen! mikster schreef:Het pallet is trouwens niet van MAC, dat pallet kun je op Ebay kopen. Die van mijn komt uit Hong Kong en was maar $18,00 ofzo. Hij is zo geweldig en je hebt echt alle kleuren met super goed pigment! Van MAC qua oogschaduw heb ik alleen maar samples, dus kleine potjes maar daar kun je je zeker een keer of 40 mee opmaken! Helaas zit er de dichts bijzijnde MAC een 1,5 uur rijden bij mijn vandaan dus bestel ik het via internet!
Ik ga nu ff kijken in het andere topic!!!