_kajo_ schreef:Bij mij is er wel een groot verschil tussen schoon en niet opgeruimd. Bij mij is het wel een rommel met spullen die niet liggen waar ze horen te liggen maar ik probeer het wel zo schoon mogelijk te houden.
En tja ook hierin: smaken verschillen. Ik vind een opgeruimd huis ook lekker maar als ik sommige opgeruimde interieurs zie dan zou ik zo weer niet kunnen leven. Zo'n 'steriel gevoel' geven die me. Ik zou me er niet op mijn gemak voelen. Mijn huis is een spiegel van mij. Chaos in mijn hoofd is chaos in mijn huis maar als ik me goed voel is het nog een beetje een gezellige rommel. Want zo ben ik, lekker los en op sommige punten een beetje chaotisch.
Inderdaad zo denk ik er ook over!
Er mag best wat rommel in het huis liggen, maar het moet wel schoon zijn. Niet zo dar er nergens een krant mag liggen of post op tafel oid. In een huis moet geleefd worden vind ik altijd

echt heel erg maar ik heb ook haast geen tijd om op te ruimen
. Ik ben het wandje aan het verven maar ook die pakt niet goed. Dus nu heb ik de verf er een beetje afgeschuurd en gaat mijn vader aankomend weekend behang erop plakken zodat ik dat over kan verven. Heb gelukkig nog veel verf over.