vriend laat niks van zich horen ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: vriend laat niks van zich horen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 19:51

Iets zegt me dat ie niet online gaat komen en iets zegt me ook dat ie het "ik ben der wel klaar mee" ook letterlijk zo bedoelt.. Maar ik hoop voor jou dat het meevalt!

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 20:11

Lekkere kerel.
Ik zou hem aan de kant zetten. Als hij er nu al niet voor je wil zijn, wat heb je dan aan hem?
Hoelang hebben jullie al een relatie?

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 22:06

Heb je hem ondertussen gesproken?

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 22:12

whooooooooooo die had aan mij een slechte zeg :(

gelukkig is mijn vriendje niet zo
die gaat zelfs met me mee naar de tandarts omdat ik zo bang ben!
en vorig jaar was ik van de trap gepleurd, is die snachts met me mee gegaan naar het ziekenhuis en is daar zelf flauw gevallen :P omdat hij het niet aan kon zien hoeveel pijn ik had.. nou als dat geen echte liefde is :P dan weet ik het ook niet meer haha :P

en TS.. dumpen die hork.. wat is voor hem WEL belangrijk om langs te komen...? als je dood ligt te bloeden als je een ongeluk heb gehad? :(

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 22:19

Pff wat een ei... hij reageert of je een wrat hebt laten verwijderen ipv een knie operatie...

Ik zou er denk ik ook flink klaar mee zijn na die laatste smsjes, prima dat hij druk is, maar als een kort telefoontje (Hoi schat, alles goed, hoe voel je je? Ik kom zo snel mogelijk langs!) er al niet meer af kan... :evaw:

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 22:20

WAT een HUFTER!!!!!!!!! Die had ik er echt uitgetrapt zonder pardon.

Je bent meer waard dan dat. Ik zou zeggen toedeledokie.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 22:21

Ik vind m echt een rotzak. Alleen die reactie al, "het is toch niks zwaars" zo iemand ben je liever kwijt dan rijk.. en hoe anders mannen ook mogen denken, zo'n reactie is abnormaal.

Advies: dumpen, kies voor wat je waard bent. Beterschap met je knie trouwens.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 02:40

Tsja, ik heb nog steeds zoiets van ach *na het lezen van de negen pagina's en de update dan he* maar ok wij gaan hier heel erg rustig om met dat soort dingen.
De reactie joh het is je knie maar tsja...klinkt heel erg bekend....alleen komt er dan meestal nog achteraan je gaat er niet dood aan hoor.
Mijn moeder werd naar het ziekenhuis gebracht toen we met de hele familie aan het werk waren en toen ik tegen mijn vader zei moet ik er niet even achteraan was het nee werk maar gewoon door, als het nodig zou zijn bellen ze je wel.

Maar ik lag dan ook in een deuk om de hij staat huilend afscheid te nemen en zo hoort dat berichten, echt in mijn familie en mijn kring gebeurd dat niet zo, daar gebeurd bovenstaande, en dat zal dan wel in een heleboel mensen hun ogen niet meelevend zijn, het zij zo, zo zijn wij.
Ik zou er niet tegen kunnen als er 1 nerveus heen en weer wandelend en huilend en wriemelend om me heen zou hangen.

Maar ik krijg de kriebels al van mensen die na een maand het houden van in leven roepen, na een maand hoop ik nog steeds verliefd te zijn.

Klinkt voor jou waarschijnlijk niet leuk TS, maar ik ken dit, ik bel mijn opa na vier dagen op om te vragen hoe het is en hij vindt het dan prettig dat ik bel, maar hij zit er ook niet mee dat ik de dagen ervoor niet bel, want als het nodig is krijg ik dat te horen en dan ben ik er, en de rest ook, het is denk gewoon een hele andere manier van denken en doen en als je daar gekwetst door raakt of onzeker zal hij niet de man voor jou zijn, want geloof me je krijgt het er heel erg moeilijk uit, mijn ex ging door het lint toen ik hem 4 uur na mijn auto ongeluk belde om te zeggen dat ik denk toch wel een nieuwe auto nodig had, of dat niet even wat eerder gekund had....eh ja....vast wel....maar het gaat toch goed met me?

Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, want natuurlijk hoop je (denk ik) op een berichtje en een belletje en een teken van leven, maar ik kijk er anders tegenaan.

Succes nog even.

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-09 10:58

Hallo meiden..

Nou het is uit hoor, het boeit hem geen fiets wat er met mn knie is het enige wat die zegt is : ach zijn ergere dingen..
Ik zei ja dat klopt.. maar op dat moment heb je wel ff iemand nodig als je wakker word na de narcose... maar dat begreep hij echt niet, en hij heeft nog geen 1 keer gevraagt aan mij hoe het nu ging enz..
dus was boos ik zei ik ga ofline.. bel je vanavond wel..

Dus ik later bellen,en neemt niet op smst hij : heb geen zin in bellen..
me broertje was boos, en heeft hem gekrabbelt van : wat ben je voor een waardeloose zak,je bent er niet voor me zus ze moet je dumpen blablabla,

Gaat hij mn broertje ff lekker bedreigen, ( mn broertje is 17 en heeft pddnos) en dat weet hij, dus hij weet dat hij ook anders is dan ons,en gaat hij even zeggen van kom hier maar naar emmen, kom je niet levend terug.
Nou echt dat was echt de bom die knapte.. dus heb er een einde aan gemaakt.. ik wou niet meer met hem veder, via smsje gedaan ( want meneer neemt niet op en op msn heeft die me geblokt, dus dan maar zo :(

Kreeg ik vanochtend een smsje van : jaa sorry ik wil je niet kwijt je doet net of ik niet om je geef is wel zo blabla, en laat je broertje zich er niet mee bemoeien.. en hij wou tussen stop en dat ik later weer naar hem terug ging,ik had gesmst : uit is uit,of aan is aan..
Waarop ik weer niks terug kreeg..

Dus zat vanochtend even op hyves, keek ik op die van me broertje,die stonden vol met boze krabbels en dreigementen van zijn *vriendinnen*
( maar mijn broertje mag zich niet met ons bemoeien,maar zijn vriendinnen wel??)
Heb er maar niet meer op gereageert, ben echt zo boos, wat heb ik me in hem vergist!!!
mijn beste vriendinnetje komt zo.. :D
Die fleurt me wel weer op, en die is ook goed boos op hem,en terecht..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 11:02

Meid wat heb je dat handig aangepakt.... :n

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 11:07

Heeeel goed aangepakt en nu volhouden!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 11:08

priscilla schreef:
Heeeel goed aangepakt en nu volhouden!!

Vind je? Je broertje zich ermee laten bemoeien?? :n

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 11:33

Wat een ontzettende eikel zeg. Heel goed dat je van hem af bent, voor hem 1000 anderen (en beter en leuker en liever). Succes met alles!

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 12:04

Good for you! +:)+ Wat een hufter. :n

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 12:10

Was er geen reden waarom hij weing van zich liet horen?

Ik vind het eigenlijk heel onvolwassen hoe het allemaal is gegaan. Alles wordt overal open en bloot neergezet, terwijl je ook met elkaar kunt praten.

Yinnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 12:26

Laat em lekker...die is geen knip voor z'n neus waard. Als hij om je had gegeven had hij zich niet druk gemaakt om je broertje. Maar het was eigenlijk in het begin al duidelijk dat het een lamzak is en dat je beter af bent zonder hem! Er komt wel een echte vent op je pad hoor die wel om je geeft en voor je door het vuur gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 13:02

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-05-23 09:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 13:04

oftewel..dat msn gesprek is precies zo verlopen als wij voorspelt hadden..

enne, laat je broertje zijn hyves prive maken, die krabbels van ongenode personen verwijderen zodat hij iig geen last heeft van hen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 13:22

Noompiejjj schreef:
Relaxed schreef:
Vind je? Je broertje zich ermee laten bemoeien?? :n

Staat toch nergens dat ze gezegd heeft dat ie zich ermee moest bemoeien? volgens mij heeft ie dat zelf gedaan..

Iig goed dat je ervan af ben TS!!

Nee dat staat er niet letterlijk, maar ze heeft het wel toegelaten en niet gezegd dat ie die krabbel weer weg moest halen :n

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 13:48

Wat een pieeeppp je kan wel wat beters krijgen!

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 13:57

Nou ja goed dat je van hem afbent.
Maar ik vind het wel apart hoor dat tijdens dit alles jullie elkaar geen 1 keer gezien hebben :+
Ben toch blij dat in mijn tienertijd er gewoon geen sms, Hyves of msn was hoor...

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 14:02

:= ik kan er niks aan doen maar ik vind het allemaal nogal dramatisch overkomen....
Als iemand mij zou smsen 'hou je niet meer van me' dan was het waarschijnlijk direct al uit geweest.... ik laat wat horen wanneer ik dat wil en kan en niet wanneer een ander dat maar nodig vind. Als die ander me dan ook nog woorden in mijn mond gaat leggen als 'hou je niet meer van me' tsja dan kun je daar een 'nee' op verwachten...
Verder niet alles bijgelezen alleen op deze pagina... en dat het uit is... tsja.....alles via sms, hyves, msn.....

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 14:12

Misschien als je gewoon over de telefoon of in real life had gepraat dat het anders was gelopen? Je ziet iemands emoties ook niet op msn etc.
Maarja....ieder zijn eigen keuze.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 14:19

Wat een hufter zeg!
Niet zo handig van je broertje maar mensen, niet te hard daarover aub! Ze zegt dat hij pdd-nos heeft dus oordeel pas als je weet wat dat inhoud... Het idee van hyves prive maken vond ik wel een goede, dan heeft hij er geen last meer van!

En tja msn enzo zou mijn keus niet zijn.,..maar als zij op die manier willen communiceren is dat toch hun zaak? Ik vind, ongeacht het medium, zijn reactie gewoon onbeschoft. Niet opnemen en op msn blokkeren? wat is dat nou voor actie als je vriendin net geopereerd is? Echt niet te begrijpen... lekker laten gaan en een betere zoeken meid! Dat moet zo te horen niet eens zo moeilijk zijn...

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 14:42

Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Want het komt op mij allemaal erg onvolwassen over. Niet echt een relatie, maar gewoon een beetje verkering. Dat soort 'relaties' komen en gaan, allemaal een beetje oppervlakkig.