mijn opleiding was ook niet in hbo, en ga toch hierna verder studeren Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:wat ik niet snap is dat mensen dan weer vmbo/mbo erbij halen, dat doe ik ook (mbo n4) maar ben verre van dommijn opleiding was ook niet in hbo, en ga toch hierna verder studeren

Frouk schreef:Dat het bergafwaarts met je gaat vind ik nogal kort door de bocht, mijn broertje heeft ook 2 paar air max, en volgt een hbo opleiding. Loopt daarnaast ook regelmatig met van Bommels in een pak rond.
Toch zie je hier in de omgeving wel een stereotype rond lopen.. vmbo/mbo, altijd met die nike's en vaak ook nog met masters of hardcore kleding etc aan. Of het bergafwaarts met ze gaat weet ik niet. Ik weet wel dat het merendeel in de mindere wijken hier in de buurt wonen.
Barmat schreef:_Tivoli_ schreef:Barmat behoeft geen redding...
Al jaren niet meer hé Bar?
Vrees dat DAT verspilde moeite is inderdaad![]()
*kijkt nog eens liefdevol naar haar Nike slippers*
En dan heb ik ook nog eens een Jack Russel TERRIËR (Oe, vechthond, zeggen velen al)
Frouk schreef:Samster je moet dan ook even mijn vervolg reactie lezen voor je zo over mij oordeeld
_Tivoli_ schreef:lorenzolover: zo veel veren die dingen nou ook weer niet door hoor
Het gaat gewoon om het hele voetbed,dat meer ondersteuning geeft dan een plat zooltje.Zeker voor kindjes.
Mijn dochter heeft trouwens geen Nike's toevallig, het was een algemene opmerking over schoenen.
En dus zwaar offtopic
Iney schreef:Slaat nergens op, al vind ik ze heel lelijk. Me zus loopt er ook mee en vind ze totaal niet mooi bij meisjes. Ik denk dat het ook stoer doen is... ergens bijhoren.

en ik heb ze ook gekocht omdat ik ze bij vriendinnen zo tof vond) Frouk schreef:lifaya schreef:wat ik niet snap is dat mensen dan weer vmbo/mbo erbij halen, dat doe ik ook (mbo n4) maar ben verre van dommijn opleiding was ook niet in hbo, en ga toch hierna verder studeren
Ik bedoel ook niet dat ze dom zijn
Ik zeg alleen dat dat wel het stereotyp is wat hier rond loopt. Het woord dom hoor je mij niet in de mond nemen. Ik zeg alleen wat ik zie. Mijn broertje heeft havo gedaan en doet nu HBO en dat heb ik er ook bij verteld, juist om te tonen dat ik niet alleen die vmbo-ers noem
Daarbij geef ik zelf les op het vmbo en weet ook wel dat vmbo-ers niet per defenitie dom zijn
ben niet egt wakker
SamSter schreef:Frouk schreef:Samster je moet dan ook even mijn vervolg reactie lezen voor je zo over mij oordeeld
jij oordeelt toch ook over vmbo/mbo omdat jij zulke serio type's zie rond lopen??
Kan jij vanaf de buiten kant zien wat voor nivo mensen hebben??
Maarja zal wel liggen aan mn nike's , lonsdale kleren en me hardcore muziek smaak
Heerenveen is niet zo groot
So what's the deal?
Moet zeggen dat dit café wel vage regels heeft af en toe.. Barmat schreef:_Tivoli_ schreef:Barmat behoeft geen redding...
Al jaren niet meer hé Bar?
Vrees dat DAT verspilde moeite is inderdaad![]()
*kijkt nog eens liefdevol naar haar Nike slippers*
En dan heb ik ook nog eens een Jack Russel TERRIËR (Oe, vechthond, zeggen velen al)
lifaya schreef:Frouk schreef:
Ik bedoel ook niet dat ze dom zijn
Ik zeg alleen dat dat wel het stereotyp is wat hier rond loopt. Het woord dom hoor je mij niet in de mond nemen. Ik zeg alleen wat ik zie. Mijn broertje heeft havo gedaan en doet nu HBO en dat heb ik er ook bij verteld, juist om te tonen dat ik niet alleen die vmbo-ers noem
Daarbij geef ik zelf les op het vmbo en weet ook wel dat vmbo-ers niet per defenitie dom zijn
ik begrijp wat je bedoeld maar het kwam er nogal bot uit. Grootste gedeelte van de mensen die hier écht mee bedoeld worden hebben geen bepaald niveau van school, die vind je op zowel vmbo als VWO.. dus dat maakt egt niet uit. Meestal als ze volwassen worden stopt het, of word het erger. Het verschild ook per gebied. Ik weet dat je op het platteland meer boeren hebt die racistisch zijn mét nikes dan in Amsterdam, gezien daar bijna iedereen nikes draagt en niet rasistisch zijn. Het verschild dus per omgeving, en natuurlijk merk je het ook wel eens aan hun niveau, maar dan kun je niet zeggen da het een steriotype is,
Sorry voor mijn warige verhaal, kan heel fout beschreven staanben niet egt wakker
En ik woon inderdaad in het noorden des lands, dus het kan hier inderdaad heel anders zijn dan in het westen... Iney schreef:Slaat nergens op, al vind ik ze heel lelijk. Me zus loopt er ook mee en vind ze totaal niet mooi bij meisjes. Ik denk dat het ook stoer doen is... ergens bijhoren.