MoonChloe schreef:misschien kun je eens een paragnost o.i.d langs laten komen om te checken wat er allemaal in je flat gaande is. Hij/zij kan ook vragen aan geesten om weg te gaan o.i.d
Net nadat ik die post had geplaatst klapte de decoder eruit, alsof er helemaal geen stroom meer op stond. De andere apparaten op hetzelfde stopcontact deden het gewoon nog. Het was toen precies 15.00u, de tijd dat ik altijd vertrek om mijn oudste van school te halen. Ik riep "ik vergeet haar heus niet hoor!
" Toen begonnen de lampjes ineens te knipperen (in een andere volgorde dan dat ding bij een normale reset doet) en riep ik 'jaja, ik ga al!' en klapte mijn laptop dicht. Vrijwel meteen daarna deden alle lampjes het weer 
Nou ja, ik heb er niet echt last van of zo, het is gewoon een beetje vervelend. Ze was manisch depressief en dat voel je soms nog een beetje in het huis hangen. Ikzelf dan niet zo heel bewust, maar vrienden wel.
Ik zit zelf een beetje in het spirituele wereldje en heb ook een vriend die dingen kan voelen en waarnemen. Hij heeft al eens aangeboden te proberen contact te maken, maar hij is nu even met andere dingen bezig. Zodra hij tijd heeft zal ik hem eens vragen hierheen te komen.
ze heeft ons voor zover ik weet nog nooit kwaad gedaan
) en ik kon aan de persoon van wie de foto was beschrijven wat ik zag... Haar opa bleek er vlak voor zijn dood exact zo uit te hebben gezien... Dat vond ik wel een beetje freaky
.
)