kijk op zich vind ik het wel een beetej bedenkelijk dat een meisje van 10 veel alleen thuis is, zou persoonlijk voor een oppas zorgen, of een gastoudergezin.
Heb je daar al eens over nagedacht, krijgt ze toch de aandacht die een meisje van di eleeftijd nodig heeft.
maikeltje schreef:Leuk zo'n cabriolet, maar wanneer je erin rijdt wanneer je weet dat het geld wat ie gekost heeft offers heeft gekost in de vorm van gebrek aan qualitytime met je kind, dan rijdt ie toch een stukkie minder lekker lijkt mij.
Wat een rare opmerking, slaat imo kant noch wal sorrie.
.
Hier is dus allemaal niets mis mee, maar het mag niet ten koste van je kind/gezin gaan omdat je dag en nacht moet werken om die spullen te kunnen kopen en/of onderhouden terwijl intussen je kind alleen thuis zit......

).
..............laat mijn buuf je maar niet horen, zij heeft zich ook altijd met liefde over mijn kids ontfermt. Zoals je kunt lezen zijn er wel meerdere, waaronder ik, die deze spagaat hebben gemaakt én weer opgelost. Meeste mensen durven er niet voor uit te komen dat ze ook fouten maken in opvoeding of iets dergelijks, Kiwiko wel. Met dat gegeven én dat ze overkomt dat ze anderen ook helpt, scheelt waarschijnlijk in de reacties. En eigenlijk hoort het ook zo te zijn, elkaar steunen, niet afbranden, wel kritiek en oplossingen!!
en er een goed gevoel bij