Pandemie naspelen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 16:04

Juut schreef:
Het is me gister eindelijk gelukt! Gewoon heel onschuldig beginnen met een beetje niezen of hoesten, ondertussen geheel drugsrecistent geworden, overdraagbaar via water en insecten. En dan, als de hele wereld besmet is geraakt.... }>

Tactiek die ik ook altijd gebruik, maar die bij mij dus nooit werkt ..

Cassidy

Re: Pandemie naspelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 16:10

Ik had net de hele wereld (inclusief Madagaskar) met een virus besmet, ontwikkelen ze een succesvol vaccin, lukt het met nog niet. Grrr....

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 16:14

wanneer ze een vaccin ontwikkelen kun je bij world zien hoe lang ze erover doen. Als de ziekenhuizen en de drugs is op z'n hoogst doen ze er meestal 1300 dagen over. In die tijd kun je wel iedereen uitmoorden :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 19:44

Grrr......iedereen dood, behalve madagascar en west-europa. Die waren allemaal nog springlevend :')

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 20:15

Rosie_Posie schreef:
wanneer ze een vaccin ontwikkelen kun je bij world zien hoe lang ze erover doen. Als de ziekenhuizen en de drugs is op z'n hoogst doen ze er meestal 1300 dagen over. In die tijd kun je wel iedereen uitmoorden :P

Ja, of je wacht tot je het bericht krijgt dat ze het gaan toedienen, en dan verander je gewoon de symptonen helemaal en dan werkt het vaccin niet meer!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 20:20

oveel evolutiepunten heb ik tegen die tijd niet meer. Niet als ik het tegen alles resistent wil maken, in het begin nieuwe levels voor de syptomen wil openen (want uiteindelijk gaan ze aan een beetje korts en overgeven niet dood) en die symptomen uiteindelijk aan moet zetten.