Krijg altijd de bandjes voor het thermale bad

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Welshcobfan schreef:hahahaha gelukkig niet
Krijg altijd de bandjes voor het thermale bad![]()
Welshcobfan schreef:Ik heb zelf wel eens een erge opmerking gemaakt naar een klant van mijn moeder
Die vroeg: is deze jurk te klein? waarop ik zei: de jurk is goed, maar u bent te breed
katiavl schreef:Welshcobfan schreef:Ik heb zelf wel eens een erge opmerking gemaakt naar een klant van mijn moeder
Die vroeg: is deze jurk te klein? waarop ik zei: de jurk is goed, maar u bent te breed
Wow vind ik toch onrespectvol, zo een antwoord zou bij mij toch beklag naar de manager worden
Verder heb ik ook al van klanten rare dingen gehoord, een oud stel die heel luid vroeg terwjl ze naast me stonden vraag het eens aan die jongen, meisje, wat HET ook isexcuseer
Welshcobfan schreef:Ik heb zelf wel eens een erge opmerking gemaakt naar een klant van mijn moeder
lifaya schreef:k heb trouwens ook wel eens iets ergs meegemaakt!
Ik had net de hamburger gemaakkt, en die was dus gegeven aan een klant, komt 2 minuten laten de klant schreeuwend en krijsend en scheldend terug, dauwt zowat de hamburger in de neus van degene die de hamburger heeft verkocht en zegt: Dit ruikt naar bedrovern hamburger (ik zeg het nog netjes) en helemaal aan het tieren etc, en elke andere klant die een hamburger had gekocht (want ja, in 1 doos hamburgers zitten er 100 ofzo dus zegt genoeg) die klanten hadden dus geen klachten gegeven en komt dit wijf maar eff terug gerent met een hamburger en scheld de boel bij elkaar. Gaat ze dreigen met de voedingsware inspectie ofzoiets... Het was gewoon haar bovenlip die zo stonkjezus man mensen kunnen ook nooit normaal reagere