Rare opmerkingen van klanten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Re: Rare opmerkingen van klanten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 00:22

hahahaha gelukkig niet :D

Krijg altijd de bandjes voor het thermale bad :j :P

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 00:25

Welshcobfan schreef:
Mijn vriend heeft altijd erg veel moeite met het woord: thermaal..
Dus elke keer als wij naar het thermale bad gaan, zegt die lieverd:
2 kaartjes voor het terminale bad :=

Oei... gevaarlijk :=

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 00:33

Welshcobfan schreef:
hahahaha gelukkig niet :D

Krijg altijd de bandjes voor het thermale bad :j :P

PFOEEEE

krijg altijd ouders van paardenmeisjes in mijn winkel en die willen dan een hoofdstel.
dan kom je aan met een hoofdstel en dan is het neeeeee een hoofdstel...je weet wel...om mee te poetsen.
Een eh....halster?
eh ja...als je daarmee kan poetsen :D

En daarop volgend: eh...hoezo welke maat?

Nog erger...rijbroek of laarzen voor je kind halen en dan niet weten welke maat je moet hebben.
Zijn meestal de papa's :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 00:38

Ik vroeg aan mijn tante paardrijsokken... is zij speciaal naar een ruiterzaak gegaan voor die sokken.... waar komt ze mee aan?
Juist: sokken met paarden erop :D

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 00:42

Aaaaaaaaaaaa wat lief!

Ik krijg dan altijd vragen van de mensen he....waar zijn die sokken dan voor?
Nou eh...ze zijn leuk :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 00:46

Ik heb zelf wel eens een erge opmerking gemaakt naar een klant van mijn moeder :=
Die vroeg: is deze jurk te klein? waarop ik zei: de jurk is goed, maar u bent te breed :=

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 00:54

Ach joh...met al die te dikke kinderen vandaag de dag moet ik meerdere keren per week de opmerking maken: de broek kan tijden mee...als ze tenminste niet nog meer de breedte in gaat maar de lucht in.

Tsja...kindertjes met maat 40 he....dan moet je de broekspijpen echt heftig om gaan slaan.

Samm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:45

Mijn moeder maakte een keer als klant zijnde een opmerking: Ze vroeg: Is al het caviavoer op?
Verkoper: Ik zal even kijken mevrouw
Moeder: oke
Verkoper: Nee sorry mevrouw alles is op het komt volgende week dinsdag weer binnen
Moeder: Dan issie al dood

Die vent keek raar aha ;) :D

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:48

Welshcobfan schreef:
Ik heb zelf wel eens een erge opmerking gemaakt naar een klant van mijn moeder :=
Die vroeg: is deze jurk te klein? waarop ik zei: de jurk is goed, maar u bent te breed :=

Wow vind ik toch onrespectvol, zo een antwoord zou bij mij toch beklag naar de manager worden :=

Verder heb ik ook al van klanten rare dingen gehoord, een oud stel die heel luid vroeg terwjl ze naast me stonden vraag het eens aan die jongen, meisje, wat HET ook is :+ excuseer :D

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:59

katiavl schreef:
Welshcobfan schreef:

Wow vind ik toch onrespectvol, zo een antwoord zou bij mij toch beklag naar de manager worden :=

Verder heb ik ook al van klanten rare dingen gehoord, een oud stel die heel luid vroeg terwjl ze naast me stonden vraag het eens aan die jongen, meisje, wat HET ook is :+ excuseer :D

Oew := Tot zover de klantvriendelijkheid!!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 12:05

In de supermarkt kom je echt rare antwoorden van klanten tegen.
Alleen kan er zo snel even niet op komen :Y)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 12:10

k heb trouwens ook wel eens iets ergs meegemaakt!

Ik had net de hamburger gemaakkt, en die was dus gegeven aan een klant, komt 2 minuten laten de klant schreeuwend en krijsend en scheldend terug, dauwt zowat de hamburger in de neus van degene die de hamburger heeft verkocht en zegt: Dit ruikt naar bedrovern hamburger (ik zeg het nog netjes) en helemaal aan het tieren etc, en elke andere klant die een hamburger had gekocht (want ja, in 1 doos hamburgers zitten er 100 ofzo dus zegt genoeg) die klanten hadden dus geen klachten gegeven en komt dit wijf maar eff terug gerent met een hamburger en scheld de boel bij elkaar. Gaat ze dreigen met de voedingsware inspectie ofzoiets... Het was gewoon haar bovenlip die zo stonk :( jezus man mensen kunnen ook nooit normaal reagere

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 12:14

Welshcobfan schreef:

Dit vind ik echt zo'n rotopmerking. Als iemand dit tegen mij zou zeggen zou ik me echt heel rot voelen die dag.. Ik zou het niet in mijn hoofd kunnen halen om zoiets tegen iemand te zeggen.

Bij mij (werk in supermarkt) kwam laatst wel spontaan een klant naar me toe omdat hij mij een mop wilde vertellen. Zelf lag hij helemaal dubbel en ik dacht; eeuh ja. :P

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 12:19

Ik had een keer dat de bedrijfsleider mij vroeg of ik even iemand in de gaten wou houden, want die persoon die nam nogweleens iets mee zonder te betalen. Deze keer was het ook raak en jatte hij een pakje pennywafels ( :+ ), dus ik de man verder achtervolgen naar de kassa en het meisje achter de kassa gewaarschuwd, zij de bedrijfsleider gebeld maar dat duurde even voordat hij er was.
Dus man legt alles op de band en ik flap er zo uit: Meneer wilt u het pakje pennywafels in uw binnenzak ook even op de band leggen, die moet namelijk ook betaald worden...........
Man: :oo :o pakt pennywafels uit de jaszak, rekent af en rent de winkel uit :+ Ik hoop maar dat dat het enige was wat hij achterovergedrukt had :+

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 12:27

Haha hier neem ik een abonnement :+ Werk ook bij de AH.

Paar dagen geleden, die vond ik wel mooi.

Ik stond kaas te vullen, werk op de kaas'/deli...

"jij werkt toch bij de kaas he, neem ik aan?"
ik: :j
Zij: "weet je waar de zalmgehakt ligt?"

Je kon me opvegen daarna :+

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 12:46

Ik heb er eentje die ik van de zijlijn meemaakte, maar waar ik inwendig ook zo om gelachen heb.
Mijn oude oom van 89 was geopereerd aan zijn hart. Het was echt een hele zware operatie (nieuwe hartklep etc.). Zulke patiënten van die leeftijd zijn dan vaak behoorlijk in de war na zo'n operatie. Daarom hing er tegenover het bed op de muur een bordje met daarop de datum bijv.: het is vandaag donderdag 11 februari 2008.
Deze oom betekent heel veel voor mij, dus ik zat aan zijn bed. De arts kwam langs om te kijken hoe het ging en ook om te peilen hoe erg hij in de war was (legde hij mij uit).
Hij stelde mijn oom wat vragen:

Arts: weet u waar u bent?
Oom: in het ziekenhuis
Arts: weet u ook wat er gebeurd is?
Oom: ik ben geopereerd.
Arts: weet u ook waaraan?
Oom: ja...ze hebben de blindedarm er uit gehaald
Arts: waar hebt u dan een operatiewond
Oom: wijst op zijn borst en zegt: hier....oh....daar zit niet de blindedarm hè! Oh...wat hebben ze dan gedaan?
Arts: u bent aan uw hart geopereerd!
Oom: oh...dat klinkt ernstig! Is dat wel goed gegaan?
Arts: De operatie is prima gegaan, maar ik heb nog een laatste vraag: weet u welke datum het vandaag is?
Oom: ja hoor, dat staat daar op het bordje: donderdag 11 februari 2009!

De arts loopt weg. Zegt mijn oom bloedserieus: dat is ook wat hè, dat zo'n jongeman niet weet welke dag het vandaag is en dat ik het hem moet vertellen! Die jongelui leven ook allemaal veel te snel, dan kunnen ze gewoon de tijd niet bijhouden!

Ik moest stiekem zo lachen.....hij had helemaal niet door dat hij "getest" werd, omdat hij zo in de war was!

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 12:47

lifaya schreef:
k heb trouwens ook wel eens iets ergs meegemaakt!

Ik had net de hamburger gemaakkt, en die was dus gegeven aan een klant, komt 2 minuten laten de klant schreeuwend en krijsend en scheldend terug, dauwt zowat de hamburger in de neus van degene die de hamburger heeft verkocht en zegt: Dit ruikt naar bedrovern hamburger (ik zeg het nog netjes) en helemaal aan het tieren etc, en elke andere klant die een hamburger had gekocht (want ja, in 1 doos hamburgers zitten er 100 ofzo dus zegt genoeg) die klanten hadden dus geen klachten gegeven en komt dit wijf maar eff terug gerent met een hamburger en scheld de boel bij elkaar. Gaat ze dreigen met de voedingsware inspectie ofzoiets... Het was gewoon haar bovenlip die zo stonk :( jezus man mensen kunnen ook nooit normaal reagere

Sommige mensen kunnen inderdaad niet normaal reageren. Ik heb al een aantal x en van alles naar mijn hoofd gekregen. Gelukkig zitten er ook mensen bij die echt rustig en begripvol reageren.
Sommige mensen begrijpen niet dat als het erg druk is er af en toe wel een iets verkeerd kan gaan.

Laatst was er een man, bestelde een hamburger. Dus ik opschrijven enz.. bestelling afgewerkt, man weg. Binnen enkele minuten was hij weer terug. Wat ik hem nu weer had meegegeven. Hij ging echt helemaal over de zeik. Als hij een hamburger besteld vergat hij een hamburger alà McDonalds. Maar, dat krijg je niet in een friettent als degene waar ik werk. Dat hebben wij gewoonweg niet.
En als iemand mij om een hamburger vraagt, dan ga je toch uit van zo'n plak vlees. Niet van een broodje?

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 12:48

Als je hier een hamburger besteld in een willekeurige snackbar, krijg je er automatisch 1 met een broodje.

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 13:00

Ja, als ik in een snackbar om een hamburger vraag verwacht ik er ook een met broodje. :j

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 13:03

Dat verschild natuurlijk per plek.

Oook een keer toen ik 8ter de kassa stond vroeg een man of wij nog chilly cheese hadden. Ik zei ja, en hij zei ooooh gelukkig. Ik heef hem zijn bestelling en komt die later boos terug en zegt dat hij die zooi niet had besteld! Ik zeg; meneer dat zijn chilly cheese nuggets. Zegt die man maar dat wou ik helemaal niet, ik wou een chilly cheese burger! En jaaaa hoor, die was al een half jaar uit de schappen! Alsof ik daar nog aan ga denken zeg :? Bij Burger king komen egt vaak mensen die onwijs snel agresief zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 13:04

dan bestel je toch een broodje hamburger? ik bestel het nooit hoor, maar als ik een hamburger bestel dan verwacht ik er niet 1 met een broodje..

wat ik ook heel irritant vind is als mensen shag halen, en ik vraag vloei erbij? ja.. euhm ja welke?? doe maar wat *zucht*...
meestal vraag ik zonder vloei? nee.. en dan zeggen ze niets.. dus dan vraag ik maar geen vloei? nee.. :=

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 13:07

Lijkt mij logisch dat als je een hamburger besteld dat je enkel het vlees krijgt.
Broodje hamburger is broodje + vlees... tja ik weet niet maar lijkt mij het meest logisch :=

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 13:35

Haha, oke. Ik wou jullie niet aanzetten tot een discussie over hamburgers :o
Dat verschilt denk ik per plek. Doesn't mind.

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 13:44

Ik heb 'vroeger' in een exclusieve winkel gewerkt waar er af en toe voor aardig wat geld geshopt werd. Wij accepteerden briefjes van 100 en 200. Zodra we deze briefjes kregen moesten we ze altijd even testen of ze wel daadwerkelijk echt waren. Hoe vaak ik wel niet heb gehoord dat mensen helemaal in een deuk liggen en tegen mij zeggen dat 'ze het weer heel goed nagemaakt hebben he?!!' de eerste paar keer kon ik er nog om lachen maar na een paar keer op een dag datzelfde grapje te hebben gehoord komt het ondertussen echt wel je neus uit!

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 13:46

Bij ons krijg je ook altijd een broodje hamburger als je een hamburger besteld :j

Toen ik bij de Mcdonalds werkte een keer een klant die helemaal ging flippen omdat hij een plastic vorkje bij de sla kreeg, terwijl je daar volgens hem geen sla mee kon eten.
Heel gedoe, manager erbij enzo :=
Uiteindelijk wilde hij de sla niet meer hebben :')

Met kranten lopen 's ochtends vroeg ook altijd dezelfde 'leuke' opmerkingen (loop in het winkelcentrum dus dan zijn er meestal al wel mensen)
Als het hard regent: "Lekker weertje hé!"
"Goh, heb je nog een krant over?!"- en iedere ochtend vragen, dus mijn antwoord is altijd "Als ik aan iedereen die dat zou vragen een krant zou moeten geven zou ik geen krant meer overhouden om aan de klanten te bezorgen"

Ook een keer een vrouwtje van een jaar of 60, ze ziet mij haar krantje brengen loopt naar buiten kijkt me aan vol medeleven en zegt "Het is nog wel heel erg vroeg hé... " :')

En datzelfde vrouwtje een keertje "Zeg, ken jij toevallig de meneer die op zondag altijd de krant brengt, want hij heeft me nou al drie keer overgeslagen!"
Dus ik: "Dan moet u even een klacht indienen bij de telegraaf, dan komt er bij hem op het briefje te staan dat hij u vergeten is en dan weet u zeker dat u aanstaande zondag gewoon uw krant heeft :j "
Zij "Ja, maar dat vind ik ook weer zo flauw, want hij doet zo zijn best (maand later issie ontslagen _O- maargoed) kun jij het hem anders niet vertellen?
Ik "Ik ken hem niet mevrouw, ik loop de krant op zondag niet."
Zij "Maar jullie kennen elkaar toch allemaal?!"
Net alsof we altijd 's ochtends even in een grote kantine samenkomen ofzo _O- ik ken helemaal niemand hier die ook de telegraaf bezorgt omdat mijn kranten altijd in het winkelcentrum gedumpt worden _O-

Nouja, toen heb ik de depothouder maar even gebelt zodat hij ervan wist :').

Van de week ook nog een oud mannetje in een witte onderbroek gecombineerd met een wit hemd die heel blij naar de deur kwam lopen, heel blij BEDANKT! riep toen naar zijn kleding keek, knalrood werd en snel de deur weer inrende _O-