Wat kan nou echt niet op een eerste date?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 21:53

Praten over exen idd!!
Hoofdgerecht was net gearriveerd toen meneer begon te vertellen over zn ex en wat ze allemaal gedaan had en nu deed en blablabla.
Snel een einde aan gemaakt, ben geen psycholoog. :D

blauw00gje

Re: Wat kan nou echt niet op een eerste date?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 08:40

Wow, even een avondje niet gekeken, hier super druk :D Heb even bijgelezen vanaf pagina 4 :P

Winxz_Bas schreef:
ik had ene keer een 'date' met een goede vriend
zo lelijk als wat. :+ . maar oke, ik dacht gewoon even gezellig wandelen omdat hij veel problemen had . dus social talk.
maargoed ik was dus bij hem thuis. en die moeder zo van , ja hij is even zijn make-up aan het bijwerken.. dus ik zo van rgappje zeker?? geen antwoord.
dus ik vraag hem, draag je make-up?? hij zo va :ja soms want dan komen mn wenkbrauwen beter uit.,maar als vriend (als gewone vriend) maakte me dat niet uit hihi.

nouw gingen we wandelen.. dus wij gingen op een bankje zitten.
slaat hij een arm om me heen, en zegt : ja ik vind je al heel erg lang leuk..
ik zo van.. oke.
toen zei die je mag me ook wel knuffelen hoor .. nah sorry??
nouwja,toch een arm om hem heen geslagen..
toen vroeg die wat ik allemala had gedaan op Sex gebied..
nouw dat vraag je niet vind ik.. toen ging hij vertellen wat..
naja toen vroeg die of hij me mocht zoenen, en ik zo van liever niet.
wat doet hij,pakt me op mijn mond, waarop ik mijn mond stijf dichthoudt.
en hij dus met zijn tong uit alle macht in mijn mond wil duwen,waarop ik zeg dat hjij moet kappen..
ben zo weggelopen, en toen moest hjij lopend naar huis..
dus handtastelijkheid en teveel willen weten..

Oeh die is wel heel erg! :oo

Mika7 schreef:
SunnyBL schreef:
OMG! Wel erge date-verhalen hier! Lach me af en toe echt krom.

Zelf ook zo 1 gehad. Een jaar of 10 geleden:

Date met een leuke en heeele knappe jongen (weet even niet meer hoe ik hem had opgeduikeld). Afgesproken bij een grote bioscoop om eerst even wat te drinken en daarna een filmpje te pakken. Bij het drankje had ie in mijn ogen al een beetje teveel praatjes en heeeeeel veel commentaar op anderen. Staan we voor de kassa van de bios en zegt ie serieus "1 kaartje voor die film alstublieft". Nou ben ik best ge-emancipeerd, maar was daar wel een beetje perplex van. Maar goed je bent 16/17 jaar (hij: een jaar of 21) en zelf ook een kaartje gekocht. Toen die vervolgens tijdens de film een arm om me heen wilde slaan en de lucht ECHT niet te harden was heb ik hem verteld dat ik naar het toilet moest. Ben heeeeeeeeeeeeel hard de bios uitgerend en ben in de eerste de beste (niet eens die ik moest hebben) metro gesprongen!

Waarschijnlijk was ik vanaf dat moment ook zijn meest vreselijke date ooit! _O-

Mocht iemand dit verhaal in combinatie met een jongen kennen, dan biedt ik hierbij oprecht mijn excuses aan!

Dat was mijn broer _O- _O- _O-

Grapje

_O- _O-

Boheme schreef:
Oh god van een geweldige verhalen.
Zit met een bigsmile achter de PC.

Ik had een keer een date met een leuke jongen zo op het eerste gezicht.
De beste jongen had het de hele tijd over zijn beste vriend Henk, ze deden alles samen.
Dacht goh wat leuk zo iemand die alles met je deelt.
Niet verder gevraagd naar Henk.
Later op de avond vroeg hij of ik Henk wou leren kennen, dacht kan geen kwaad, deed hij zijn gulp open en was Henk dus... juist ja zijn pielemoos.

Mijn god!! :P

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 09:16

als de jongen meisjes ziet en gaat vertellen wat hij met ze heeft gedaan ;(

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 09:18

Dat is ook nogal een afknapper ja!

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 09:37

Mijn god ja wat erg. Ik lig hier echt slap om die verhalen, maar ook genant joh..
Ik had een keer een date met een jongen waarmee ik had afgesproken om bij hem te komen eten. Was een student dus ik verwachte qua huis en eten al niet zoveel.. Nou dat was maar goed ook. We aten hamburger met gebakken aardappeltjes, ontzettend romantisch :P Maar wat toch echt de afknapper van de avond was, was dat hij de hele avond heeft lopen gapen.. :Z

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 09:40

Oooh dan heb je ook wel het idee dat hij het gezellig vindt :P

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 10:52

Wat een geweldige verhalen staan hier zeg _O-

ik zelf heb nog niet echt veel mee gemaakt.
Wel een keer met een jongen, die ook over zijn ex begon te praten, hoe leuk ze wel niet was, en dat ze een relatie van een halfjaar hebben gehad. Toen begon hij op een gegeven moment, van ja misschien ken je haar wel, maar ik ga haar naam echt niet zeggen. Hoop niet dat je het erg vind, maar ik durf haar naam echt niet te zeggen.
Okeeee? :Y)

Ook een jongen waar ik vroeger op de basisschool "iets mee had" (je weet hoe dat gaat }:0 ). Die zit nu nog bij mij op school. Sprak ik hem laatst op msn.Zegt ie: " Ik zou je zo graag weer willen zien, ik begrijp gewoon niet hoe het ooit fout heeft kunnen gaan tussen ons, ik wil weer terug naar toen, zullen we weer afspreken. " Dus ik nee geen behoefte blabla. Vraagt hij daarna sirieus:" Ben je al ontmaagd" , dus ik zeg ja, omdat ik al wist waar haar naar toe wilde, zegt hij vervolgens: "Ooo wat jammer, ik had zo graag je eerste willen zijn!! "..
Bleeeeeh, en maar denken dat we nog een keer gaan afspreken :r :r :r

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 10:54

mel :')

wat kansloos :+

ik heb ook ooit een jongen gehad die bleef maar smsen en begon iedere sms met '' hee lekkere '' ..
en ik hoefde hem echt niet :') _O-

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 11:02

_Mel schreef:
Ook een jongen waar ik vroeger op de basisschool "iets mee had" (je weet hoe dat gaat }:0 ). Die zit nu nog bij mij op school. Sprak ik hem laatst op msn.Zegt ie: " Ik zou je zo graag weer willen zien, ik begrijp gewoon niet hoe het ooit fout heeft kunnen gaan tussen ons, ik wil weer terug naar toen, zullen we weer afspreken. " Dus ik nee geen behoefte blabla. Vraagt hij daarna sirieus:" Ben je al ontmaagd" , dus ik zeg ja, omdat ik al wist waar haar naar toe wilde, zegt hij vervolgens: "Ooo wat jammer, ik had zo graag je eerste willen zijn!! "..

Jeeeetje zeg, zoek een leven :Y)

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 12:08

Miriam91 schreef:
_Mel schreef:

Jeeeetje zeg, zoek een leven :Y)

Die is wel heel kansloos ja.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 12:12

ow wat grappig allemaal :')

om de vraag van de TS te beantwoorden:

Op de eerste date al over "jullie" toekomst beginnen
dan ben ik er gelijk helemaal klaar mee :7

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 12:20

Toen ik net 16 was ooit met een jongen (veeeel ouder) die ik kende via het uitgaan gewoon een dagje gaan winkelen. Hij hoopte er alleen meer van... :+ Maar toen zat ie onderweg in de auto naar eindhoven eindeloos te praten wat ie op seksueel gebied met allerlei meisjes had uitgespookt. }:0
Nou toen had ie helemaal geen kans meer!!! :D Had ik m maar ook duidelijk gemaakt als hij op date zou gaan met een meisje hij hier niet meteen over moest beginnen.

Voor de rest heb ik niet veel date ervaring ben al vanaf m'n 16e bij m'n huidige vriend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 12:26

Haha zo ook een oud klasgenoot die élke keer heel geinteresseerd vroeg naar mij en m'n vriend, en dat draaide altijd uit op de vraag of ik nou al ontmaagd was of niet. Haha, hij heeft nooit antwoord gekregen. :Y)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 12:43

Hahahaha, wat een geweldig topic! Lig echt in een deuk hier zo af en toe :lol:
Dat verhaal over Henkie... Ik had niet meer bijgekomen, mocht mij dit overkomen denk ik... Maar wel daarna de deur gewezen. Smeerlappen zitten er ook tussen.

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 12:56

pitbullgup schreef:
Toen ik net 16 was ooit met een jongen (veeeel ouder) die ik kende via het uitgaan gewoon een dagje gaan winkelen. Hij hoopte er alleen meer van... :+ Maar toen zat ie onderweg in de auto naar eindhoven eindeloos te praten wat ie op seksueel gebied met allerlei meisjes had uitgespookt. }:0
Nou toen had ie helemaal geen kans meer!!! :D Had ik m maar ook duidelijk gemaakt als hij op date zou gaan met een meisje hij hier niet meteen over moest beginnen.

Voor de rest heb ik niet veel date ervaring ben al vanaf m'n 16e bij m'n huidige vriend.

haha zo erg dat
ik ahd ook een x eendate..end ie jongen was echt gek op mij..*nog steeds*maar toen zag hij 2meisjes in de stad lopen (1 ervan zat gedelijtelijk bij mij in de klas die trut) zegt hij ja die 2 heb ik ook gehad bleken het zusjes te zijn ging die helemaal vertellen hoe het ging enz..
nja ik kon er wel omlachen aangeizen ik niet verliefd op hem was maar als ikhem leuk had gevonden dan...

en nog 1
ging winkelen met en jongen.. von d hem eigenlijk niet leuk maar iedereen zei geef hem een kans nou okee hij moest kleren hebben en ik wou wel mee :D
hij wist niet waar we moesten parkeren ik zeg zo zet hem aar maar neer volgens mij hoef je daar niet te betalen..
komen we 2 uur later weer..
HEEFT Ie een boete
zo erg..had ie ook nog is 2 broeken voor 160 euro.. :o terwijl die normaal broeken kopt voor 30 maar had niet naar het prijskaartje gekeken..en hij waarschijnlijk ook niet en hij zij nog tegen mij niet te dure broeken
whaha afreken zijnhoofd werd roodd

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 13:21

Ik lees weer mee!! heb heel wat mee te lezen vanaf page 4 ofzo :P

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-09 13:27

Haha ja had ik vanmorgen ook :D

SanneK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 13:30

Whaha :P wat een geweldig topic is dit zeg!
Sommige verhalen zijn gewoon echt té ernstig :+ ben blij dat ik nog nooit zoiets heb meegemaakt :Y)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 13:45

Toen ik nog een stuk jonger was (zo'n jaar of 14) ging ik met 2 vriendinnen winkelen in Utrecht. Ik had een tijdje msncontact met zo'n jongen uit :? (geen idee meer eigenlijk, ver weg van mijn woonplaats :P ) via de cam vond ik hem leuk dus meneer zou daar ook heen komen..
En wat was hij lelijk in het echt :O ! Met vriendinnen dus vaak de winkels in en vooral zorgen dat hij niet echt in de buurt kwam :P Ik had hem beloofd zijn treinkaartje terug te betalen, dus heb ik een van die vriendinnen het geld gegeven en gevraagd of ze hem wilde verzoeken alsjeblieft naar huis te gaan :o :o .
Wat hij toen uiteindelijk gedaan heeft. Hier hebben we later nog veel lol om gehad. En die jongen? Die heb ik daarna natuurlijk niet meer gesproken :+

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 14:32

crossmonster schreef:
Zie je nu wel Laetitia, met een buitenlander is het lachen :')

Een condoom heet een gummy :')
Toen ik dat hoorde had ik het al niet meer :')

erg leuk als je iemand dan nietsvermoedend een kauwgumpje aanbiedt ("Willst du auch ein Gummi?") en vervolgens uitgelachen wordt in een volle tv-studio :+

Overigens heb ik een half jaartje iets met die jongen gehad en na 9 jaar hebben we weer contact :D

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 16:02

Whahaha Banjer Willst du nen Gummi :') in een volle zaal, oh vreselijk :')

Kannst du Fransosisch ? Heb je die ook vast wel eens gehoord ?

Hmm of is dat een flauwe grap van duits slachtvolk? :|

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:48

denk dat dat een flauwe grap is CM... ik begrijp m nl. niet :o

Overigens zaten we met zn allen om een tafeltje te praten... opnames waren al voorbij dus ik bood hem een kauwgumpje aan, omdat hij dus het publiek moest vermaken zeg maar... :')

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 17:59

Ja het is enerzijds, kun je frans..

Maar dubbelzijdig natuurlijk.. het betekend ook of je aan orale sex doet :')

En ja ik kan ook een woordje frans, dus de eerste keer trapte ik erin :')

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 18:01

ah zo... :') Goed dat ik het weet, dan hoef ik daar volgende keer niet mee te blunderen :')

Wat ik overigens niet vond kunnen op een eerste date jaaaaaaaaaren terug, was dat ik gelijk mijn hele schoonfamilie ging ontmoeten en een gezellig familieavondje voor de tv had :\
Ik heb nooit meer wat van me laten horen... (ik was toen 17 ofzo :+ )

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-09 20:15

_Chantal89 schreef:
Toen ik nog een stuk jonger was (zo'n jaar of 14) ging ik met 2 vriendinnen winkelen in Utrecht. Ik had een tijdje msncontact met zo'n jongen uit :? (geen idee meer eigenlijk, ver weg van mijn woonplaats :P ) via de cam vond ik hem leuk dus meneer zou daar ook heen komen..
En wat was hij lelijk in het echt :O ! Met vriendinnen dus vaak de winkels in en vooral zorgen dat hij niet echt in de buurt kwam :P Ik had hem beloofd zijn treinkaartje terug te betalen, dus heb ik een van die vriendinnen het geld gegeven en gevraagd of ze hem wilde verzoeken alsjeblieft naar huis te gaan :o :o .
Wat hij toen uiteindelijk gedaan heeft. Hier hebben we later nog veel lol om gehad. En die jongen? Die heb ik daarna natuurlijk niet meer gesproken :+

Was dit niet met mij?
Ik herken dit verhaal zo erg :+ of heb je het me gewoon eens verteld?