Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

.
...lisantjuhh schreef:met mijn vriend is het nog hetzelfde.. ze koelen nu zijn lichaam zodat de hersens minder zuurstof nodig hebben en minder hard hoeven te "werken" en dit gaat wel redelijk zijn druk blijft nu op de 18/19 en is nog niet hoger geweest dus opzich een goed teken..voor de rest is hij nog stabiel maar kan nog wel lang duren voordat hij bij kan komen enzo.. ben vanmiddag ook even naar de plek geweest waar het was gebeurd en hij mag van geluk spreken dat hij door de bomen tot stil stand is gekomen anders was hij is een sloot beland en had nooit iemand hem gevonden.. hij heeft behoorlijke bomen geraakt, maar ik heb dat liever dan dat hij in de sloot was beland.. het is ook nog op een doodlopende weg waar alleen de boer langs komt voor de rest niks.. en de boer was onderweg naar huis toen die de auto van mijn vriend zag en die heeft direkt 112 gebeld en heeft een politie auto zien aankomen en heeft op de vluchtstrook gestaan waarop de agent stopte en bij mijn vriend ging kijken.. en hij heeft daar best wel mazzel aan gehad anders was hij de hele nacht niet gevonden

pinuts schreef:pubelia: beetje positiever.. we weten niet hoe hij eruit komt, maar als hij bijv alleen in een rolstoel komt, valt daar ook wel mee te leven. ( ik wil niet zeggen dat dat makkelijk is hoor!)