mijn arme vriend

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lisantjuhh

Re: mijn arme vriend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-09 17:38

met mijn vriend is het nog hetzelfde.. ze koelen nu zijn lichaam zodat de hersens minder zuurstof nodig hebben en minder hard hoeven te "werken" en dit gaat wel redelijk zijn druk blijft nu op de 18/19 en is nog niet hoger geweest dus opzich een goed teken..voor de rest is hij nog stabiel maar kan nog wel lang duren voordat hij bij kan komen enzo.. ben vanmiddag ook even naar de plek geweest waar het was gebeurd en hij mag van geluk spreken dat hij door de bomen tot stil stand is gekomen anders was hij is een sloot beland en had nooit iemand hem gevonden.. hij heeft behoorlijke bomen geraakt, maar ik heb dat liever dan dat hij in de sloot was beland.. het is ook nog op een doodlopende weg waar alleen de boer langs komt voor de rest niks.. en de boer was onderweg naar huis toen die de auto van mijn vriend zag en die heeft direkt 112 gebeld en heeft een politie auto zien aankomen en heeft op de vluchtstrook gestaan waarop de agent stopte en bij mijn vriend ging kijken.. en hij heeft daar best wel mazzel aan gehad anders was hij de hele nacht niet gevonden

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 17:41

Pfff jeetje zeg!! Gelukkig is hij inderdaad gevonden door de boer!!
Hopelijk komt hij snel bij!!
Sterkte!!!!!!

Geaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 16:37

Kippevel... :oo

Ik wil niet alleen je vriend, maar ook jou veel sterkte wensen. :(:)
Hoe gaat het nu met hem, weten de artsen al meer?

Ik duim voor jullie en hoop dat hij gauw bij komt en je kunt zien hoe het nu echt met hem is!

Denk je ook beetje om jezelf!

lisantjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-09 19:46

vandaag was zijn druk op hersens behoorlijk gestegen naar 30 gister was de druk 18.. zijn hersens zijn van de kneuzing behoorlijk opgezwollen nog erger dn het eerst was.. het is nog steeds afwachten of hij het haalt.. Ik hoop gewoon dat hij blijft vechten..

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:52

Jeeeetje wat een pech ;(.
dit lijkt me een van de vreselijkste dingen die je mee kan maken, je weet niets wat :\

RoxyVip

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:52

Jeetje, heftig hoor!
Heel erg veel sterkte gewenst de komende tijd!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 20:26

Potverdorie Lisan, het zit hem (jullie) niet mee :\ ...
Ik duim dat het vanaf nu de goede kant op gaat!!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 20:28

lisantjuhh schreef:
met mijn vriend is het nog hetzelfde.. ze koelen nu zijn lichaam zodat de hersens minder zuurstof nodig hebben en minder hard hoeven te "werken" en dit gaat wel redelijk zijn druk blijft nu op de 18/19 en is nog niet hoger geweest dus opzich een goed teken..voor de rest is hij nog stabiel maar kan nog wel lang duren voordat hij bij kan komen enzo.. ben vanmiddag ook even naar de plek geweest waar het was gebeurd en hij mag van geluk spreken dat hij door de bomen tot stil stand is gekomen anders was hij is een sloot beland en had nooit iemand hem gevonden.. hij heeft behoorlijke bomen geraakt, maar ik heb dat liever dan dat hij in de sloot was beland.. het is ook nog op een doodlopende weg waar alleen de boer langs komt voor de rest niks.. en de boer was onderweg naar huis toen die de auto van mijn vriend zag en die heeft direkt 112 gebeld en heeft een politie auto zien aankomen en heeft op de vluchtstrook gestaan waarop de agent stopte en bij mijn vriend ging kijken.. en hij heeft daar best wel mazzel aan gehad anders was hij de hele nacht niet gevonden

ik hoop voor je dat hij er of niet uitkomt en komt te overlijden.......... of goed uitkomt.........

het laatste het liefste, maar hemellief.......... wat wens ik jullie heel veel sterkte en vooral voorspoed en beterschap toe!

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 20:30

Heel erg veel sterkte ;(
Ik hoop dat alles helemaal goed komt!

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 20:31

Jeetje, op zulk bericht hadden we niet gehoopt. Ik hoop dat de druk morgen weer af gaat nemen! En dat hij blijft vechten voor hem zelf maar ook voor jullie!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 20:35

kiwiko: ik denk dat tussen overlijdden, en er goed uitkomen ook nog genoeg positievere opties zitten, dan wegkwijnen als een kasplantje. Ik wens TS zoveel sterkte toe, en andere familie en haar vriend..

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 20:47

Heel erg veel sterkte, wat een afschuwelijke tijd maken jullie door! Ik hoop voor je dat hij er, ondanks het sombere beeld van vandaag, toch enigszins goed doorkomt. Is er iets in de medicatie veranderd waardoor de druk op de hersenen is opgelopen?

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 20:56

:(:) :(:) :(:) :(:)

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 20:57

pinuts schreef:
kiwiko: ik denk dat tussen overlijdden, en er goed uitkomen ook nog genoeg positievere opties zitten, dan wegkwijnen als een kasplantje. Ik wens TS zoveel sterkte toe, en andere familie en haar vriend..

Wil dan graag weten waar jij aan denkt....?

Janna_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 20:58

Getver wat vreselijk zeg ..

Veel sterkte ermee :(:)

So0p_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 20:59

Jeetje meis, heel veel sterkte!

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 21:11

jeetje meis... ook niet het nieuws waar ik op gehoopt heb. Heel erg veel sterkte. Hoop vooral dat hij er uit komt, en als hijk er uit komt dat hij in elk geval redelijk tot goed er uit komt.

Sterkte ;)

tjalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 21:12

Ik lees nu al een hele tijd mee, Heel erg voor jullie!
Heel veel sterkte!

Ik denk dat ik helaas niet meer kan zeggen dan dat ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 21:14

Pfff dat is niet zo best nieuws ;(

Veel sterkte...

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 21:20

jeetje wat een drama allemaal.
Lijkt mij vreselijk om alleen maar te kunnen kijken, wachten, hopen en bidden!

Ik wens je heel veel sterkte toe!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 21:21

pubelia: beetje positiever.. we weten niet hoe hij eruit komt, maar als hij bijv alleen in een rolstoel komt, valt daar ook wel mee te leven. ( ik wil niet zeggen dat dat makkelijk is hoor!)

_Bloem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 21:21

Gewoon geen woorden voor :n .
Heel erg veel sterkte voor jullie allemaal!

lauret

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 21:28

Tjemig wat een verhaal.
Heel veel sterkte!

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 21:29

Hoopte dat er al beter nieuws was, lees en duim nogsteeds met jullie mee. Sterkte :(:)

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 21:32

pinuts schreef:
pubelia: beetje positiever.. we weten niet hoe hij eruit komt, maar als hij bijv alleen in een rolstoel komt, valt daar ook wel mee te leven. ( ik wil niet zeggen dat dat makkelijk is hoor!)

Ik ben positief, maar ik weet helaas waar ik over praat. Voor mensen in mijn omgevind ben ik een normaal iemand. Ik zie er normaal uit, ik doe normaal naar iedereen, en er is op het eerste gezicht niks aan mij te zien.

Dit wil niet zeggen dat het makkelijk is om te leven met een nah. Laat ik het zo zeggen, het is erg moeilijk om te leven met een nah. En dat ziet de buitenwereld niet.

Daarom wil ik zeggen hoe erg ik het ook vind, en hoe erg ik ook mee leef met de TS. En dit kan hard klinken voor de omstanders van deze jongen, maar als hij er niet 100% zeker en gewoon gezond als dat hij voor het ongeluk was eruit komt. Dat hij misschien wel beter kan overlijden. En hier doel ik dus op een hersenbeschadiging hebben. En ik weet dat dit erg hard over komt.

Als ik zelf mocht kiezen had ik het ook geweten wat ik had gekozen. Maar dit is nu niet bij mij, ik heb mijn paardjes, heb een lieve vriend waar ik al bijna zo'n 6 jaar mee samen woon. En daardoor zet ik nu ook door. Begin weer een beetje naar de toekomst te kijken, wat ik al 18 jaar niet gedaan had.