Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oOoKellyoOo schreef:Ik kan me niet voorstellen dat wij als nederlanders zelf eigenhandig een kat mogen doden
Toekie schreef:Eigenlijk is nog het meest schokkend, hoe die Tinkebell zich gedraagt...
Welshcobfan schreef:Ik ben bewust overgestap naar kunststof voor het paard![]()
maar moet later wel leer in huis hebben ivm allergie...
Maar omdat ik qua schoenen en vlees nog niet de overstap heb gemaakt, steun ik die industrie nog teveel.
Welshcobfan schreef:Overstap vind ik nog te groot (omdat biovlees echt duur is), dus ik ben liever nog niet hypocriet en gewoon eerlijk
Kan wel zeggen oooh wat erg, maar ja... dat komt niet geloofwaardig over met mijn leren schoenen en leren handtas
Wie weet... als de rendac te weinig productiecapaciteit meer heeft dat dit een nieuwe markt word om dode dieren te gaan 'recyclen'
timokyana schreef:Tinkebell is al eerder besproken hier op bokt.
Haar doel is een statement te maken over hoe er (vaak) met dieren omgegaan word. of het gebruiksartikelen zijn.
Dat zij echt haar kat vermoord heeft, moet ik betwijfelen.als dit echt zo is vind ik het misselijkmakend.
Ze krijgt met wat ze doet in elk geval wel alle aandacht, hopelijk zet het mensen ook tot denken, al gaat deze manier erg ver!