Wij hebben jaren geleden een huis naast de kerk gekocht, een voormalige domineeswoning. Zijn we net een dag van vakantie terug, parkeert er op zondag iemand onder onze carport.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MLoeser schreef:ik heb ff zitten speuren, maar behalve het bouwjaar etc. kom ik niets te weten over de eigenarenben zo benieud of het stereotype klopt
Liezel1 schreef:MLoeser schreef:ik heb ff zitten speuren, maar behalve het bouwjaar etc. kom ik niets te weten over de eigenarenben zo benieud of het stereotype klopt
Logisch, dat is ook niet openbaar. Daar kun je alleen bij als je bepaalde autorisaties hebt, en die heeft de `gewone` mens niet. En dat dat is maar goed ook!
Liezel1 schreef:Marja, als je er achter zou komen wie die mensen waren, is dit wel een stunt..... Op het moment dat zij terug komen van vakantie lekker met een biertje in hun achtertuin zitten op het moment dat ze thuiskomen... en dan ook nog heel droog zeggen `Tja, jullie waren op vakantie, dus waarom niet hier een biertje drinken`.
MLoeser schreef:Wendy15 schreef:Idd.. Zou er ook niet echt vrolijk van worden als iedere idioot die mij ziet rijden vanalles over me kan gaan opzoeken
Nee, klopt, dan heb je ook geen privacy meer. En met een naam een adres, en telefoonnummer. Dat wordt 'm niet.