Mijn sandalen van vorig jaar doe ik dit jaar gewoon weer aan, die waren +- 40 euro en ze zien er nog heel mooi uit
(goud met allemaal bandjes) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ik heb ze namelijk in verschillende maten
mistery schreef:Voor de vakantie in Turkije heb ik teenslippers van een euro en wat leukere slippers van 8 euro. De teenslippers zijn voor bij het zwembad, de andere slippers voor als we gaan shoppen ofzo en ik dus veel moet lopen.
Voor de rest loop ik niet op slippers, kan namelijk echt niet tegen voeten en zal ook nooit begrijpen dat mensen op slippers de stad in gaan.. krijg er serieus helemaal de kriebels van.
Nou ik vind het heerlijk, lekker luchtig, geen zweet voetjes, leuk kleurtje nagellak erop en TADA
Dit is toch nog niet zo verkeerd wat ik net tegen kwam:
Maar hierbij vind ik het niet zo opvallen dat ze nogal niet zo elegant zijn 

Lelijk ruik je namelijk niet als je gewoon voor je kijkt
En dat doen deze niet
mistery schreef:Voor de vakantie in Turkije heb ik teenslippers van een euro en wat leukere slippers van 8 euro. De teenslippers zijn voor bij het zwembad, de andere slippers voor als we gaan shoppen ofzo en ik dus veel moet lopen.
Voor de rest loop ik niet op slippers, kan namelijk echt niet tegen voeten en zal ook nooit begrijpen dat mensen op slippers de stad in gaan.. krijg er serieus helemaal de kriebels van.
xDramaQueen schreef:jeetje, wat zal jij het zwaar hebben zomers
Valt opzich nog wel mee hoor