vrienden maken..*zucht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 12:41

Airborn schreef:
hmmm, ik ben idd ook nog nooit op een meeting geweest, veelste eng joh! :P

Ik ben een week op vakantie gegaan met mensen die ik maar 1 keer had gezien
:oo dacht doe ook eens gek :)) had wel mijn pony bij hoor! was uiteindelijk supergezellig en heel veel lol gehad

Martin009

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 14:19

Ik denk zelf inderdaad ook dat de leftijd een heleboel uitmaakt !
De meeste van mijn vrienden heb ik ook op de middelbare school gemaakt maarja precies aan het einde van de rit ben ik naar Drenthe toe verhuisd dus dan houd je niet veel contact met mensen.
En dan komt er ook nog bij dat we midden in de verbouwing zitten dus een fatsoenlijke computer regelen en internetten zat er voor mij ook een paar maandjes niet in dus hoe houd je dan contact met mensen 200 km verderop ?? :+

Maar als er nog een meeting komt in de buurt van Emmen of Groningen ofzo dan meld ik me nu alvast aan en als er nog meer mensen zich hier in de buurt zitten te vervelen kunnen we dat mischien al doen !

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 18:52

Ik ben ook ooit op vakantie gegaan met mensen die ik alleen van Bokt kende. We waren met z'n 4en en gingen een ruitervakantie doen. Toen het moment daar was dat ik echt ging vond ik het echt supereng, maar toen we elkaar eenmaal ontmoet hadden was het meteen gezellig. Je hebt natuurlijk altijd je hobby om over te praten en dat schept meteen een band.

tummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 19:13

mar_leen schreef:
Ik kom oorspronkelijk uit Capelle aan den IJssel bij Rotterdam,
Daar had ik al weinig vrienden omdat ik niet mee deed met drugs en stelen enzo...
Nu ben ik sinds 4 jaar verhuisd naar Oostelbeers in het Brabantse land...
Hier heb ik het wel erg naar mijn zin en praat wel met mensen maar niet dat ik echt vrienden heb...

oostelbeers is vlakbij mij, ik woon in best.
woon er nu bijna 2 jaar en heb wel via stage mense leren kennen waar ik dan ook soms mee op stap ga maar verder ook niet.

_evelien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 19:52

Lotje02 schreef:
Ik ben ook ooit op vakantie gegaan met mensen die ik alleen van Bokt kende. We waren met z'n 4en en gingen een ruitervakantie doen. Toen het moment daar was dat ik echt ging vond ik het echt supereng, maar toen we elkaar eenmaal ontmoet hadden was het meteen gezellig. Je hebt natuurlijk altijd je hobby om over te praten en dat schept meteen een band.

had je die IRL al wel eens gezien voor jullie met z'n vieren op vakantie gingen?
je hebt idd wel altijd een gezamelijke interesse..
ik ben ook genoodzaakt als ik met vakantie wil gaan met een groepsreis te gaan.
aangezien al mijn vriendinnen niet meer single zijn en dus met hun vriend/man gaan...
wat ik heel logisch vind hoor.