. Ik ben nu 26 en hij was dus niet gepland en ik sta er "alleen" voor maar ik ben zo superblij met hem ondanks dat het dus zo onverwachts is
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

. Ik heb wel respect voor de meiden van mijn leeftijd die wel al een kind hebben, zij hebben een hoop moeten opgeven voor de zorg van een kind, zou ik zelf niet kunnen.
Het is een beetje dubbel, mijn vriend wil wel graag kinderen en die wil niet een oude vader zijn, dus als hij rond de 38 is, vind hij het al te laat om echt aan kinderen te beginnen. Echter ben ik 22 en hij 30, dus moeten we de komende jaren wel een beslissing nemen
Maar goed, dat komt vanzelf goed ga ik vanuit, als ik kinderen wil, dan zal dat pas over een jaar of 5 zijn denk ik. Eerst samenwonen, trouwen en dan zien we wel verder hoe ik er tegen die tijd over denk! 
Tamara schreef:Ik ben er nog niet eens uit of ik wel kinderen wilHet is een beetje dubbel, mijn vriend wil wel graag kinderen en die wil niet een oude vader zijn, dus als hij rond de 38 is, vind hij het al te laat om echt aan kinderen te beginnen. Echter ben ik 22 en hij 30, dus moeten we de komende jaren wel een beslissing nemen
Maar goed, dat komt vanzelf goed ga ik vanuit, als ik kinderen wil, dan zal dat pas over een jaar of 5 zijn denk ik. Eerst samenwonen, trouwen en dan zien we wel verder hoe ik er tegen die tijd over denk!
faye schreef:Tamara schreef:Ik ben er nog niet eens uit of ik wel kinderen wilHet is een beetje dubbel, mijn vriend wil wel graag kinderen en die wil niet een oude vader zijn, dus als hij rond de 38 is, vind hij het al te laat om echt aan kinderen te beginnen. Echter ben ik 22 en hij 30, dus moeten we de komende jaren wel een beslissing nemen
Ik zou toch echt mijn eigen gevoel volgen, jij bent degene die het kind moet dragen en baren.

)

Sin schreef:En opvoeden en eten geven, en mee gaan spelen, en verzorgen bij ziek zijn en kots opruimen, en zorgen dat ze naar school kunnen gaan, en kopzorgen tot ze volwassen zijn en de komende -tig jaar geen enkele keer meer uitslapen..
En naar van die belachelijke kinderfeestjes gaan, de Piet Piraat show en naar de speeltuin, babyshower-avondjes en op reis moeten gaan naar kind-vriendelijke bestemmingen..
Dus 'k zou maar eens goed nadenken.
(imo moet je ver zot zijn als je kinderen wil![]()
![]()
)
Ylana schreef:Sin schreef:En opvoeden en eten geven, en mee gaan spelen, en verzorgen bij ziek zijn en kots opruimen, en zorgen dat ze naar school kunnen gaan, en kopzorgen tot ze volwassen zijn en de komende -tig jaar geen enkele keer meer uitslapen..
En naar van die belachelijke kinderfeestjes gaan, de Piet Piraat show en naar de speeltuin, babyshower-avondjes en op reis moeten gaan naar kind-vriendelijke bestemmingen..
![]()
)
Maar goed dat niet iedereen het zo negatief ziet... Zou het heel snel gedaan zijn met de mensheid.
Ik was trouwens 22 toen de eerste geboren werd en 27 toen de 2e geboren werd.
Sin schreef:faye schreef:Ik zou toch echt mijn eigen gevoel volgen, jij bent degene die het kind moet dragen en baren.
En opvoeden en eten geven, en mee gaan spelen, en verzorgen bij ziek zijn en kots opruimen, en zorgen dat ze naar school kunnen gaan, en kopzorgen tot ze volwassen zijn en de komende -tig jaar geen enkele keer meer uitslapen..
![]()
)
Typisch gezien wérk ik wel elke dag met kinderen, ben nl. juf maar misschien is dat juist wat ik zo leuk vind: wel met kinderen bezig zijn maar ze aan het einde van de dag mooi weer naar huis sturen