ach ja paardrijden is geweldig als je blijft zitten en niet ga kijken hoe hard de bakrand is
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Je ziet op hyves helaas heel erg veel fantasie en weinig realiteit. Net als op bokt wordt hyves gebruikt om een betere versie van zichzelf neer te zetten en dat is op een gegeven moment niet grappig meer. Hyves was voor mij trouwens niet gevaarlijk ofzo, maar ik was er eenvoudigweg op uitgekeken. Wat ik er met name vervelend aan begon te vinden is dat hyves erom bestaat om jezelf zo leuk mogelijk in de etalage te zetten en dat werd ik beu. Leuk genoeg, hip genoeg, aantrekkelijk genoeg, zijn je foto's wel geinig genoeg en heb je al genoeg landen bezocht. Dodelijk saai, zoveel zulke leuke mensen bij elkaar.[/quote]
Citaat:Tuurlijk, als alles waar zou zijn. Je ziet op hyves helaas heel erg veel fantasie en weinig realiteit. Net als op bokt wordt hyves gebruikt om een betere versie van zichzelf neer te zetten en dat is op een gegeven moment niet grappig meer. Hyves was voor mij trouwens niet gevaarlijk ofzo, maar ik was er eenvoudigweg op uitgekeken. Wat ik er met name vervelend aan begon te vinden is dat hyves erom bestaat om jezelf zo leuk mogelijk in de etalage te zetten en dat werd ik beu. Leuk genoeg, hip genoeg, aantrekkelijk genoeg, zijn je foto's wel geinig genoeg en heb je al genoeg landen bezocht. Dodelijk saai, zoveel zulke leuke mensen bij elkaar.
, maar dat zie ik dan weer als vorm van dat diegene graag medelijden wilt op zo'n moment).
laetitia schreef:Dat vind ik dus ook, er staan vaak alleen de 'leuke' dingen van iemands leven op hun hyves of op www. Maar de andere kant (dus om een realistisch beelt te schetsen van wat iemand bezig houdt) wordt vaak niet getoond (behalve een griepje of verkoudheid hier en daar, maar dat zie ik dan weer als vorm van dat diegene graag medelijden wilt op zo'n moment).
. En sommigen van hen hebben ook hyves en staan tussen mijn hyvesvriendjes, maar we weten elkaar in real life wel beter op te zoeken. Niet al mijn hyvesvriendjes hoeven alles te weten.
Twiggy2008 schreef:Niet van hyves afgaan, hoor, laetitia.![]()
Is niet gezellie.....
!"
stef schreef:euh ja?
Internet is en blijft internet en maakt je alleen maar "kapot" als je dat zelf toe laat.
Dat je op internet moet lezen dat ie in het ziekenhuis ligt zegt IMO genoeg, maar dat zegt meer over je toenmalige vriend dan over hyves.
Vraag me dus af wat je met dit topic wilt bereiken?
laetitia schreef:Het is gewoon een uitlaatklep voor iedereen die weleens geconfronteerd wordt met de negatieve kant van de voyeuristische opzet van Hyves
MSQuincyTE schreef:Devenyy schreef:Hyves maakt inderdaad meer kapot dan mensen denken.
Zo heb ik al meerdere malen gehoord dat een relatie stuk is gelopen door geflirt...
Dat doen mensen zelf en niet hyves
)
. Ik merk dat aan de uitnodigingen die ik krijg en ik zie dat ook aan de joekels van vriendenlijsten van anderen. Daar heb ik dus helemaal niks mee. Hyves is voor mij een plek om van alles te delen met mensen die me dierbaar zijn, en andersom. Vippie schreef:laetitia schreef:Het is gewoon een uitlaatklep voor iedereen die weleens geconfronteerd wordt met de negatieve kant van de voyeuristische opzet van Hyves
Maar als je daar niet tegen kan dan blokkeer je toch gewoon je eigen account? Probleem opgelost. Datzelfde geldt voor forums, kun je er niet tegen, ga dan lekker buiten spelen lijkt me
en toch blijft bokken verslavend voor velen. Ookal raken sommige er weleens gefrustreerd door. Same met hyves. ) JoviBan schreef:Ik snap het allemaal niet zo.
Als je niet wilt dat jan en alleman jouw krabbels, www's en blogs leest en je foto's bekijkt, dan scherm je je profiel toch af, zodat je dit alleen met de mensen in je vriendenlijst deelt.
En als er dan nog mensen in je vriendenlijst staan met wie je bepaalde zaken nièt wilt delen, waarom heb je ze dan (nog) in je vriendenlijst staan?
Ik beperk mijn vriendenlijst tot een paar mensen met wie ik echt iets heb. Uitnodigingen van mensen die ik niet of nauwelijks ken, of weinig tot niets mee heb, accepteer ik niet. Collega's komen er ook niet op.
Het lijkt wel alsof het een must is om zoveel mogelijk mensen in je vriendenlijst te hebben. Ik merk dat aan de uitnodigingen die ik krijg en ik zie dat ook aan de joekels van vriendenlijsten van anderen. Daar heb ik dus helemaal niks mee. Hyves is voor mij een plek om van alles te delen met mensen die me dierbaar zijn, en andersom.
Het leuke van Hyves vind ik ook dat een paar hele goede vriendinnen uit mijn verleden me gezocht en gevonden hebben. Oude vriendschappen zijn na járen weer opgepakt en dat is toch wel wat waard.